Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ (NIQ), czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, poinformowała o wprowadzeniu nowej organizacji o nazwie „Strategic Analytics & Insights”. Poprzez połączenie segmentów Advanced Analytics Consulting, Consumer & Marketing Insights oraz BASES - przy wykorzystaniu obszernych zbiorów danych NIQ - ta nowa grupa przyczyni się do uproszczenia i przyspieszenia procesów podejmowania decyzji przez klientów. Stanowi to zarazem wyraz zaangażowania NIQ na rzecz dostarczania klientom niezrównanych korzyści w drodze kompleksowych badań rynkowych i danych konsumenckich, stawiając na konsekwentne udostępnianie klientom pełnego obrazu sytuacji - Full View™.
Organizacja „Strategic Analytics & Insights” opracuje solidne plany rozwoju, które będzie można przełożyć na konkretne działania, w czterech różnych kluczowych obszarach:
- zachowanie konsumentów i dane na ten temat: przekucie danych dotyczących zachowania człowieka w skuteczne strategie rozwoju;
- innowacyjność w oparciu o BASES: tworzenie innowacji od koncepcji po stworzenie produktu, a następnie aktywację, w celu rozwoju działalności;
- marka i media: wypracowanie trwałych relacji i precyzyjne zarządzanie marką;
- analiza i aktywacja: przekształcenie strategii i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych w celu osiągnięcia doskonałości w realizacji.
Na czele organizacji „Strategic Analytics & Insights” stanął Ramon Melgarejo, ekspert branżowy z ramienia NIQ słynący z podejścia ukierunkowanego na klienta, strategicznej wizji i udokumentowanego doświadczenia w zakresie stymulowania rentownego wzrostu w odniesieniu do analiz i danych. Na przestrzeni kariery zawodowej Ramon czynnie wspierał innowacyjność w zakresie danych konsumenckich, uznając nieodzowną rolę danych na dzisiejszym dynamicznym rynku. U źródeł jego podejścia do predykcyjnych analiz behawioralnych leży głębokie zrozumienie sposobu rozumowania i działań konsumentów, dzięki czemu jest on doskonałym przywódcą gotowym do pokierowania sukcesem nowej organizacji.
„Ogromnie cieszymy się z wprowadzenia nowej grupy >>Strategic Analytics & Insights<<, która odzwierciedla nasze zobowiązanie do zapewniania klientom Full View™ - powiedział Melgarejo, prezes Strategic Analytics & Insights w NIQ. - Misja NIQ polega na ustaleniu pragnień i motywacji konsumentów. Udaje nam się to osiągnąć dzięki połączeniu solidnego potencjału pod względem zarządzania wzrostem przychodów, strategii w zakresie marki, danych konsumenckich, precyzyjnej aktywacji i innowacyjności. Wszystkie te zdolności umożliwiają nam wspieranie przedsiębiorstw w podejmowaniu bardziej inteligentnych decyzji, stawianiu czoła złożonym wyzwaniom i podejmowaniu kolejnych znaczących kroków bez obaw. Nowa organizacja nie tylko zapewni klientom jeszcze więcej korzyści, ale również wyznacza kluczowy etap w naszych staraniach na rzecz fascynującej, dynamicznej przyszłości”.
W odniesieniu do wprowadzenia grupy Strategic Analytics & Insights Jeremy Benhammou, globalny dyrektor ds. danych w AB InBev, powiedział: „NIQ jest dla nas partnerem pierwszego wyboru w zakresie testowania opakowań, ponieważ stale dostarcza nam coraz bardziej wnikliwych danych, konsekwentne wyniki i odpowiednio opracowane KPI. Skuteczność firmy przewyższa wyniki wszystkich pozostałych partnerów, z którymi zdarzyło nam się współpracować. Nasze zespoły analityczne w niezależny sposób potwierdziły precyzję i stałość wyników testów opakowań przeprowadzonych przez NIQ, które można uznać za złoty standard w branży”.
NIQ Strategic Analytics & Insights wykracza poza zwykłą współpracę i stanowi swoiste przedłużenie wysiłków zespołu klienta od koncepcji po wdrożenie i dalsze działania. Dzięki niezrównanemu dostępowi do autorskich, obszernych zbiorów danych, światowej klasy metodyki i ekspertów na szczeblu lokalnym i globalnym NIQ może wspierać klientów w stawianiu czoła złożonym, konkurencyjnym środowiskom bez najmniejszych obaw. Wykorzystując wiedzę fachową całego zespołu Strategic Analytics & Insights, organizacja zapewni klientom dostosowane rozwiązania i dane odpowiadające konkretnym wyzwaniom, z którymi muszą się zmierzyć. Holistyczne podejście NIQ pomaga klientom w szybkim opracowywaniu innowacji, efektywnym podejmowaniu działań i nawiązywaniu jeszcze istotniejszych relacji.
Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj. Zobacz, co możesz osiągnąć dzięki kompleksowym danym wywiadu konsumenckiego firmy.
Informacje o NIQ
NielsenIQ (NIQ) to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ prowadzi działalność w ponad 90 krajach zamieszkiwanych przez około 85% światowej ludności i odpowiadających za wydatki konsumenckie rzędu ponad 7,2 bln USD w skali świata. Dzięki całościowej interpretacji danych detalicznych i najbardziej wyczerpującym wnioskom na temat zachowań konsumentów - dostarczanym z użyciem zaawansowanych narzędzi analitycznych za pośrednictwem najnowocześniejszych platform - NIQ umożliwia swoim klientom pełny ogląd sytuacji: Full View™.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.niq.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250212385821/pl/.
Źródło: NielsenIQ
KONTAKT:
Media:
Sweta Patra
e-mail: sweta.patra@nielseniq.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.02.2025, 12:10 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |