Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W pierwszym półroczu Superauto.pl pośredniczyło w sprzedaży 1085 aut dostawczych do 3,5 tony.
„Sprzedaż pojazdów użytkowych rośnie u nas znacznie szybciej niż na rynku, na którym panuje stagnacja. Mamy profesjonalny zespół handlowców, specjalizujących się w tej grupie samochodów, którzy walczą o nasz wynik każdego dnia. Nasz plan na ten rok to 1400 pojazdów” - zdradza Bartosz Chojnacki, wiceprezes Superauto.pl. W okresie styczeń maj rejestracje aut dostawczych w Polsce wzrosły o 3,5% rok do roku. W tym samym czasie sprzedaż w Superauto.pl podskoczyła aż o 29%.
Analityka danych
Kluczem do sukcesu jest oferta, precyzyjnie dopasowana do potrzeb nabywców samochodów użytkowych.
„Jako platforma internetowa dysponujemy narzędziami analitycznymi, pozwalającymi badać zachowania tysięcy użytkowników poszukujących pojazdów dostawczych, tworzyć ich profile i scenariusze zakupowe. W efekcie możemy wyświetlać użytkownikom auta wpisujące się idealnie w ich potrzeby” - wyjaśnia Marek Srębowaty, dyrektor ds. e-commerce w Superauto.pl, największej internetowej platformie do sprzedaży pojazdów.
Dwa lata temu firma uruchomiła specjalistyczny serwis nowydostawczy.pl, który obecnie odwiedza ok. 100 tys. użytkowników miesięcznie. Można na nim znaleźć ofertę prawie 800 pojazdów użytkowych.
Tajemnica sukcesu
„Nasza tajemnica polega na tym, że wyświetlamy auta gotowe do odbioru, które mają już określoną wielkość, zabudowę, przeznaczenie czy liczbę miejsc siedzących. Zamawiamy je wcześniej, ponieważ dobrze znamy potrzeby naszych użytkowników i jesteśmy w stanie przewidzieć, na jakie pojazdy będzie popyt. To nasz wyróżnik na rynku samochodów użytkowych, na którym standardem jest ich zamawianie do produkcji, co dla klienta oznacza konieczność oczekiwania 2-3 miesiące na odbiór pojazdu. My uczyniliśmy z aut dostawczych towar szybko zbywalny” - ujawnia Bartosz Chojnacki.
Czas na używane
Jak informuje wiceprezes Superauto.pl, firma podjęła właśnie decyzję o rozwoju segmentu samochodów dostawczych o pojazdy używane.
„Obecnie mamy ich w ofercie ok. 300, a w najbliższych kilku tygodniach planujemy zwiększyć tę liczbę do tysiąca” - zapowiada Bartosz Chojnacki. „Są to auta wyselekcjonowane, sprawdzone pod względem technicznym, w wieku od roku do czterech lat. Już w pierwszym tygodniu uruchomienia nowej oferty sprzedaliśmy 9 takich samochodów. Widzimy, że rynek jest perspektywiczny” - cieszy się przedstawiciel Superauto.pl. Tworzenie gorącej oferty aut używanych jest, podobnie jak w przypadku nowych samochodów, jest możliwe dzięki wykorzystaniu narzędzi analitycznych, ale też bliskiej współpracy z dilerami, posiadającymi wyselekcjonowane pojazdy na swoich placach.
Superauto.pl ujawniło też, jakie auta dostawcze cieszyły się największym zainteresowaniem w pierwszym półroczu. Są to Ford Transit, Renault Trafic, Opel Movano, Fiat Ducato I Renault Master.
Źródło informacji: Superauto.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.07.2025, 09:00 |
Źródło informacji | Superauto.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hiszpański urok i elegancja - Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga
- 21.07.2025, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
-
Group of leading Polish retailers intends to join EMD, Europe’s leading buying and marketing group
• EMD-Membership brings new sourcing opportunities for Grupa Eurocash, Grupa Chorten and Netto.
• Strong presence in Poland strengthens EMD’s international market position.- 18.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ