Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Palenie tytoniu to największy problem zdrowia publicznego. Szacuje się, że tylko w Wielkiej Brytanii w 2015 roku z powodu chorób odtytoniowych zmarło około 79 tysięcy osób, co stanowi 16 procent wszystkich zgonów. Od 2012 roku PHE - Public Health England, prowadzi kampanię, namawiając mieszkańców wysp do zerwania z nałogiem podczas 28-dniowego wyzwania. Rzucenie palenia to skomplikowany proces i wymaga kompleksowego wsparcia. Wśród narzędzi ułatwiających zerwanie z nałogiem pierwszy raz znalazły się papierosy elektroniczne, które dostarczając nikotynę pozwalają pokonać potrzebę sięgnięcia po papierosa, a dodatkowo są obarczone mniejszym ryzykiem. Uczestnicy akcji mogą liczyć także na merytoryczne wsparcie ekspertów i nowe technologie, m.in. aplikację Stoptober, która pozwoli monitorować codzienne postępy, a w przypadku chwil zwątpienia poradzi jak pokonać pragnienie.
Szczęśliwcy, którzy pozytywnie przejdą próbę i wytrwają przez 28 dni abstynencji, mają 5 razy większe szanse na pożegnanie się z nałogiem „na dobre”. Kampania pozytywnie zmienia nawyki palaczy w UK - jeszcze w 2010 po papierosy sięgała jedna piąta dorosłej populacji, dzisiaj jest to ok. 15%. Do tej pory w akcji wzięło udział ponad milion osób. Spoty promujące tegoroczną odsłonę kampanii można było obejrzeć w brytyjskiej telewizji.
Zobacz spot: https://www.youtube.com/watch?v=28aIsV4ya5A
Strona kampanii: https://www.nhs.uk/oneyou/stoptober
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 31.10.2017, 09:49 |
| Źródło informacji | eSmoking Association |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Innowacyjnie i z sercem na rzecz pacjentów - 4 laureatów konkursu „Leczmy z troską!”
Znamy już 4 laureatów drugiej edycji konkursu „Leczmy z troską!”, organizowanego przez Teva Pharmaceuticals Polska w ramach globalnego programu Humanizing Health. Celem konkursu jest wyróżnienie i wsparcie inicjatyw organizacji non-profit, które dzięki empatii, trosce i kreatywności wspierają pacjentów i ich bliskich w procesie zdrowienia. W gronie nagrodzonych znalazły się: Fundacja Iskierka, OnkoFundacja Alivia, Fundacja Wspornik oraz - w kategorii „Zdrowie Psychiczne” - Fundacja Czerwone Noski Klown w Szpitalu.- 25.11.2025, 13:07
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Teva Pharmaceuticals
-
Image
Światowa nagroda Prix Galien - określana mianem Oskarów Medycyny - po raz kolejny w Polsce
Prix Galien, jedna z najbardziej prestiżowych inicjatyw wyróżniających innowacje w medycynie, farmacji oraz technologiach medycznych, ogłosiła laureatów tegorocznej polskiej edycji podczas uroczystej gali, która odbyła się w Warszawie. Wydarzenie zgromadziło wybitnych przedstawicieli nauki, biznesu i świata publicznego. Kapituła Prix Galien Polska - złożona z wybitnych przedstawicieli świata nauki i medycyny, pod przewodnictwem prof. Cezarego Szczylika - uhonorowała laureatów w następujących kategoriach: Najlepszy innowacyjny produkt farmaceutyczny, Najlepszy innowacyjny produkt biotechnologiczny, Najlepszą innowacyjną technologię medyczną, Najlepszy innowacyjny produkt drugiej generacji, Najlepszy lek na choroby rzadkie, Najlepszą kampanię promującą zdrowie oraz Najlepszy innowacyjny startup.- 25.11.2025, 11:59
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Prix Galien Polska
-
Image
Czy prawa dziecka w internecie są respektowane? Nowy raport
Z internetu korzysta 90% dzieci w wieku 5-17 lat, a cyfrowy debiut ma za sobą blisko 75% 5-8 latków. W ocenie ekspertów ich prawa w sieci nie są szanowane, a z wyzwaniami często muszą radzić sobie na własną rękę. Fundacja Orange opublikowała drugą edycję raportu „Dojrzeć do praw” z monitoringu praw i podmiotowości dzieci w internecie. Szczególną uwagę zwraca na temat ochrony prywatności i wizerunku młodych ludzi.- 25.11.2025, 09:00
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Fundacja Orange
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ