Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MON informuje:
W związku z opublikowanymi przez SuperExpress badaniami przeprowadzonymi przez Instytut Badań Pollster na zlecenie SE.pl i NOWA TV; Ministerstwo Obrony Narodowej przypomina, że wyniki sondażu CBOS (4-7.08 br.) metodą face to face na reprezentatywnej grupie 1000 respondentów, świadczą zdecydowanie o poparciu społeczeństwa dla działań Antoniego Macierewicza jako Ministra Obrony Narodowej.
W badaniach CBOS poparcie dla zwiększenia wydatków na obronę Polski wyraziło niemal 75 proc. respondentów. Zdecydowana większość, ponad 87 proc. pytanych uznało, że armia wymaga modernizacji technicznej i unowocześnienia. 66,7 proc. badanych popiera zwiększenie liczebności polskiej armii.
Jak wskazuje wynik badania, respondenci popierają współpracę Polski z sojusznikami oraz są przychylni rozmieszczeniu wojsk amerykańskich w Polsce.
Wyraźnie widać, że obywatele popierają priorytetowe działania podejmowane przez ministra obrony narodowej, których celem m.in. zwiększenie liczebności WP i modernizacja techniczna. Przychylnie odnoszą się też do ścisłej współpracy z sojusznikami, w tym do stacjonowania wojsk NATO w Polsce.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)
kom/ kka/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.08.2017, 00:06 |
Źródło informacji | MON |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |