Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Grupa Selena to globalny lider i dystrybutor produktów chemii budowlanej oraz jeden z czterech największych producentów piany montażowej dla budownictwa na świecie.
„30 naszych spółek działa obecnie w 19 krajach, na 4 kontynentach. Nasze produkty dostępne są w ponad 100 krajach - mówi Sławomir Majchrowski, prezes Grupy Selena. - Lata konsekwentnego i efektywnego skalowania biznesu za granicą pokazują nam, że polska jakość produktów z sektora chemii budowlanej jest coraz częściej doceniana przez zagranicznych klientów, jednak branża wciąż powinna walczyć o uwagę na mocno konkurencyjnym rynku. Targi o skali międzynarodowej, stanowiące kompletny przegląd najbardziej innowacyjnych rozwiązań dla budownictwa, są dobrym miejscem umacniania przekonania o wysokiej jakości polskich produktów, wśród klientów zagranicznych” - dodaje prezes Majchrowski.
Podczas tegorocznej edycji targów w stolicy Bawarii, Grupa Selena przygotowała ponad 160-metrowe stanowisko, w ramach którego stawia na prezentację produktów swoich dwóch flagowych marek Tytan Professional® i Matizol®. Eksperci Grupy Selena, w ramach licznych pokazów i treningów, przewidzianych na każdy z pięciu targowych dni, zaprezentują zatem wyróżniki pian montażowych, pianoklejów, hybrydowych klejów i uszczelniaczy, a także wysokiej jakości membran hydroizolacyjnych.
Wszystko to możliwe będzie dzięki podjęciu przez Grupę Selena przemyślanych, partnerskich współprac z czołowymi polskimi producentami materiałów budowlanych. I tak, o skuteczności systemu WINS Tytan Professional®, który umożliwia perfekcyjny montaż, minimalizując straty energii, a maksymalizując efektywność energetyczną budynku, będzie można przekonać się dzięki wyposażeniu stoiska w wysokiej jakości okna i drzwi typu HS firmy Wiśniowski Bramy Okna Drzwi Ogrodzenia. Energooszczędne rozwiązania montażowe, dostosowane do globalnych standardów budownictwa pasywnego, zostaną zaprezentowane na drzwiach zewnętrznych stalowych PORTA THERMO, firmy Porta KMI Poland. Rozwiązania proponowane przez Grupę Selena odpowiadają też na niezwykle istotne wyzwanie jakim jest eliminacja mostów termicznych. O ich skuteczności odwiedzający stanowisko polskiego lidera branży, będą mogli przekonać się dzięki współpracy z firmą Marbet Bausystem, która na potrzeby ekspozycji targowej udostępniła Ciepłą Belkę Montażową, podwalinę Phonotherm®200. Z kolei, szczegółowe testy szczelności stolarki otworowej, osadzonej na produktach Seleny, potwierdzi rozwiązanie z oferty Mobilnego Laboratorium.
Produkty z portfolio Grupy Selena, oparte na najbardziej innowacyjnych technologiach stanowią kompleksowe rozwiązania, które pozwalają maksymalnie zwiększyć tempo i efektywność prac budowlanych, minimalizując przy tym liczbę niezbędnych do tego narzędzi. Są wykorzystywane przez profesjonalnych wykonawców na każdym etapie realizacji inwestycji budowlanych - od fundamentów aż po dachy, o czym goście Targów BAU będą mogli przekonać się odwiedzając stanowisko numer 221 w hali B6, którą przeznaczono na prezentację sektora chemii budowlanej.
Źródło informacji: Selena Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.01.2025, 08:00 |
Źródło informacji | Selena Group |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
NIKE, Inc. Announces Senior Leadership Changes to Accelerate Growth and Drive Win Now Action Plan
Amy Montagne Becomes President, Nike. Phil McCartney Becomes EVP, Chief Innovation, Design & Product Officer. Nicole Graham Becomes EVP, Chief Marketing Officer. Tom Clarke Becomes Chief Growth Initiatives Officer. Heidi O’Neill to Retire.- 06.05.2025, 09:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
HEIDELBERG holds its ground in a difficult market environment in FY 2024/25 - targets achieved, significant increase in incoming orders compared to previous year
• Sales and adjusted EBITDA margin at previous year's level according to preliminary figures.
• Free cash flow excluding special items clearly positive at around € 50 million.
• Rising order intake compared to previous year lays the foundation for a good start to FY 2025/26.
• Additional, positive order impetus expected from China Print trade fair in May.
• Adjusted EBITDA margin to rise to around 8 percent in FY 2025/26.- 06.05.2025, 09:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ