Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Bycie częścią grupy Deutsche Telekom, najcenniejszej marki telekomunikacyjnej na świecie, daje T-Mobile niesamowite możliwości i skalę, dzięki którym firma może oferować swoim użytkownikom więcej niż inni.
Teraz dzięki globalnemu partnerstwu grupy Deutsche Telekom z Wolt, globalną firmą oferującą szybkie dowozy posiłków i zakupów, użytkownicy programu angażującego Magenta Moments od T-Mobile mogą cieszyć się nawet 12 miesiącami korzyści płynących z Wolt+. Dzięki darmowym dostawom użytkownicy Wolt+ zaoszczędzili już ponad 200 milionów euro na całym świecie. Wspólna inicjatywa obu marek to kolejny krok w kierunku łączenia usług technologicznych z rozwiązaniami, które wspierają codzienne potrzeby klientów.
„Wolt i T-Mobile łączy podejście skoncentrowane na kliencie i otwartość na nowe rozwiązania. Dlatego z radością wchodzimy w tę współpracę - by codzienne życie naszych użytkowników było jeszcze prostsze i wygodniejsze. Wolt to dziś dużo więcej niż dostawy z restauracji - już co piąte zamówienie na naszej platformie dotyczy produktów spożywczych czy zakupów detalicznych. Dzięki temu użytkownicy zyskują wygodny dostęp do całego lokalnego handlu w jednym miejscu” - mówi Agata Polityło, General Manager Wolt Polska.
T-Mobile burzy bariery technologiczne i pomaga klientom łączyć ich z całym ich światem - także poprzez nowe usługi czy oferty. Dlatego właśnie użytkownikom programu Magenta Moments zapewnia rozwiązania, które ułatwiają życie, pozwalają skutecznie burzyć bariery i dają unikatowe doświadczenia. Klienci T-Mobile naprawdę mogą poczuć się jak magentowy VIP!
„W centrum naszych działań stawiamy klientów. Chcemy dostarczać im najlepsze usługi i oferty, odpowiadając na ich realne potrzeby. Dzięki integracji Wolt z programem Magenta Moments możemy zaoferować im nie tylko wygodne rozwiązania, ale też unikalne doświadczenia, które wychodzą poza samą usługę telekomunikacyjną. A jako wyraz uznania za wieloletnie zaufanie do marki, dla tych najbardziej lojalnych przygotowano najdłuższy dostęp do usługi” - podkreśla Goran Markovic, członek zarządu, dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.
Magentowi VIP nie płacą za dostawę
Kto więc może skorzystać z oferty? Dokładny okres otrzymanej subskrypcji do Wolt+ zależy od stażu klienta w magentowej sieci. Ci, którzy są w T-Mobile od 0 do 5 lat, mogą cieszyć się 6 miesiącami gratis, 9-miesięczna subskrypcja jest przeznaczona dla klientów, którzy w T-Mobile są od 6 do 14 lat. Zaś klienci, którzy są z marką ponad 15 lat, otrzymują aż 12 miesięcy gratis. Po okresie promocyjnym klient dostanie powiadomienie o opcji rezygnacji - może wówczas zakończyć subskrypcję lub kontynuować ją odpłatnie.
Staż klienta zostanie ustalony zgodnie z datą podpisania umowy. W przypadku użytkowników systemu na kartę za pierwszy dzień zostanie uznana data aktywacji karty w sieci T-Mobile.
Dla nowych użytkowników aplikacji „Mój T-Mobile” oferta pojawi się do 72h od zalogowania do aplikacji.
Więcej informacji dostępnych jest w regulaminie i w aplikacji „Mój T-Mobile”.
O Wolt+
Wolt+ to usługa subskrypcyjna, w ramach której użytkownicy nie płacą za dostawę zamówień z szerokiego wyboru restauracji i sklepów. Subskrybenci mogą również korzystać z ekskluzywnych ofert dostępnych wyłącznie dla członków Wolt+. Do tej pory użytkownicy usługi zaoszczędzili już ponad 200 milionów euro dzięki dostępnym benefitom. Wolt+ podlega lokalnym warunkom i regulaminom.
Źródło informacji: T-Mobile Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.05.2025, 11:35 |
Źródło informacji | T-Mobile Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
-
Komunikat prasowy Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa po pożarze budynku wielorodzinnego w Ząbkach - apel PIIB o pilny przegląd poddaszy w Polsce
W związku z pożarem budynku wielorodzinnego w Ząbkach koło Warszawy, Polska Izba Inżynierów Budownictwa składa wyrazy współczucia wszystkim poszkodowanym mieszkańcom oraz wskazuje na konieczność podjęcia natychmiastowych działań prewencyjnych i kontrolnych w skali ogólnopolskiej.- 04.07.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Izba Inżynierów Budownictwa
-
Rynek fotowoltaiki w Polsce 2025. Podsumowanie i wnioski z raportu
Instytut Energetyki Odnawialnej opublikował XIII edycję raportu „Rynek fotowoltaiki w Polsce 2025”. Wartość inwestycji w moce PV przekroczyła 12 mld zł. Pod względem przyrostu mocy PV w 2024 roku Polska zajęła 5. miejsce w UE i umocniła się na 6. miejscu pod względem skumulowanej mocy zainstalowanej, daleko wyprzedzając kolejne kraje z TOP 10.- 04.07.2025, 15:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Instytut Energetyki Odnawialnej
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ