Newsletter

DRAGO ENTERTAINMENT SA (20/2024) Zwrot całkowitych kosztów produkcji płatnego dodatku ("DLC") do gry Gas Station Simulator: Car Junkyard

05.11.2024, 08:35aktualizacja: 05.11.2024, 08:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 20/2024

Zarząd spółki DRAGO entertainment S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Emitent) niniejszym informuje, że płatny dodatek do gry komputerowej Gas Station Simulator pod tytułem: DLC Car Junkyard w wersji na PC (dalej: DLC) miał swoją premierę w sklepach cyfrowej dystrybucji gier Steam i Green Man Gaming w dniu 19 września 2024 roku.

Łączne koszty produkcji i marketingu DLC wyniosły niespełna 900 tys. złotych i zostały w pełni pokryte przychodami netto z DLC z platformy Steam w ciągu niespełna 7 tygodni od rozpoczęcia sprzedaży.

DLC zostało wydane na koncie wydawniczym Emitenta.

Raport sprzedażowy Emitenta jest przedstawiony w ilościach netto i dotyczy platformy Steam. Na moment publikacji niniejszego raportu Emitent nie dysponował danymi sprzedażowymi ze sklepu cyfrowego Green Man Gaming.

Zgodnie z polityką platformy Steam kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni. Dotychczasowe zwroty są na poziomie około 2,6% sprzedaży.

W raportowanym okresie (19.09.2024- 05.11.2024 r.) sprzedaż DLC na platformie Steam wyniosła 15 712 tys. sztuk. Na dzień publikacji raportu ocena graczy na platformie Steam wynosi 76 % (w większości pozytywne). Ponad to około 28 tysięcy osób wciąż posiada tytuł dodany do swojej wishlisty.

Dodatkowo w raportowanym okresie Emitent zanotował znaczący wzrost sprzedaży gry podstawowej Gas Station Simulator, a także wcześniej wydanych płatnych dodatków DLC Can Touch This, DLC Airstrip oraz Tidal Wave.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.11.2024, 08:35
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ