Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W ramach współpracy, Moc Polskich Warzyw uzyskała status „Partnera Klubu PGE Projekt Warszawa”, co umożliwi wykorzystanie logo klubu w materiałach promocyjnych. Siatkarze PGE Projekt Warszawa zostali ambasadorami kampanii, a ich wizerunki pojawią się w specjalnej sesji zdjęciowej z polskimi warzywami. Efekty tej sesji będą szeroko promowane w materiałach reklamowych oraz na mediach społecznościowych. Dodatkowo, zostaną przygotowane krótkie filmy edukacyjne promujące zdrowe odżywianie, które będą dostępne na kanałach obu organizacji.
Siatkarze PGE Projekt Warszawa, jako sportowcy światowej klasy, będą inspirować swoich fanów do włączenia większej ilości warzyw do swojej diety i prowadzenia aktywnego trybu życia. Regularne posty na mediach społecznościowych klubu będą przypominać o znaczeniu warzyw w zdrowej diecie i promować aktywność fizyczną.
W poprzednich sezonach Moc Polskich Warzyw odniosła sukcesy, współpracując z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle, 9-krotnym mistrzem kraju, 10-krotnym zdobywcą Pucharu Polski, 3-krotnym triumfatorem Superpucharu Polski i 3-krotnym zwycięzca Ligi Mistrzów. Te sukcesy sportowe świadczą o pozytywnym wpływie zdrowego odżywiania na osiągnięcia sportowe.
Kampania Moc Polskich Warzyw kontynuuje swoje działania z nowym impetem, dzięki współpracy z PGE Projekt Warszawa. Inicjatywa ta jest jednym z wielu kroków na drodze do promowania zdrowego stylu życia wśród Polaków. Wszystkie działania kampanii wspierane są przez Fundusz Promocji Owoców i Warzyw (#Fundusze Promocji). Więcej przepisów, porad i informacji na temat zdrowego odżywiania znajdziecie na stronie www.mocpolskichwarzyw.pl oraz na kanałach społecznościowych kampanii.
Moc Polskich Warzyw
Moc Polskich Warzyw to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
W lipcu 2024 r. zainaugurowano już piątą z kolei odsłonę kampanii, która z roku na rok przybiera na sile dzięki stosowaniu innowacyjnych metod i docieraniu do coraz większego grona konsumentów.
Źródło informacji: Brandmates
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.12.2024, 11:44 |
Źródło informacji | Brandmates |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
„Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w 2025 roku. Biała Księga. Rekomendacje ekspertów w obszarze ochrony zdrowia” - wyjątkowa publikacja Instytutu Rozwoju Spraw Społecznych już dostępna
Warszawa, Polska, 21 lutego 2025 r. - Biała Księga została zaprezentowana 21 lutego 2025 r. na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym podczas konferencji „Zdrowie i bezpieczeństwo dla przyszłości”, siódmego wydarzenia z cyklu „Droga do Prezydencji”, organizowanego przez Instytut Rozwoju Spraw Społecznych pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej oraz Europejskiego Komitetu Społeczno-Ekonomicznego.- 21.02.2025, 10:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju spraw Społecznych
-
Image
OLX: Polacy mają dość azjatyckich platform zakupowych i wybierają towary z drugiej ręki
Długi czas oczekiwania, przekroczone normy bezpieczeństwa produktów oraz niezgodność z opisem - to główne zastrzeżenia pod adresem działalności azjatyckich platform zakupowych, na jakie wskazali Polacy w badaniu przeprowadzonym na zlecenie OLX. Okazuje się, że wielu z nas ma obawy przed zakupami towarów z drugiego końca świata. Co trzeci zamawiający na azjatyckich platformach otrzymał produkty niezgodne ze zdjęciem, a w przypadku produktów dla dzieci prawie 45% badanych uznało, że nie są one w pełni bezpieczne.- 19.02.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ