Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Gitara z podpisem Lenny’ego Kravitza i wiele więcej
Do 30 czerwca dobraaukcja.pl to jeden z najgorętszych adresów charytatywnych. Dlaczego? Choćby z powodu blisko 30 zagranicznych i polskich artystów, którzy włączyli się w ten projekt. Są to m.in. Lenny Kravitz, Pat Metheny (obaj podpisali gitary specjalnie dla Dobrej Aukcji!), Michał Urbaniak (skrzypce z autografem), Kayah, Novika, Magdalena Steczkowska, Krzysztof Zalewski, Natalia Przybysz (statuetka Fryderyka), Sokół (platynowa płyta) czy O.S.T.R. Są też dziennikarze muzyczni, Marek Sierocki, Marek Niedźwiecki, Roman Rogowiecki oraz Hirek Wrona. Na Dobrą Aukcję trafiły płyty, gitary, skrzypce, fotografie, nagrody muzyczne oraz spotkania z artystami i dziennikarzami. “Jesteśmy pod wielkim wrażeniem otwartości ludzi kultury. Bardzo dziękujemy im za zaufanie i pomoc – bez nich Dobra Aukcja by się nie odbyła” – mówi Dorota Jasińska, prezes FHO.
youtube.com/watch?v=ZbyzThoUCrg
Szczytny cel, w którym każdy może pomóc
Pieniądze uzyskane z Dobrej Aukcji będą przeznaczone na rozwój programu Hospicjum Plus (fho.org.pl/hospicjum-plus). “Wykraczamy w nim poza standardy czysto medyczne, zapewniając chorym kompleksową i pełną opiekę, dbając o wypełnienie czasu różnorodną aktywnością. Do tego potrzebne są znaczne środki finansowe, choćby na sprzęt medyczny, a miesięcznie brakuje nam ok. 200 000 zł. Dlatego zachęcamy każdego, komu nie jest obojętny los naszych podopiecznych do wspierania Dobrej Aukcji” – apeluje Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne.
Dołącz do artystów, wystaw swój przedmiot
Chętni do pomagania mogą wesprzeć akcję nie tylko poprzez licytację, ale też wpłaty bezpośrednie, zakup cegiełek oraz wystawianie własnych przedmiotów na aukcję w serwisie allegro.pl. ”Mogą to być pamiątki muzyczne, ale też przeżycia, które są dla większości z nas najcenniejsze. To przede wszystkim pomoc w słusznej sprawie, dlatego gorąco zachęcam do wystawiania na aukcję przedmiotów” – wyjaśnia Krzysztof Śpiewek, menedżer CSR w Allegro.
youtube.com/watch?v=A3VxQopuvzM
Orkiestra FHO
W projekt Fundacji wszystkie firmy i instytucje włączyły się pro bono. Partnerem technologicznym projektu jest Allegro. Fundacja po raz kolejny może liczyć na wsparcie kreatywnej agencji marketingowej Lungo, PGE Narodowego, hotelu Intercontinental Warsaw oraz Fundacji Godła Polskiego Teraz Polska. Do akcji dołączyli także Hard Rock Cafe Warsaw, Press Service Monitoring Mediów, Marszalstudio, Cukry oraz agencja Key PR.
O Dobrej Aukcji
To charytatywny projekt realizowany przez Fundację Hospicjum Onkologiczne. Akcja opiera się na jednomiesięcznych, tematycznych licytacjach w internecie na rzecz pacjentów hospicjum. Pierwsza odsłona (2018) poświęcona była piłce nożnej na czele z futbolówką z 1977 r. Piłka podpisana przez m.in. Kazimierza Deynę, Zbigniewa Bońka i Jana Tomaszewskiego wylicytowana została za 200 000 zł! Więcej o edycji 2018 na dobraaukcja.pl/2018.
O Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa
Od 29 lat niesie bezpłatną pomoc ludziom, którzy u kresu choroby onkologicznej bardziej niż kiedykolwiek potrzebują troski, serdeczności i poczucia bezpieczeństwa. W skali roku Fundacja otacza ponad 3 300 pacjentów oraz rodziny chorych. Wszelkie informacja o Fundacji oraz podejmowanych inicjatywach dostępne są na fho.org.pl oraz facebook.com/fundacjahospicjumonkologiczne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2019, 16:13 |
Źródło informacji | Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wigilijne stoły w Polsce. Opowieść o warzywach, które tworzą świąteczną magię
Wigilijny wieczór to nie tylko czas spotkań rodzinnych, ale także moment, kiedy polskie domy zapełniają się zapachami tradycyjnych potraw. Od wieków, mimo ograniczonego dostępu do świeżych warzyw w zimie, nasze babcie i prababcie potrafiły wykorzystać to, co dostępne - kiszonki, susze, przechowywane w piwnicach korzenie - tworząc z nich wyjątkowe dania, które do dziś są symbolem polskiej Wigilii.- 23.12.2024, 09:55
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Brandmates
-
Bez imienia, bez twarzy, z wielką misją - nowy projekt w sieci
W polskim internecie pojawiła się nowa, anonimowa postać, która działa w cieniu, ale z jasnym celem - szerzenie dobra w wyjątkowy sposób. Nie szuka rozgłosu, ale jej działania mogą zmienić to, jak patrzymy na wsparcie i empatię. Czy internet jest gotowy na coś takiego?- 19.12.2024, 13:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Dobro nie potrzebuje twarzy”
-
Image
Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym”: każdy powinien mieć łatwy dostęp do apteki PAP
Według danych Rejestru Aptek i GUS około 1,8 mln Polaków nie ma dostępu do apteki w swojej gminie. Dlatego Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym” zachęca do międzyśrodowiskowego dialogu z myślą o pacjentach – to główny wniosek konferencji pt. „Apteka dla Pacjenta - nierówny dostęp do leków i opieki farmaceutycznej w samorządach. Jeden problem - wiele perspektyw”.- 19.12.2024, 11:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom