Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki DRAGO entertainment S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Emitent) niniejszym informuje, że płatny dodatek do gry komputerowej Gas Station Simulator pod tytułem: DLC Car Junkyard w wersji na PC (dalej: DLC) miał swoją premierę w sklepach cyfrowej dystrybucji gier Steam i Green Man Gaming w dniu 19 września 2024 roku.
Łączne koszty produkcji i marketingu DLC wyniosły niespełna 900 tys. złotych i zostały w pełni pokryte przychodami netto z DLC z platformy Steam w ciągu niespełna 7 tygodni od rozpoczęcia sprzedaży.
DLC zostało wydane na koncie wydawniczym Emitenta.
Raport sprzedażowy Emitenta jest przedstawiony w ilościach netto i dotyczy platformy Steam. Na moment publikacji niniejszego raportu Emitent nie dysponował danymi sprzedażowymi ze sklepu cyfrowego Green Man Gaming.
Zgodnie z polityką platformy Steam kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni. Dotychczasowe zwroty są na poziomie około 2,6% sprzedaży.
W raportowanym okresie (19.09.2024- 05.11.2024 r.) sprzedaż DLC na platformie Steam wyniosła 15 712 tys. sztuk. Na dzień publikacji raportu ocena graczy na platformie Steam wynosi 76 % (w większości pozytywne). Ponad to około 28 tysięcy osób wciąż posiada tytuł dodany do swojej wishlisty.
Dodatkowo w raportowanym okresie Emitent zanotował znaczący wzrost sprzedaży gry podstawowej Gas Station Simulator, a także wcześniej wydanych płatnych dodatków DLC Can Touch This, DLC Airstrip oraz Tidal Wave.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2024, 08:35 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |