Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NORYMBERGA, Niemcy, 12 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ -- spółka Alma, jeden ze światowych liderów na rynku urządzeń do zabiegów medycznych i estetycznych, zaprezentowała dzisiaj nową platformę Alma PrimeX™ w ramach jej światowej premiery. Wydarzenie odbyło się w specjalnym studio w siedzibie firmy i było transmitowane na cały świat.
Alma PrimeX™ to produkt zdecydowanie wyróżniający się w swojej kategorii. Zapewnia on niespotykane wcześniej rezultaty w zakresie redukcji obwodu brzucha, talii, ud i pośladków oraz zwiększania napięcia skóry w ich obrębie.
Alma PrimeX™ zaprojektowano i skonstruowano z myślą zarówno o pacjentach, jak i lekarzach. Prace badawczo-rozwojowe nad Alma PrimeX, prowadzone w oparciu o zorientowaną na klientów i konsumentów strategię Business to Everyone, zainicjowane zostały w odpowiedzi na potrzeby zgłaszane przez użytkowników, stawiając je w centrum zainteresowania. Zespół badawczo-rozwojowy miał charakter międzynarodowy i działał w trzech krajach – Korei Południowej, Hiszpanii i Izraelu – tak by technologie i zabiegi dopasowane były do potrzeb różnych grup etnicznych, demograficznych i kulturowych. Jednocześnie kierowano się zaleceniami czołowych środowisk opiniotwórczych i klientów.
Trzon platformy PrimeX™ stanowi autorska kombinacja dostępnych technologii ultradźwięków i częstotliwości radiowych. Synergistyczne połączenie bazuje na:
• opatentowanych przez Almę ukierunkowanych falach ultradźwiękowych (Guided Ultrasound), które selektywnie oddziaływają na tkankę tłuszczową, zmniejszając jej objętość, co potwierdziły znakomite wyniki badań klinicznych.
• opatentowanym rozwiązaniu Almy w zakresie częstotliwości radiowych (UniPolar Radio Frequency), które efektywnie nagrzewa skórę i warstwę podskórną, pobudzając produkcję włókien kolagenowych i elastynowych.
Kombinację tych technologii dodatkowo wzbogacają cztery rewolucyjne funkcje, które sprawiają, że każdy zabieg daje unikatowe rezultaty:
• ConeX – charakterystyczne stożkowate wgłębienie, które wzmacnia fale akustyczne, zmniejsza odbijanie fal ultradźwiękowych i nie posiada centralnego punktu emisji fal.
• Impulse – energia ultradźwięków dostarczana nie w sposób ciągły, a w formie impulsów poprzez efekt mechaniczny generujący małe fale uderzeniowe, które zwiększają skuteczność zabiegu.
• MaXimize – funkcja próżniowa pozwalająca utrzymać stałe sprzężenie pomiędzy aplikatorem i skórą. Zapewnia dotarcie największej możliwej ilości ultradźwięków do leczonych miejsc oraz ich równomierny rozkład, maksymalizując rezultaty.
• ReACCT – kalibracja charakterystyki tkanki i kontrola wydajności energetycznej pozwalają na systematyczną optymalizację. Automatyczna regulacja częstotliwości i mocy ultradźwięków w trakcie zabiegu pozwala na dostosowanie parametrów do stanu skóry pacjenta.
„Z dumą otwieramy nowy rozdział dla urządzeń używanych w medycynie estetycznej, tworząc technologię nie jako cel sam w sobie, ale jako narzędzie pozwalające uzyskać lepsze rezultaty dla użytkowników i pacjentów. Alma PrimeX™ to zupełnie nowa jakość zarówno dla praktyków, jak i pacjentów, która stawia w centrum ich potrzeby i preferencje” – powiedział Lior Dayan, CEO spółki Alma.
Alma
Alma to firma o zasięgu globalnym, która wprowadza światowe innowacje w dziedzinie urządzeń laserowych, świetlnych, radiowych, plazmowych i ultradźwiękowych na rynki medycyny estetycznej i chirurgii. Specjalistom dajemy bezpieczne i efektywne narzędzia, pacjentom zaś możliwość korzystania z najnowocześniejszych technologii i zabiegów, które sprawdziły się w warunkach klinicznych.
Materiał filmowy – https://www.youtube.com/watch?v=A2kJBdzUE2c
Źródło: Alma
KONTAKT:
ICR Inc.
Edmond Lococo
tel. +86 (10) 6583-7510
e-mail: Edmond.lococo@icrinc.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.04.2021, 13:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |