Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsza edycja kampanii ograniczała się do mediów społecznościowych, gdzie historia o świątecznym Wartburgu kupionym przez wnuczkę od dziadka za symboliczne ciasto zyskała ogromną popularność, zdobywając ponad 13 milionów odsłon i 2,8 mln obejrzeń na YouTube. Sukces ten przyczynił się do rozszerzenia kampanii na nowe media. W obecnej edycji OTOMOTO wraca do historii babci i wnuczki, które sprzedają Wartburga – samochód, o który przez lata dbał dziadek, jego pierwszy właściciel.
OTOMOTO i inspirujące historie Polaków
Samochody odgrywają w życiu Polaków niezwykle ważną rolę. Dla większości z nas to drugi najważniejszy zakup, zaraz po mieszkaniu. Polacy kochają swoje auta i łączą z nimi wyjątkowe wspomnienia – od rodzinnych wyjazdów świątecznych po drobne codzienne przygody. OTOMOTO rozumie te więzi i oferuje przestrzeń, w której użytkownicy mogą dzielić się swoimi opowieściami i emocjami. Historie o samochodach, które przewożą pachnące pierniczki dla mamy, czy o pojazdach, które przez lata służyły rodzinie, są niezwykle bliskie każdemu, kto kocha motoryzację.
„Święta to idealny moment, aby marzenia stawały się rzeczywistością. W domach Polaków te marzenia to często samochody: dla jednych stoją one w przydomowym garażu dziadka - jak w mojej ulubionej historii o Wartburgu, a dla innych są to nowe egzemplarze, prosto z salonu samochodowego. Bardzo się cieszę, że w spełnianiu wszystkich tych marzeń OTOMOTO pomaga już od 20 lat” - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO/OLX Group.
Emisja na szeroką skalę
Świąteczny spot od 12 listopada emitowany jest w telewizji, radiu i internecie, a kampanię wspierają media społecznościowe i OOH. Poprzednie odsłony kampanii „Prawdziwe Historie” zdobyły uznanie na konkursach, m.in. Złote Spinacze i Golden Arrows, co podkreśla ich wartość dla widzów i branży. A całą „Prawdziwa Historię” o wyjątkowym egzemplarzu Wartburga można obejrzeć na YouTube.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.11.2024, 08:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Marsz Wyzwolenia Zwierząt, 6 września 2025, Warszawa
6 września (sobota) centralnymi ulicami Warszawy przejdzie Marsz Wyzwolenia Zwierząt. To największa tego typu akcja uliczna w Polsce, będąca odważną manifestacją na rzecz uznania praw wszystkich istot czujących i głośno sprzeciwiającą się ich uciskowi. Wydarzenie podzielone jest na etap przemarszu, przemówień, części performatywnej i artystyczno-dyskusyjnej. Marsz odbędzie się już po raz siódmy, co roku gromadząc ludzi z całej Polski, w tym aktywistów, prawniczki, naukowców, etyków, artystki, filozofki, przedstawicieli organizacji społecznych. Odbywa się pod hasłem „Idę dla zwierząt” i jest otwarty dla każdej osoby, której zależy na losie zwierząt.- 03.09.2025, 09:30
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Green REV Institute
-
Image
Piknik na dworze - dzień pełen muzyki, zabawy i atrakcji
6 września 2025 roku.
Ogrody Zamkowe, Zamek Królewski w Warszawie.
Godziny: 10:00 - 20:00.
Wstęp wolny na wydarzenie.
Bilety tylko 1 zł od osoby na:
- zwiedzanie Zamku (w dniu pikniku obowiązuje specjalna trasa), Pałacu pod Blachą,
- wystawę czasową „Anatomia antyku. Ciało i ruch w rzeźbie”,
- spacer z edukatorami pt. „Wizyta u króla”.- 02.09.2025, 12:25
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Zamek Królewski w Warszawie - Muzeum
-
Image
Konkurs im. Ryszarda Kapuścińskiego – zgłoś swój reportaż i daj głos tym, którzy go nie mają PAP
„W dzisiejszym świecie te wszelkie wartości, które wiązały się przez lata z dobrze wykonywanym zawodem dziennikarskim powinniśmy ocalać. A docenienie, branie udziału w konkursie jest jedną z takich możliwości” – podkreśla Agnieszka Szydłowska, dyrektor Programu Trzeciego Polskiego Radia i członek kapituły Nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego.- 01.09.2025, 14:16
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Polska Agencja Prasowa
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ