Newsletter

Zdrowie i styl życia

Bestsellerowy poradnik dla biznesu

08.11.2013, 13:35aktualizacja: 08.11.2013, 13:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

8 listopada mija dokładnie miesiąc od premiery książki "Własny biznes - dlaczego TAK" autorstwa Krzysztofa Sadeckiego - przedsiębiorcy, szkoleniowca, publicysty, jednego z najbardziej utalentowanych ekspertów w dziedzinie alternatywnych rynków inwestycyjnych.

W ciągu pierwszego miesiąca od premiery książka stała się wydawniczym bestsellerem - rynek wchłonął 10 000 egzemplarzy. W przygotowaniu jest już dodruk oraz wydanie w języku angielskim pod patronatem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej.

Krzysztof Sadecki - autor publikacji - to młody człowiek, który w dobie kryzysu i problemów z zatrudnieniem dotykających młode pokolenie jego rówieśników odniósł spektakularny sukces biznesowy. W książce dzieli się wiedzą jaką uzyskał w trakcie rozwijania swych firm.

"Własny biznes - dlaczego TAK" to kompleksowy poradnik, kompendium wiedzy oraz źródło budowania odwagi i motywacji, które jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. W książce znajdziemy szczegółowe omówienie i konkretne porady z takich dziedzin jak: mity na temat przedsiębiorczości, planowanie biznesu, finanse i budżetowanie, zarządzanie firmą, dobór personelu, nowoczesne rozwiązania marketingowe.

W pierwszych tygodniach książka trafiła na biurka najważniejszych osób w Polsce - wicepremiera i ministra gospodarki Janusza Piechocińskiego oraz prezydenta Lecha Wałęsy.

Pojawiają się też pierwsze recenzje w prasie - jak do tej pory same pozytywne:

"Kompendium wiedzy o biznesie, prawdziwa biblia dla rozpoczynających i już prowadzących działalność gospodarczą" - miesięcznik Warsaw Highligts

"Najbardziej... biznesowa, oczekiwana, potrzebna" - Radio WaWa

Wiele z mediów obecnych na premierze - Avangarda, Bloomberg Magazine, Businessman, Businesswomen&Life, Dolce Vita, Forbes, K-Mag, Parkiet, Rzeczpospolita, Sukces, Warsaw Highlights, serwisy internetowe ImprezyMiejscaTrendy, ModaiJa, ModnaModa, radio Chilli Zet, PiN, WaWa, telewizje Superstacja, TVP, TVN, TVN 24, TVN CNBC - promuje książkę w konkursach dla swoich czytelników, słuchaczy i widzów.

Publikacja jest dostępna w dobrych księgarniach m.in.: Empik.com, PWN, Księgarnie Olesiejuk, Helion, Welt Bild, Profit24, One Press oraz we własnej dystrybucji internetowej na stronie: http://www.wlasnybiznesdlaczegotak.pl.

Redakcje zainteresowane współpracą, promocją książki i uzyskaniem bestsellerowych poradników biznesowych jako nagród w konkursach proszone są o kontakt z działem PR.

Więcej informacji:

http://www.wlasnybiznesdlaczegotak.pl

http://www.facebook.com/własnybiznesdlaczegotak

KONTAKT:

GoodPress PR

Jacek Andrzej Kwiatkowski

tel. +48 792 731 100

e-mail: pr@GoodPress.eu

Źródło informacji: GoodPress PR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.11.2013, 13:35
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ