Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Palenie tytoniu to największy problem zdrowia publicznego. Szacuje się, że tylko w Wielkiej Brytanii w 2015 roku z powodu chorób odtytoniowych zmarło około 79 tysięcy osób, co stanowi 16 procent wszystkich zgonów. Od 2012 roku PHE - Public Health England, prowadzi kampanię, namawiając mieszkańców wysp do zerwania z nałogiem podczas 28-dniowego wyzwania. Rzucenie palenia to skomplikowany proces i wymaga kompleksowego wsparcia. Wśród narzędzi ułatwiających zerwanie z nałogiem pierwszy raz znalazły się papierosy elektroniczne, które dostarczając nikotynę pozwalają pokonać potrzebę sięgnięcia po papierosa, a dodatkowo są obarczone mniejszym ryzykiem. Uczestnicy akcji mogą liczyć także na merytoryczne wsparcie ekspertów i nowe technologie, m.in. aplikację Stoptober, która pozwoli monitorować codzienne postępy, a w przypadku chwil zwątpienia poradzi jak pokonać pragnienie.
Szczęśliwcy, którzy pozytywnie przejdą próbę i wytrwają przez 28 dni abstynencji, mają 5 razy większe szanse na pożegnanie się z nałogiem „na dobre”. Kampania pozytywnie zmienia nawyki palaczy w UK - jeszcze w 2010 po papierosy sięgała jedna piąta dorosłej populacji, dzisiaj jest to ok. 15%. Do tej pory w akcji wzięło udział ponad milion osób. Spoty promujące tegoroczną odsłonę kampanii można było obejrzeć w brytyjskiej telewizji.
Zobacz spot: https://www.youtube.com/watch?v=28aIsV4ya5A
Strona kampanii: https://www.nhs.uk/oneyou/stoptober
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.10.2017, 09:49 |
Źródło informacji | eSmoking Association |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Bez imienia, bez twarzy, z wielką misją - nowy projekt w sieci
W polskim internecie pojawiła się nowa, anonimowa postać, która działa w cieniu, ale z jasnym celem - szerzenie dobra w wyjątkowy sposób. Nie szuka rozgłosu, ale jej działania mogą zmienić to, jak patrzymy na wsparcie i empatię. Czy internet jest gotowy na coś takiego?- 19.12.2024, 13:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Dobro nie potrzebuje twarzy”
-
Image
Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym”: każdy powinien mieć łatwy dostęp do apteki PAP
Według danych Rejestru Aptek i GUS około 1,8 mln Polaków nie ma dostępu do apteki w swojej gminie. Dlatego Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym” zachęca do międzyśrodowiskowego dialogu z myślą o pacjentach – to główny wniosek konferencji pt. „Apteka dla Pacjenta - nierówny dostęp do leków i opieki farmaceutycznej w samorządach. Jeden problem - wiele perspektyw”.- 19.12.2024, 11:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Rugby na polskiej wsi - Rebel Kocmyrzów-Luborzyca
- 18.12.2024, 12:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Klub Rebel Kocmyrzów-Luborzyca