Newsletter

Rimini Street uhonorowana nagrodami w dowód uznania obsługi klienta, strategii i innowacji w dziedzinie AI

11.04.2025, 10:16aktualizacja: 11.04.2025, 10:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Rimini Street, Inc.
Business Wire/Rimini Street, Inc.
Rimini Street odbiera nagrody Stevie Awards w kategoriach „zespół roku pod względem bezpośredniej obsługi klienta” i „najlepsza strategia na rzecz satysfakcji klienta” oraz nagrodę 2025 AI Excellence Award przyznaną przez Business Intelligence Group.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz innowacyjnych rozwiązań o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle, SAP i VMware, został uhonorowany szeregiem nagród w ramach 19. edycji dorocznego plebiscytu Stevie Awards w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, a także nagrodą w plebiscycie 2025 Business Intelligence Group AI Excellence Awards.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250410185170/pl/.

Laureat srebrnej nagrody Stevie w kategorii „zespół roku pod względem bezpośredniej obsługi klienta” i brązowej nagrody Stevie w kategorii „najlepsza strategia na rzecz satysfakcji klienta”

Nagrody Stevie Awards w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta stanowią najważniejsze ogólnoświatowe wyróżnienie najlepszych pracowników w dziedzinie obsługi klienta, centrum kontaktu, rozwoju działalności oraz sprzedaży. Spośród ponad 2100 nominowanych organizacji wszelkich rozmiarów i z niemal wszystkich sektorów firma Rimini Street otrzymała dwie nagrody w kategorii sprzedaży i obsługi klienta:

  • srebrną nagrodę Stevie w kategorii „zespół roku pod względem bezpośredniej obsługi klienta”, którą otrzymał globalny zespół dostawy usług Rimini Street w dowód uznania zaangażowania na rzecz zapewniania wybitnej obsługi i rozwiązań tysiącom klientów z całego świata, w tym ponad 8500 kluczowych aktualizacji miesięcznie, stale wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, a nawet spełniając je z nawiązką, co potwierdza wiodąca w branży ocena poziomu satysfakcji klientów: 4,9 na 5,0;
  • brązową nagrodę Stevie w kategorii „najlepsza strategia na rzecz satysfakcji klienta”, którą otrzymał globalny zespół ds. angażowania klientów Rimini Street w dowód uznania wizji, realizacji i wpływu Doradczego Programu Kierownictwa, zapewniającego współpracę kierownictwa wyższego szczebla z kluczowymi klientami w celu wykorzystania ich doświadczenia podczas kształtowania strategicznych priorytetów i zagwarantowania przejrzystości na najwyższym szczeblu.

„Rimini Street uznaje, że zaufanie tysięcy klientów należy pozyskać na nowo każdego dnia, nie tylko poprzez wywiązywanie się z obietnic, ale również poprzez poświęcenie czasu na szczegółowe poznanie potrzeb klientów wykraczających poza sferę technologii - powiedziała Nancy Lyskawa, wiceprezes wykonawcza i dyrektor ds. obsługi klienta. - Nasze zaangażowanie na rzecz sukcesu klientów zaczyna się, zanim jeszcze zostaną oni klientami; pierwsze kroki polegają na nawiązaniu współpracy w celu strategicznego opracowania inteligentnej ścieżki, która pozwoli osiągnąć doskonałość operacyjną, wydajność i wyjątkowe wyniki. Jesteśmy prawdziwym partnerem klientów, dlatego zawsze priorytetowo traktujemy zapewnienie wytycznych niezależnych od dostawców oprogramowania, a potrzeby biznesowe klientów postrzegamy niczym własne”.

Laureat nagrody Business Intelligence Group w kategorii najlepszego opartego na AI rozwiązania do obsługi klienta w roku 2025

Plebiscyt 2025 Artificial Intelligence Excellence Awards stworzony przez Business Intelligence Group ma na celu uznanie wysiłków wybitnych organizacji, doskonałości produktów oraz osiągnięć pojedynczych osób napędzających innowacje i przesuwających granice możliwości w dziedzinie AI. Laureaci, których wybiera grono branżowych ekspertów, plasują się w czołówce pod względem rozwoju AI, wykazując doskonałość pod względem analiz prognostycznych, generatywnej sztucznej inteligencji, wyjaśnialnej sztucznej inteligencji i nie tylko.

Rimini Street otrzymała nagrodę w kategorii najlepszego rozwiązania do obsługi klienta opartego na AI w roku 2025 w dowód uznania opatentowanego i autorskiego wsparcia ukierunkowanego na człowieka w zakresie oprogramowania firmowego oraz związanych z tym procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. To innowacyjne rozwiązanie stale dostarcza imponujące, wymierne wyniki klientom, umożliwiając szybkie skojarzenie obsługujących ich inżynierów z najwłaściwszymi ekspertami Rimini Street z zapewnieniem bezpieczeństwa, odpowiedniego języka, terminowości i doświadczenia, aby ograniczyć czas rozwiązywania zgłaszanych problemów o 23%.

W uzasadnieniu wysokiej oceny jury wspomniało między innymi, że „firma Rimini Street wysoko ustawiła poprzeczkę pod względem poziomu wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego z wykorzystaniem AI, skutecznie łącząc technologię AI ze specjalistyczną obsługą, co pozwala na zapewnienie szybkiego, wydajnego i spersonalizowanego wsparcia”.

„Dostęp do najbardziej utalentowanych inżynierów zdolnych do eliminowania najbardziej skomplikowanych problemów informatycznych stał się jeszcze lepszy dzięki opracowanemu przez Rimini Street rozwiązaniu Case Assignment Advisor, które w kilka sekund dopasowuje najwłaściwszych inżynierów do poszczególnych zgłoszeń na podstawie ponad 35 wektorów, jak również dzięki aplikacji C-Signal wykrywającej nieprawidłowości i proaktywnie powiadamiającej regionalnych menedżerów w celu przekazania problemu odpowiedniej osobie, a także aplikacji Case Assistant, która wykorzystuje historyczne zgłoszenia w celu przyspieszenia rozwiązywania bieżących problemów i przedstawienia analizy pierwotnej przyczyny - powiedział Craig Mackereth, wiceprezes wykonawczy ds. globalnej obsługi klienta. - Jesteśmy zaszczyceni wyróżnieniami przyznanymi naszym innowacjom, które opracowujemy celowo z myślą o zapewnieniu odpowiedniego wsparcia krytycznych systemów klientów, aby przyczyniać się do ich sukcesu zarówno w perspektywie krótko-, jak i długoterminowej”.

Poznaj pełne portfolio oferowanych przez Rimini Street ultraresponsywnych, cieszących się zaufaniem i sprawdzonych usług wsparcia, usług zarządzanych, bezpieczeństwa, integracji, obserwowalności, usług specjalistycznych oraz kompleksowych rozwiązań outsourcingowych dla aplikacji SAP, Oracle, VMware oraz wielu innych, sprzyjających osiąganiu przewagi nad konkurencją, rentowności i wzrostu.

Informacje o Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka z indeksu Russell 2000®, jest globalnym dostawcą kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego i innowacyjnych rozwiązań oraz wiodącym podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle, SAP i VMware. Firma oferuje kompleksową gamę ujednoliconych rozwiązań do prowadzenia, obsługi, personalizacji, konfiguracji, łączenia, ochrony, monitorowania i optymalizacji firmowych aplikacji, baz danych i oprogramowania technologicznego oraz do zarządzania w tym zakresie. Firma podpisała tysiące umów z organizacjami sklasyfikowanymi w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku, sektora publicznego i administracji, które wybrały Rimini Street swoim zaufanym i sprawdzonym dostawcą rozwiązań o krytycznym znaczeniu z zakresu oprogramowania dla firm i uzyskały lepsze wyniki operacyjne, miliardy dolarów oszczędności oraz możliwość sfinansowania AI i innych innowacyjnych inwestycji.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.riministreet.com, oraz na profilach Rimini Street w serwisach X, Facebook, Instagram i LinkedIn.

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „spodziewa się”, „wierzy”, „kontynuuje”, „mogłoby”, „obecnie”, „szacuje”, „oczekuje”, „prognoza”, „przyszłość”, „zamierza”, „może”, „perspektywy”, „planuje”, „możliwe”, „cel”, „potencjalne”, „przewiduje”, „prognozuje”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „powinien”, „będzie”, „byłoby” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. niekorzystne rozstrzygnięcia i koszty związane z toczącymi się postępowaniami sądowymi lub nowymi postępowaniami sądowymi, w tym decyzją sądu w sprawie nierozstrzygniętych odwołań lub wszelkich nowych roszczeń; wszelkie dodatkowe koszty ponoszone w związku z zastosowaniem jakichkolwiek zakazów sądowych dotyczących sporu Rimini II oraz ich wpływ na przychody i koszty w przyszłych okresach; zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym wpływ wszelkich makroekonomicznych trendów i wahania kursów walut, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street, oraz na branże, w których działalność prowadzą jej klienci; ewolucję w środowisku zarządzania i wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, której doświadczają obecni i potencjalni klienci, a także zdolność Rimini Street do pozyskania i utrzymania klientów oraz dalszego rozwoju jej bazy klientów; istotny poziom konkurencji w branży usług wsparcia w zakresie oprogramowania; wdrażanie przez klientów jej rozbudowanej gamy produktów i usług oraz produktów i usług przewidzianych do wprowadzenia na rynek w przyszłości; oczekiwania spółki co do nowej oferty produktów, partnerstw i programów partnerskich, w tym między innymi partnerstwa z ServiceNow; zdolności spółki do zwiększenia przychodów i precyzyjnego prognozowania ich wysokości, a także efekty wszelkich działań na rzecz zarządzania kosztami w związku z bieżącymi oczekiwaniami wobec poziomu przychodów i rozszerzeniem oferty spółki; spodziewany wpływ redukcji personelu w ostatnim i bieżącym roku obrotowym oraz związane z tym koszty reorganizacji; szacunkowe dane dotyczące łącznego obsługiwanego przez spółkę rynku oraz spodziewane oszczędności klientów w stosunku do korzystania z usług innych dostawców; zmienność cyklu sprzedaży, ryzyko związane ze wskaźnikami utrzymania, w tym zdolność do ich precyzyjnego prognozowania; utratę co najmniej jednego członka zespołu zarządzającego; zdolność do pozyskiwania i utrzymywania wykwalifikowanych pracowników oraz kluczowego personelu; biznesplan spółki, jej zdolności do przyszłego rozwoju oraz osiągnięcia i utrzymania rentowności; plany dotyczące likwidacji oferty usług w zakresie produktów Oracle PeopleSoft, na które mogą mieć wpływ niewydane jeszcze decyzje w sprawie sporu Rimini II; zmienność cen akcji i związane z tym zapewnienie zgodności z wymogami giełdowymi; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalającą na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; ryzyko związane z prowadzeniem działalności na szczeblu globalnym; zdolność do zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do systemów informatycznych spółki i innym zagrożeniom cyberbezpieczeństwa; wszelkie niedociągnięcia związane z potencjalnym korzystaniem z technologii generatywnej sztucznej inteligencji (AI) przez spółkę lub dostawców zewnętrznych; zdolność do ochrony informacji poufnych pracowników i klientów i zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności i ochrony danych; zdolność spółki do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową; zdolność spółki do utrzymania, ochrony i rozwoju jej marki oraz własności intelektualnej; zmiany w przepisach i uregulowaniach, w tym zmiany w przepisach podatkowych lub niekorzystne skutki interpretacji podatkowych spółki, kosztów należności celnych (w tym zwolnień celnych lub zdolności do ograniczenia należności celnych, w szczególności w związku z proponowaną polityką nowej administracji rządowej), niezdolność do ustanowienia odpowiednich rezerw na zdarzenia podatkowe lub zdolność do uzyskania korzyści w przypadku strat netto z działalności operacyjnej; wszelki negatywny wpływ kwestii związanych z ochroną środowiska, sprawami społecznymi i ładem korporacyjnym (ESG) na reputację spółki lub jej działalność oraz narażenie spółki na dodatkowe koszty lub ryzyko związane ze sprawozdawczością w tych dziedzinach; zdolność spółki do utrzymania dobrych relacji z rządem Stanów Zjednoczonych i rządami innych państw oraz do pozyskania nowych umów z podmiotami/agencjami państwowymi; wpływ bieżących zobowiązań w zakresie obsługi zadłużenia w związku z naszym kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z działalnością spółki i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, w tym niepewności związanej z przejściem na SOFR lub inne wskaźniki referencyjne stopy procentowej; wystarczającą ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalającą na spełnienie wymogu zachowania płynności; ilość i harmonogram wykupów, jeżeli będą realizowane, w ramach programu wykupu akcji oraz zdolność spółki do podnoszenia wartości dla akcjonariuszy w ramach takiego programu; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; katastrofy zakłócające działalność spółki lub działalność jej klientów, oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki ryzyka” w Sprawozdaniu Rocznym Rimini Street złożonym na formularzu 10-K w dniu 27 lutego 2025 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2025 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym spółka Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250410185170/pl/.

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Janet Ravin

wiceprezes ds. globalnej komunikacji

Rimini Street, Inc.

tel. +1 702 285-3532

e-mail: pr@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.04.2025, 10:16
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ