Pobierz materiał i Publikuj za darmo
To przejęcie stanowi kluczowy kamień milowy w wypełnianiu misji Affidea w Polsce polegającej na poprawie wskaźników przeżywalności osób zmagających się z chorobą nowotworową. Podkreśla też zaangażowanie firmy w zwiększanie dostępu pacjentów do zintegrowanej opieki onkologicznej we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Poprzez ten krok Affidea stawia na holistyczne podejście, zapewniając pacjentom korzystanie z kompleksowej i skoordynowanej ścieżki opieki - od profilaktyki i wczesnej diagnozy po zaawansowane leczenie.
Nu-Med to uznany i szanowany dostawca kompleksowych usług opieki onkologicznej, prowadzący w Polsce cztery ośrodki medyczne w miastach takich jak: Elbląg (północ kraju), Katowice (południe), Tomaszów Mazowiecki (centrum) i Zamość (wschód) oraz zarządzający czterema przychodniami ambulatoryjnymi (w Bełchatowie, Działdowie, Iławie i Ostródzie). Firma jest znana z wysokich standardów klinicznych w zakresie usług takich jak radioterapia, brachyterapia, chemioterapia, konsultacje onkologiczne czy zaawansowana diagnostyka i hospitalizacja dzienna.
„Integracja Nu-Med z siecią Affidea to ważny kamień milowy w rozszerzaniu naszej ugruntowanej pozycji w zakresie opieki onkologicznej w Polsce. Cieszymy się, że możemy powitać utalentowanych specjalistów tej Grupy, których zaangażowanie i ekspercka wiedza są znane w całym kraju. To przejęcie wzmacnia nasze zaangażowanie w realizację Narodowej Strategii Onkologicznej, zapewniając pacjentom dostęp do najwyższych standardów opieki - od etapu profilaktyki i wczesnej diagnostyki po kompleksowe leczenie. Wspólnie będziemy rozwijać nasze mocne strony, aby poprawiać wskaźniki przeżywalności pacjentów onkologicznych” - powiedział Mesut Göral, President of the Management Board and CEO of Affidea Poland, Senior Vice President and COO of Affidea Group.
„To trzecia - po Brust-Zentrum Zürich w Szwajcarii i ośrodkach radioterapii MedEuropa w Rumunii, znacząca inwestycja w obszarze opieki onkologicznej, jakiej Affidea dokonała w ciągu ostatnich dwóch lat. Obecnie sieć Affidea obejmuje już 374 placówki w całej Europie. Dzięki integracji specjalistycznej wiedzy Nu-Med z naszą ogólnoeuropejską siecią, usługi onkologiczne stanowią obecnie 1/4 działalności Affidea, działając symbiotycznie z naszymi centrami diagnostycznymi i ambulatoryjnymi. W Polsce współpracujemy z NFZ, aby oferować pacjentom szybszy i lepszy dostęp do wysokiej jakości usług opieki onkologicznej i diagnostyki. Ze względu na skalę działania jesteśmy w bardzo dobrej pozycji, aby stworzyć zaawansowaną platformę opieki wykraczającą poza granice państwowe, zapewniając Pacjentom w całej Europie korzystanie z najwyższych standardów, dążąc do lepszych wyników klinicznych i większego dostępu na poziomie lokalnym” - powiedział Guy Blomfield, Affidea CEO and Chairman of the Management Board.
W Polsce, oprócz przejęcia Nu-Med, na początku tego roku Affidea przejęła Centrum Medyczne Medisport w Lublinie, ośrodek specjalizujący się w ortopedii, oferujący diagnostykę obrazową, konsultacje specjalistyczne i zabiegi chirurgiczne oraz otworzyła pracownię PET-CT w Koszalinie. Ostatnią inwestycją było otwarcie nowego ośrodka w Poznaniu, specjalizującego się w diagnostyce i leczeniu w zakresie urologii i neurologii. Ponadto w 2023 r. firma uruchomiła w Warszawie Centrum Leczenia Zaburzeń Pamięci, specjalizujące się w zakresie chorób neurodegeneracyjnych.
„Wierzymy, że rozszerzając naszą działalność na całą Polskę, możemy wspierać naszych pacjentów na jeszcze większą skalę w ich drodze do lepszego zdrowia” - dodał Mesut Göral.
Affidea Group doradzali: WKB Lawyers w kwestiach prawnych, EY w zakresie należytej staranności finansowej i podatkowej oraz VCP Poland w zakresie bankowości inwestycyjnej, fuzji i przejęć. Sprzedawcom doradzali: Gide Loyrette Nouel w kwestiach prawnych, BNP Paribas w zakresie bankowości inwestycyjnej, A.T. Kearney w kwestiach handlowych oraz Deloitte w zakresie usług finansowych i podatkowych.
Grupa Affidea (www.affidea.pl) jest wiodącym ogólnoeuropejskim dostawcą specjalistycznych usług opieki zdrowotnej, w tym opieki onkologicznej, zaawansowanej diagnostyki obrazowej i przychodni. Założona w 1991 r. firma prowadzi prawie 374 ośrodków w 15 krajach, zapewniając wysokiej jakości usługi medyczne prawie 14 mln pacjentów każdego roku. Ze względu na swoje osiągnięcia w zakresie bezpieczeństwa pacjentów firma stała się najczęściej nagradzanym przez Europejskie Towarzystwo Radiologiczne dostawcą usług diagnostyki obrazowej w Europie, ponieważ ponad 90% jej ośrodków zostało wyróżnionych na Ścianie Gwiazd Eurosafe. Większościowym udziałowcem Affidea jest Grupa Bruxelles Lambert (GBL), wiodąca spółka holdingowa inwestycyjna, skoncentrowana na tworzeniu długoterminowej wartości ze stabilną i wspierającą bazą udziałowców rodzinnych.
Affidea Polska (www.affidea.pl) specjalizuje się w diagnostyce obrazowej (w tym MRI, CT i PET-CT), a także w radioterapii pacjentów onkologicznych, prowadzi Centrum Leczenia Zaburzeń Pamięci i Centrum urazów ortopedycznych, z blisko 40 ośrodkami medycznymi w całym kraju. Firma współpracuje z ponad 1400 pracownikami i wykonuje ponad 350 000 badań rocznie w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia i prywatnie, opiekując się prawie 400 000 pacjentów rocznie. Affidea jest jedynym podmiotem medycznym w Polsce nagrodzonym przez Europejskie Towarzystwo Radiologiczne za wysokie standardy jakości i bezpieczeństwa w zakresie świadczenia badań diagnostycznych.
Źródło informacji: Affidea
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.10.2024, 13:12 |
Źródło informacji | Affidea |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Festiwal Filmowy Eurazja - druga edycja już wkrótce w stolicy
Festiwal Filmowy Eurazja powraca z drugą edycją, prezentującą zróżnicowany wybór filmów z Europy, Azji Centralnej i Bliskiego Wschodu. Tegoroczny festiwal odbędzie się w dniach 9-15 grudnia 2024 w samym centrum stolicy, oferując widzom nie tylko seanse filmowe, ale również spotkania z twórcami. Tym razem serce Festiwalu zabije w gmachu Pałacu Kultury i Nauki - Kinotece.- 06.12.2024, 13:26
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Biuro Prasowe Festiwalu Filmowego Eurazja
-
Image
Polak to praktyczny mikołaj – prezenty kupuje z wyprzedzeniem i na promocji, nigdy w Wigilię
W grudniu większość z nas zamienia się w mikołaja, który wręcza bliskim prezenty świąteczne. I choć jest wiele strategii ich zakupu, jedna jest Polakom szczególnie bliska. Co trzecia osoba planuje odwiedzić sklepy kilka tygodni wcześniej, a 48% stara się kupować prezenty w rozsądnej cenie. Niemal połowa wręczających podarunki korzysta z promocji i samodzielnie pakuje zakupione rzeczy – wynika z badania zleconego przez VeloBank. Zatem nadal większość z nas to Zieloni Mikołajowie, których cechuje rozsądne podejście. Widać też duże przywiązanie do tradycji. 95% osób rzadko lub nigdy nie kupuje prezentów w Wigilię.- 06.12.2024, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: VeloBank
-
Join UP! Polska z pionierską gwarancją. Firma otwiera nowe perspektywy rozwoju
Join UP! Polska jako pierwsza na przestrzeni ostatnich lat firma w naszym kraju zdecydowała się na zabezpieczenie finansowe w postaci gwarancji bankowej. Taki pionierski ruch pozytywnie wpływa zarówno na funkcjonowanie rodzimego rynku, jak i całej Grupy Join UP!, aktywnej również w innych państwach Unii Europejskiej. Ważną rolę w procesie transformacji odegrali agenci turystyczni, którzy wspierają zmianę.- 05.12.2024, 14:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Join UP!