Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202312/DOC.20231205.47077520.1.jpg?itok=BpCqVXyG)
Rozmowa z udziałem dziennikarki, fact-checkera, technologa kosmetycznego, ekspertek influencer marketingu i portalu Kosmopedia jest dostępna na YouTube.
Zainteresowanych tematyką faktów i mitów o kosmetykach zapraszamy do serwisu Kosmopedia.org i korzystania z aplikacji mobilnej o tej samej nazwie.
* Kosmopedia.org to pierwsze w Polsce, najobszerniejsze kompendium wiedzy o składnikach kosmetyków i innych tematach związanych z produktami kosmetycznymi. Została przygotowana w oparciu o wiedzę naukową i współpracę firm z branży kosmetycznej w Polsce i Europie. Składa się z dwóch uzupełniających narzędzi – portalu i aplikacji mobilnej. W portalu znajdują się opisy kilku tysięcy substancji, ich funkcji w produktach kosmetycznych, właściwości oraz działania na skórę i organizm człowieka. Aplikacja z kolei daje dostęp do informacji o prawie 30 000 składnikach kosmetycznych, opracowanych w sposób zrozumiały dla użytkownika.
Źródło informacji: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.12.2023, 16:48 |
Źródło informacji | Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom