Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampanii „Servier - Wyłącz Raka” przyświeca ważny cel: zwiększenie świadomości Polaków na temat czynników ryzyka rozwoju raka żołądka i raka jelita grubego, a także przełamanie tabu związanego z diagnostyką tych nowotworów, również poprzez promocję profilaktyki. Kluczowym czynnikiem w walce z tymi nowotworami jest regularność wykonywania badań diagnostycznych, takich jak kolonoskopia oraz test na obecność bakterii H. Pylori, po to aby z jednej strony skuteczniej zapobiegać rozwojowi raka, a z drugiej strony - aby nowotwory te były wykrywane na wcześniejszym etapie rozwoju, dając szansę na skuteczniejszą terapię.
Szeroko zakrojone działania edukacyjne realizowane w ramach kampanii były możliwe dzięki współpracy z ekspertami medycznymi oraz wsparciu licznych ambasadorów kampanii, w tym również mediów. Dzięki ich zaangażowaniu treści edukacyjne trafiły do milionów Polek i Polaków, zwiększając ich świadomość zdrowotną na temat nowotworów układu pokarmowego, a także ich profilaktyki. Co ma ogromne znaczenie w zdrowiu publicznym, biorąc pod uwagę, że w Polsce diagnozę raka żołądka średnio co 2 godziny słyszy kolejny Polak, a rak jelita grubego jest drugim, pod względem częstości występowania w Polsce, nowotworem złośliwym u kobiet i trzecim u mężczyzn.
Nagroda Prix Galien, uznawana za „Nobla” w dziedzinie farmacji i medycyny, jest uhonorowaniem innowacyjnych rozwiązań i osiągnięć mających na celu poprawę zdrowia publicznego. Wyróżnienie naszej kampanii spośród wielu innych inicjatyw zdrowotnych jest ogromnym zaszczytem i mobilizuje do dalszej pracy na rzecz zdrowia i życia.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że nasza kampania >>Servier - Wyłącz Raka<< została doceniona przez tak szanowane gremium jurorów. To wyróżnienie potwierdza, że nasze działania mają realny wpływ na poprawę świadomości zdrowotnej i profilaktyki nowotworów w Polsce. To dla nas też dodatkowa motywacja do kontynuowania i rozszerzania działań naszej kampanii, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby osób i kontynuować walkę z nowotworami układu pokarmowego” - podkreśliła Katarzyna Urbańska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs w Servier Polska.
„Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu tej kampanii, w szczególności naszym partnerom i ambasadorom, którzy z zaangażowaniem wspierali nasze aktywności i dołożyli swoją cegiełkę do tego, że tabu jakim jest kolonoskopia zostało przełamane, a badanie to jest dziś wyrazem troski o swoje zdrowie, a nie powodem do wstydu” - podkreśliła Ewa Ciepałowicz, CSR&Internal Communication Manager w Servier Polska.
Więcej informacji na temat kampanii „Servier - Wyłącz Raka” można znaleźć na stronie internetowej kampanii: www.wylaczraka.pl.
KONTAKT:
Natalia Stasiakowska-Jabłońska
External Communication Manager w Servier Polska
tel. + 48 783 910 459
e-mail: natalia.jablonska@servier.com
Źródło informacji: Servier Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.11.2024, 15:37 |
Źródło informacji | Servier Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Po pięciu latach przerwy wraca Lednica Seniora
Spotkanie odbędzie się 13 września br. na Polach Lednickich (woj. wielkopolskie). Choć dedykowane jest głównie osobom 50+, organizatorzy zapraszają do udziału w nim wszystkich dorosłych.- 10.09.2025, 13:52
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Dominikańska Fundacja Lednica2000
-
Image
Jak urządzić salon fryzjerski z klasą? Ergonomiczne i stylowe rozwiązania
Profesjonalny salon fryzjerski to nie tylko miejsce, w którym klienci dbają o swój wygląd, ale także praktyczna przestrzeń do pracy. Dlatego przy jej urządzaniu, estetyka i funkcjonalność powinny iść w parze. Starannie dobrane wyposażenie wpływa na komfort pracy fryzjera, ale też na wizerunek salonu w oczach odwiedzających go klientów. Dobrze zorganizowane wnętrze sprawia, że klient czuje się swobodnie, a praca staje się bardziej przyjemna i efektywna. Warto zatem połączyć ergonomię z designem, aby Twój salon fryzjerski był zarówno wygodny, jak i stylowy.- 10.09.2025, 12:05
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fryzomania
-
Image
254 323,70 zł - dotacja celowa dla American Heart of Poland na wsparcie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Sztumie. Co to oznacza dla pacjentów?
Grupa American Heart of Poland, która prowadzi Szpital w Sztumie pozyskała dotację celową w wysokości 254 323,70 zł na realizację zadań zleconych dla jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM). Projekt dotyczy zakupu sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu w Sztumie.- 09.09.2025, 11:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: American Heart of Poland
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ