Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsza edycja kampanii ograniczała się do mediów społecznościowych, gdzie historia o świątecznym Wartburgu kupionym przez wnuczkę od dziadka za symboliczne ciasto zyskała ogromną popularność, zdobywając ponad 13 milionów odsłon i 2,8 mln obejrzeń na YouTube. Sukces ten przyczynił się do rozszerzenia kampanii na nowe media. W obecnej edycji OTOMOTO wraca do historii babci i wnuczki, które sprzedają Wartburga – samochód, o który przez lata dbał dziadek, jego pierwszy właściciel.
OTOMOTO i inspirujące historie Polaków
Samochody odgrywają w życiu Polaków niezwykle ważną rolę. Dla większości z nas to drugi najważniejszy zakup, zaraz po mieszkaniu. Polacy kochają swoje auta i łączą z nimi wyjątkowe wspomnienia – od rodzinnych wyjazdów świątecznych po drobne codzienne przygody. OTOMOTO rozumie te więzi i oferuje przestrzeń, w której użytkownicy mogą dzielić się swoimi opowieściami i emocjami. Historie o samochodach, które przewożą pachnące pierniczki dla mamy, czy o pojazdach, które przez lata służyły rodzinie, są niezwykle bliskie każdemu, kto kocha motoryzację.
„Święta to idealny moment, aby marzenia stawały się rzeczywistością. W domach Polaków te marzenia to często samochody: dla jednych stoją one w przydomowym garażu dziadka - jak w mojej ulubionej historii o Wartburgu, a dla innych są to nowe egzemplarze, prosto z salonu samochodowego. Bardzo się cieszę, że w spełnianiu wszystkich tych marzeń OTOMOTO pomaga już od 20 lat” - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO/OLX Group.
Emisja na szeroką skalę
Świąteczny spot od 12 listopada emitowany jest w telewizji, radiu i internecie, a kampanię wspierają media społecznościowe i OOH. Poprzednie odsłony kampanii „Prawdziwe Historie” zdobyły uznanie na konkursach, m.in. Złote Spinacze i Golden Arrows, co podkreśla ich wartość dla widzów i branży. A całą „Prawdziwa Historię” o wyjątkowym egzemplarzu Wartburga można obejrzeć na YouTube.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.11.2024, 08:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Przesłanie „Symfonii Miłosierdzia” do słów św. Faustyny Kowalskiej dotrze do ok. 6 mld ludzi na Ziemi PAP
- 07.03.2025, 16:24
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
4. Edycja „Bez korzeni nie zakwitniesz. Moja Wielka i Mała Ojczyzna” – ostatni moment na zgłoszenie do konkursu
24 marca 2025 r. mija termin wysyłania prac w 4. edycji konkursu „Bez korzeni nie zakwitniesz. Moja Wielka i Mała Ojczyzna”, organizowanego przez Archiwa Państwowe oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej. Projekt adresowany jest do uczniów klas 4-8 szkół podstawowych oraz nauczycieli, a zadaniem uczestników jest stworzenie unikalnego drzewa genealogicznego, które nie tylko przedstawi historię rodziny, ale też pokaże głębię pokoleniowych relacji. „Kilkuset młodych uczestników poprzednich edycji to dowód, że temat genealogii budzi ogromne zainteresowanie. To budujące, że w dobie gdy współczesność coraz częściej oddala nas od rodzinnych tradycji, odkrywanie przeszłości jest tak interesujące dla młodzieży - informuje dr Paweł Pietrzyk, naczelny dyrektor Archiwów Państwowych.- 06.03.2025, 08:30
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Archiwa Państwowe
-
Image
Nowa strategia Fundacji PZU: wszechstronny rozwój, wzmocnienie odporności społecznej i wyzwolenie potencjału Polaków PAP
Fundacja PZU zaprezentowała nową strategię, a tym samym innowacyjne podejście do filantropii. Celem jest wszechstronny rozwój, wzmocnienie odporności społecznej i wyzwolenie potencjału Polaków. Strategia opiera się na czterech filarach: kapitale społecznym, edukacji, kompetencjach przyszłości oraz kulturze.- 05.03.2025, 14:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ