Newsletter

Polityka i społeczeństwo

BeNext, oparta na kohortach cyfrowa platforma edukacyjna dla pracowników działów personalnych, oferuje teraz kursy w języku angielskim i hiszpańskim

21.09.2021, 10:05aktualizacja: 21.09.2021, 10:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Kursy oparte na kohortach (CBC) zyskują na popularności jako wysoce efektywna metoda kształcenia cyfrowego mająca na celu zwiększenie retencji i zaangażowania w celu poprawy efektywności i wiarygodności.

- Świętując pierwszy rok od uruchomienia, BeNext może pochwalić się już ponad 4000 uczestników z 800 organizacji z akredytacją HRCI.

- 18 programów prowadzonych kwartalnie przez ponad 86 instruktorów-ekspertów z 12 różnych krajów.

- Wszystkie programy trwają 5 tygodni i są obecnie oferowane zarówno w języku angielskim jak i hiszpańskim.

- Wśród kursantów z międzynarodowych firm są pracownicy PepsiCo, Scandinavian Airlines, Diageo, Deutsche Bank, GE, Lego, TataSteel, Maybank, Harley Davidson, OCBC i NTUC.

- Programy osiągają 96% wskaźnik ukończenia i 27% wskaźnik powracających kursantów.

SINGAPUR, 21 września 2021 r. /PRNewswire/ -- Podczas gdy świat doświadczył jednego z najbardziej przełomowych okresów naszego stulecia, środowisko zasobów ludzkich znalazło się na czele tego ludzkiego kryzysu. Platforma BeNext została uruchomiona w czerwcu 2020 roku, aby odpowiedzieć na potrzeby rozwojowe funkcji kadrowych i przyspieszyć ich transformację.

BeNext to autorska platforma edukacyjna oparta na kohortach, która oferuje pięciotygodniowe podróże łączące doświadczenie na żywo i asynchroniczne dla zamkniętej grupy rówieśniczej. BeNext oferuje aktywny rozwój umiejętności w czasie rzeczywistym, z praktycznymi spostrzeżeniami i zadaniami. Platforma certyfikowała już ponad 4000 specjalistów z 32 krajów.

Od lipca 2021 roku platforma BeNext będzie dostępna w języku angielskim i hiszpańskim. „Nasz pierwszy rok od uruchomienia był niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na to, jak społeczność, rozwój i transformacja są ze sobą wzajemnie powiązane - wyjaśnia Prakash Shahi, kierownik produktu, BeNext. - Teraz chcemy zaoferować doświadczenie BeNext liderom działów personalnych w krajach hiszpańskojęzycznych”.

Program BeNext sprawia, że nauka jest dwukierunkowa, a odpowiedzialność za nią ponoszą zarówno uczestnicy, jak i instruktorzy-eksperci. Co więcej, głównym celem nie jest pasywna treść, ale aktywne, praktyczne i rzeczywiste wyniki, czy wreszcie, społeczność uczestników kohorty tworzy więzi i długotrwałe relacje, które sprawiają, że podróż edukacyjna jest społecznościowa, zróżnicowana i przyjemna. To właśnie sprawiło, że BeNext odniosła sukces w pierwszym roku swojej działalności i jest gotowa do zdobycia jeszcze większego udziału w rynku poprzez oferowanie programów wielojęzycznych.

To, co wyróżnia kursy BeNext to ich połączenie doświadczenia bezpośredniego i asynchronicznego, wraz z kohortową strukturą opartą na społeczności. Kristin Strunk, dyrektor ds. talentów i doświadczenia pracowników, Harley Davidson (USA), powiedziała: „Program BeNext Experience pozwolił mi uczyć się od międzynarodowych liderów intelektualnych. Platforma i konstrukcja programów sprawiają, że nauka jest wygodna i wartościowa. Programy te zmusiły mnie do ponownej oceny sposobu, w jaki myślę o pracy i pomogły mi wprowadzić zmiany w ramach zespołu. Uczestnictwo w społeczności internetowej i refleksje, które prowadzimy w ramach programu, naprawdę sprawiają mi przyjemność. Czuję, że kiedy kończę program, otrzymuję coś konkretnego, co mogę zabrać ze sobą do mojej organizacji i wdrożyć”.

Pięciotygodniowa struktura programów, oparta na społeczności, sprawia, że uczestnicy naprawdę koncentrują się na wpływie na biznes i osiąganych wynikach. „Po zakończeniu programu BeNext, eksperymentowaliśmy z nowym harmonogramem raportowania dla rozproszonych zespołów; ten eksperyment pomógł naszej organizacji zredukować liczbę reklamacji o 34%. To, czego nauczyliśmy się podczas kursu, to skupienie się na sposobie myślenia i wartościach, zanim przejdziemy do zmiany procesów i narzędzi” – podsumowuje Amit Verma, kierownik ds. bezpieczeństwa w SEA, Varun Beverages (Indie).

Dinath Kim, Real Estate Marketplace, Zillennium (Kambodża) mówi:

„Kurs BeNext pomógł mi wprowadzić zmiany w moim zespole i wprowadzić nowe wartości i zasady. Ogólnie rzecz biorąc, program pozwolił mi zyskać otwarty umysł i elastyczność w radzeniu sobie z wyzwaniami”.

Prakash Shahi z BeNext dodaje:

„Naszym celem jest, aby ta platforma oddziaływała na wszystkich uczestników. Dlatego tak ważne jest, aby to doświadczenie było różnorodne, angażujące i oparte na społeczności. Najważniejsze dla nas jest zapewnienie dostępu każdemu profesjonaliście poszukującemu rozwiązań problemów, które rzeczywiście są istotne dla niego i jego przedsiębiorstwa”.

Biorąc pod uwagę szacowane 20% światowej populacji żyjącej z pewną formą niepełnosprawności, BeNext rozszerza swoje wysiłki integracyjne poprzez włączenie widgetu dostępności dla uczestników z różnymi wymaganiami edukacyjnymi. Komentując widget dostępności platformy BeNext, Sana Samad, niedowidząca kierowniczka działu kadr w ONGC (Indie) podzieliła się następującym spostrzeżeniem: „Platforma jest dostępna dla osób ze specjalnymi potrzebami i uwzględnia różne rodzaje niepełnosprawności, takie jak dysleksja, niepełnosprawność pisma i niepełnosprawność fizyczna. Osoby niedowidzące korzystają z oprogramowania do odczytu ekranu lub lup, stąd rozwiązanie to jest kompatybilne z obydwoma tymi systemami.”

Obecnie, w drugim roku rozwoju, BeNext kontynuuje swoją działalność w celu zapewnienia skutecznego, opartego na społeczności procesu kształcenia kierowników działów personalnych, którzy stawiają czoła coraz większym wyzwaniom związanym z zarządzaniem talentami, wprowadzając nowe kursy. Należą do nich „Partner biznesowy działu kadr: Zarządzanie talentami w środowisku hybrydowym”, „Budowanie kultury empatii dla produktywności, innowacji i odporności” oraz „Cyfrowa transformacja i przewodzenie zmianom”.

Od września, BeNext uruchomi hiszpańskojęzyczne wersje kohort wszystkich programów, aby zaspokoić zapotrzebowanie międzynarodowego hiszpańskojęzycznego rynku zasobów ludzkich. Najnowsza inwestycja pozwoli BeNext zaangażować jeszcze więcej uczestników z całego świata i sprawi, że programy będą przystępniejsze i bardziej integracyjne.

BeNext

BeNext to autorska platforma edukacyjna oparta na kohortach, która oferuje pięciotygodniowe podróże łączące doświadczenie na żywo i asynchroniczne dla zamkniętej grupy rówieśniczej. BeNext oferuje aktywny rozwój umiejętności w czasie rzeczywistym z praktycznymi spostrzeżeniami i zadaniami, z czego do tej pory skorzystało ponad 4000 osób z 32 krajów. BeNext jest własnością singapurskiej firmy People Matters Pte Ltd.

Więcej informacji na temat programów w języku angielskim można znaleźć na stronie www.BeNext.club/eng

Więcej informacji na temat programów w języku hiszpańskim można znaleźć na stronie www.BeNext.club/esp

Materiał zdjęciowy: https://mma.prnewswire.com/media/1628593/BeNext_Landing.jpg

Materiał zdjęciowy: https://mma.prnewswire.com/media/1628592/BeNext_Dashboard.jpg

Źródło: BeNext

KONTAKT:

Gabriela Paz

e-mail: hi@benext.club

tel. +65 31650720

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.09.2021, 10:05
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ