Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ambasadorzy, którzy inspirują po swojemu
„Mam taką zasadę - jak Topa jest na diecie, to dieta też musi być na topie” - mówi aktor Bartłomiej Topa, a Maja Kuczyńska zaznacza z przymrużeniem oka: „jestem dosyć zalatana i właśnie dlatego wybrałam Maczfit. Zarówno aktor, jak i znana sportsmenka, mistrzyni latania w tunelu aerodynamicznym, pełnią rolę ambasadorów Urodzin Maczfit. Tworzą duet pokazujący, że zdrowe wybory mogą być częścią życia na własnych zasadach”.
Ich rekomendacje można zobaczyć w spotach https://www.youtube.com/watch?v=U_PopIunxaE oraz https://www.youtube.com/watch?v=QkdA_Waibvg.
Historie w dobrym smaku
Nie tylko znani i lubiani włączają się w świętowanie urodzin Maczfit. Także klienci, wyjątkowe osoby, które zmieniły swoje życie na lepsze, opowiadają własne historie. Ich doświadczenia na bieżąco prezentowane są na jubileuszowej stronie Maczfit - historie w dobrym smaku. Choć powody, dla których postanowili zamawiać catering są różne, ich decyzje mają wspólny mianownik - chęć wykonania pierwszego kroku w stronę małej lub dużej życiowej zmiany.
Maczfit od początku podkreśla, że zdrowy styl życia nie musi być okupiony wyrzeczeniami. Inspiruje do działania bez presji, bez rygoru. Zachęca, by dieta stała się początkiem czegoś większego - nowej pasji, odzyskania równowagi i sposobem na zaoszczędzenie czasu, który mogą poświęcić na to, co naprawdę sprawia im radość.
Od rajdów do rewolucji kulinarnej
Maczfit powstał w 2015 roku z inicjatywy Macieja Lubiaka - kierowcy rajdowego, który doskonale znał potrzeby osób aktywnych. Jego celem było połączenie jakości restauracyjnego jedzenia z wygodą cateringu. Szybko okazało się, że trafił w dziesiątkę - dosłownie i metaforycznie. W 2016 roku ruszył nowoczesny zakład produkcyjny w Józefosławiu, a rok później flota samochodów chłodni z logo rzodkiewki zaczęła kursować po całej Polsce. Do 2019 roku Maczfit obsługiwał już tysiące klientów dziennie, a w 2022 roku dołączył do Grupy Żabka, otwierając nowy rozdział w swojej historii.
10 lat później: więcej niż dieta
Dziś Maczfit to nie tylko lider cateringu dietetycznego. To marka, która daje narzędzia do codziennej troski o siebie - oferując aż 10 gotowych diet, opcję Wybór Menu, zestawy Trio, a także plany dostosowane do konkretnych potrzeb zdrowotnych (dla wegetarian, osób z Hashimoto, diabetyków, nietolerujących laktozy i innych).
Za sukcesem Maczfit stoi coś więcej niż jakość jedzenia. To filozofia małych kroków, wsparcia i podejścia „zrób to po swojemu”.
Źródło informacji: Maczfit
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.05.2025, 13:17 |
Źródło informacji | Maczfit |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Co Polacy lubią w kuchni? Nowe badanie pokazuje, że chodzi o coś więcej niż jedzenie
- 10.07.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Amica
-
Image
Medycyna estetyczna nie tylko dla celebrytek. Raport Kliniki.pl: już 4 miliony dorosłych Polek i Polaków zdecydowało się na zabieg, a wiele osób zrobiło to pod wpływem social mediów
Nowy film „Brzydka siostra” od kilku dni wyświetlany w polskich kinach pokazuje gotycką opowieść o obsesji piękna, filtrach i ciele jako przestrzeni przemocy. To fikcja - w formie baśniowego horroru. Ale jak pokazuje najnowszy raport Kliniki.pl „Polska za filtrem 2025”, wiele z przedstawionych tam emocji i decyzji znajduje swoje odbicie w rzeczywistości. Choć bez nożyc, strzykawek z kwasem i dramatycznych zwrotów akcji - to równie poważne i intymne wybory.- 09.07.2025, 15:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
72% festiwalowiczów dba o styl. Allegro prezentuje limitowaną kolekcję ubrań zaprojektowaną przez artystów
- Ponad 70% respondentów dba o wygląd podczas festiwali muzycznych; 37% przyznaje, że ich otoczenie również zwraca na to uwagę.
- Najczęściej styl festiwalowy opisujemy jako „wygodny” (32%), sportowy/streetwear (11%) i zgodny z trendami (10%).
- Co piąty festiwalowicz do 24 r.ż. planuje swoje stylizacje z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Młodzi chętnie wybierają kolorowy makijaż, styl Y2K i kupują festiwalowy merch oraz ubrania z limitowanych kolekcji.
- Z myślą o koneserach muzyki i mody Allegro stworzyło limitowaną kolekcję ubrań z braćmi Kacperczyk oraz Pauliną Przybysz. Merch trafi do sprzedaży w drugiej połowie lipca.- 09.07.2025, 14:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Allegro
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ