Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MONACHIUM, 29 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Comarch AG ogłasza rozpoczęcie współpracy z DB Fernverkehr AG. W ramach wspólnego projektu istniejący program lojalnościowy BahnBonus zostanie przeniesiony na potężną i elastyczną infrastrukturę Comarch, gdzie będzie funkcjonował w perspektywie długoterminowej.
Rozpoczęcie projektu w 2025 r.
Wspólny projekt wdrożeniowy rozpocznie się w 2025 r. a jego celem będzie pełna migracja istniejącego programu lojalnościowego BahnBonus na modułową platformę Comarch Customer Loyalty Management (CLM) w ramach modernizacji całej architektury CRM spółki DB Fernverkehr AG.
Ukierunkowanie na klienta: Szybsze wdrażanie ulepszeń
Przechodząc na infrastrukturę Comarch, DB Fernverkehr AG zamierza stworzyć modułową, przyszłościową i elastyczną strukturę IT dla swojego programu lojalnościowego w połączeniu z innymi obszarami CRM, w szczególności w zakresie marketingu bezpośredniego i obsługi klienta. Celem jest stworzenie ofert dla klientów o krótkim czasie wprowadzenia na rynek dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań IT.
„Rozwiązanie IT Comarch do zarządzania lojalnością klientów przekonało nas podczas ogólnoeuropejskiego przetargu swoją bardzo wysoką wydajnością i atrakcyjną ofertą. Cieszymy się na współpracę z Comarch w zakresie naszego programu lojalnościowego i związanych z nim możliwości bardziej dynamicznego rozwoju BahnBonus w przyszłości” - wyjaśnia Katharina Jendritzky, kierownik projektu wdrożenia CRM w DB Fernverkehr AG.
Długoterminowe partnerstwo
Podstawą umowy o współpracy jest długoterminowa umowa ramowa. Obie strony stawiają tym samym na trwałe, oparte na zaufaniu partnerstwo i tworzą warunki sprzyjające wprowadzaniu nowych rozwiązań w zakresie zarządzania lojalnością klientów.
System Comarch Customer Loyalty Management (CLM) zostanie wdrożony wraz ze wszystkimi opcjami dostosowania do indywidualnych potrzeb. Modułowa architektura systemu pozwala na dostosowanie go do potrzeb DB Fernverkehr AG, zapewniając jednocześnie skalowalność i bezpieczeństwo technologiczne w przyszłości.
„Bardzo cieszy mnie zaufanie, jakim obdarzyła nas firma DB Fernverkehr AG - to wyróżnienie jest dla nas nie tylko kamieniem milowym, ale także silnym sygnałem wspólnej siły innowacyjnej. Nowe podejście do lojalności klientów oznacza inteligentne połączenie doskonałości cyfrowej i ukierunkowania na użytkownika. Dzisiaj ci, którzy chcą mieć lojalnych klientów, muszą oferować coś więcej niż tylko cechy - znaczenie, odpowiednie podejście i prawdziwą wartość dodaną. Właśnie nad tym pracujemy obecnie wspólnie z DB - z entuzjazmem, doświadczeniem i wyraźną ambicją stworzenia czegoś trwałego. Na wszystkich poziomach. Teraz wprowadzamy to wszystko na właściwe tory - w oparciu o dane, w sposób zrównoważony i przyciągający coraz więcej odbiorców” - wyjaśnia Mariusz Kolasa, dyrektor ds. konsultingu lojalnościowego DACH w Comarch.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1120901/COMARCH_Logo.jpg
Źródło: Comarch
KONTAKT:
Michał Ostasz
e-mail: michal.ostasz@comarch.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.07.2025, 15:14 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |