Newsletter

Ruszyła nowa platforma SHOWROOM.PL

03.03.2015, 16:49aktualizacja: 03.03.2015, 16:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od początku marca <a href="https://www.showroom.pl/" target="_blank">SHOWROOM.PL</a>, największy sklep z polską niezależną modą dostępny jest w zupełnie nowej odsłonie. Zmianie uległa zarówno szata graficzna strony, jak i obsługujący ją silnik. Zostały one w całości zbudowane przez zespół SHOWROOM, bez korzystania z usług firm zewnętrznych.

Działający od trzech lat SHOWROOM, oferuje na swojej stronie produkty wyselekcjonowanych polskich projektantów i marek modowych. Dynamiczny wzrost ruchu, a także plany ekspansji zagranicznej spowodowały, że firma podjęła decyzję o konieczności zbudowania zupełnie nowej, umożliwiającej dalszy rozwój platformy. W projekcie uczestniczyli praktycznie wszyscy pracownicy SHOWROOM, przeprowadzone zostały także warsztaty z projektantami i klientami.

Nowa platforma technologiczna obsługująca serwis została zbudowana zgodnie z najnowszymi trendami budowy tego typu aplikacji. Serce systemu stanowi API, z którym komunikują się poszczególne komponenty takie, jak sklep internetowy, panel administracyjny, z którego na co dzień korzystają projektanci, czy mobilna aplikacja, którą firma planuje stworzyć w najbliższym czasie. Taka architektura umożliwia łatwe dołączanie kolejnych kanałów sprzedaży ze zintegrowanymi stanami magazynowymi (już teraz platforma obsługuje również serwis SHOWROOM Kids, a także integrację z zewnętrznymi partnerami.

W trakcie pracy nad nową odsłoną serwisu, dużą wagę przyłożono do warstwy estetycznej. SHOWROOM zawsze był chwalony za minimalistyczny wygląd strony, który nie ingeruje w odbiór prezentowanych produktów. To się nie zmieniło i nadal dominującymi kolorami serwisu są biały i czarny, natomiast elementy e-commerce zostały oznaczone na niebiesko. Nowa strona SHOWROOM.PL jest w pełni responsywna, więc dobrze wygląda zarówno na komputerze, tablecie czy telefonie komórkowym.

"Liczymy, że nowa platforma przypadnie do gustu zarówno naszym Klientom, którzy wygodniej i szybciej zrobią na niej zakupy, jak i projektantom, którzy jeszcze łatwiej mogą zarządzać swoją sprzedażą w wielu kanałach. Nowa technologia jest dla nas również przepustką na zagraniczne rynki, gdyż zbudowane przez nas rozwiązanie jest unikatowe na skalę europejską" - mówią Michał Juda i Jasiek Stasz, współzałożyciele SHOWROOM.PL.

KONTAKT:

Marta Teodorowska

PR Manager

SHOWROOM

tel. kom.724 247 771

e-mail: marta.t@shwrm.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.03.2015, 16:49
Źródło informacji SHOWROOM Sp z o.o
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ