Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej informuje:
Nasza nowa kampania, której hasłem jest „KPO. Przyspieszamy Polskę”, rusza 14 kwietnia. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości i poparcia Polaków dla Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Pokażemy, czym jest ten program, jak działa, jakie korzyści przynosi obywatelom oraz jakie konkretne projekty i inwestycje możemy realizować.
Spot telewizyjny „KPO. Przyspieszamy Polskę”
W spocie, który jest materiałem komunikacyjnym Krajowego Planu Odbudowy, wykorzystaliśmy motyw windy. Jest ona narracyjnym symbolem przyspieszania rozwoju Polski. Taki był cel opracowania KPO, a realizowane dzięki niemu projekty i inwestycje umożliwiają osiągnięcie tego celu.
Realizacja Krajowego Planu Odbudowy pozwala na szybkie i skoordynowane przechodzenie przez kolejne etapy rozwoju społeczno-gospodarczego Polski. Tak jak winda, umożliwia szybkie pokonywanie wysokości w celu dotarcia na właściwe piętro. Kontrast z mozolnym wspinaniem się po schodach podkreśla różnicę między tradycyjnym tempem przemian a możliwościami, jakie daje kompleksowe wsparcie unijne.
Winda jest otwarta dla wszystkich, dlatego w spocie pokazani są Polacy z różnych środowisk, w różnym wieku i zawodach. Windziarz staje się przewodnikiem po możliwościach KPO, ale też reprezentuje nowoczesne, dynamiczne podejście do rozwoju. Kolejne piętra to konkretne obszary wsparcia – od żłobków po zieloną energię i bezpieczeństwo kraju. A za każdą inwestycją stoją liczby, decyzje i realne zmiany.
Widz w prosty sposób może odczytać rezultaty działań realizowanych w ramach KPO. To buduje zaufanie i zrozumienie dla skomplikowanego mechanizmu finansowego poprzez proste obrazy konkretnych efektów.
Oczywiście winda jest tylko jednym ze sposobów dotarcia do celu. Ale to sposób szybszy i wygodniejszy niż wchodzenie schodami. Spot nie wyklucza, nie wskazuje palcem osób negatywnie nastawionych do KPO. Osoby takie również mogą osiągnąć swoje cel – ale będzie to zdecydowanie wolniejsze i okupione dodatkowym wysiłkiem.
Zakończenie, w którym powraca postać z początku spotu, i sugestia „wsiadania” do windy podkreślają otwartość programu – KPO to szansa dla wszystkich, dla całej Polski. Przestrzeń windy jest otwarta dla Polaków na drodze ku przyszłości.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)
kom/ kk/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.04.2025, 11:00 |
Źródło informacji | MFiPR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |