Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kampania „Małżeństwo. Droga naszego życia” rozpoczęła się 26 września br. Akcja ma charakter ogólnopolski, jest prowadzona za pośrednictwem mediów tradycyjnych i społecznościowych. Jednym z elementów akcji jest 30-sekundowy spot pokazujący wartość dzielenia życia ze współmałżonkiem – przechodzenia wspólnie z ukochaną osobą zarówno przez piękne jak i trudne momenty. Kampania została sfinansowana ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości. Działania komunikacyjne trwać będą 3 miesiące i zakończą się w grudniu.
Kampania informacyjna powstała w oparciu o badania jakościowe oraz ilościowe zrealizowane przez niezależną firmę badawczą Maison & Partners na zlecenie Fundacji Mamy i Taty. „Większość Polaków (61 proc.) uważa, że godne zaufania są osoby posiadające stabilne życie prywatne, czyli mające rodzinę i żyjące w małżeństwie, a osoby nieczujące odpowiedzialności za bliską osobę są częściej skłonne do popełniania przestępstw (48 proc. badanych) – komentuje Aleksandra Furman z firmy badawczej Maison & Partners. – W opinii badanych, zgodne małżeństwo, w którym oboje rodziców ma kontakt z dzieckiem chroni przed przestępczością (59 proc.), natomiast dzieci z rozbitych rodzin są bardziej niż rówieśnicy narażone na podejmowanie ryzykownych zachowań (51 proc.)” – kontynuuje Aleksandra Furman.
Źródło: Opracowanie własne. Wybrane wyniki badań przeprowadzonych przez Maison & Partners na zlecenie Fundacji Mamy i Taty.
Zgodnie z hasłem kampanii „Bo żyć dla siebie to za mało”, celem akcji jest promocja małżeństwa jako najbardziej wartościowej formy rodziny dla profilaktyki przestępczości. „Przeanalizowaliśmy liczne polskie oraz międzynarodowe statystyki na temat przestępczości. Wyniki wskazują, że forma rodziny w jakiej wychowują się dzieci ma wpływ na ich późniejsze zachowanie w dorosłości – tłumaczy Marek Grabowski, prezes Fundacji Mamy i Taty. – Jednocześnie, dane pokazują, że zgodne pożycie małżeńskie może uchronić współmałżonków od popełniania czynów przestępczych – mówi Grabowski. – Dlatego jako Fundacja, zdecydowaliśmy się rozpocząć kolejną już kampanię promującą istotę życia w związkach małżeńskich. Aż 59 proc. Polaków uważa, że wiele małżeństw zbyt szybko podejmuje decyzję o rozwodzie. Rozpad związku nie tylko komplikuje życie małżonkom, ale przede wszystkim nieodwracalnie zmienia funkcjonowanie dzieci i ich późniejsze podejście do relacji” – podsumowuje Marek Grabowski.
Kampania „Małżeństwo. Droga naszego życia” jest kontynuacją działań Fundacji Mamy i Taty zorientowanych na rzecz wzmocnienia rodziny. Poprzednia kampania informacyjna "Ratuj Rodzinę" dotyczyła problemu rozwodów.
Więcej informacji o obecnej kampanii dostępnych jest na stronie www.malzenstwo.mamaitata.org.pl
Link do spotu kampanii: https://youtu.be/l1lXnV81060
Kontakt dla mediów:
Marek Grabowski
prezes Fundacji Mamy i Taty
tel. kom. +48 519 366 644
e-mail: marek.grabowski@mamaitata.org.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.09.2019, 16:08 |
Źródło informacji | Fundacja Mamy i Taty |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ