Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampanii „Servier - Wyłącz Raka” przyświeca ważny cel: zwiększenie świadomości Polaków na temat czynników ryzyka rozwoju raka żołądka i raka jelita grubego, a także przełamanie tabu związanego z diagnostyką tych nowotworów, również poprzez promocję profilaktyki. Kluczowym czynnikiem w walce z tymi nowotworami jest regularność wykonywania badań diagnostycznych, takich jak kolonoskopia oraz test na obecność bakterii H. Pylori, po to aby z jednej strony skuteczniej zapobiegać rozwojowi raka, a z drugiej strony - aby nowotwory te były wykrywane na wcześniejszym etapie rozwoju, dając szansę na skuteczniejszą terapię.
Szeroko zakrojone działania edukacyjne realizowane w ramach kampanii były możliwe dzięki współpracy z ekspertami medycznymi oraz wsparciu licznych ambasadorów kampanii, w tym również mediów. Dzięki ich zaangażowaniu treści edukacyjne trafiły do milionów Polek i Polaków, zwiększając ich świadomość zdrowotną na temat nowotworów układu pokarmowego, a także ich profilaktyki. Co ma ogromne znaczenie w zdrowiu publicznym, biorąc pod uwagę, że w Polsce diagnozę raka żołądka średnio co 2 godziny słyszy kolejny Polak, a rak jelita grubego jest drugim, pod względem częstości występowania w Polsce, nowotworem złośliwym u kobiet i trzecim u mężczyzn.
Nagroda Prix Galien, uznawana za „Nobla” w dziedzinie farmacji i medycyny, jest uhonorowaniem innowacyjnych rozwiązań i osiągnięć mających na celu poprawę zdrowia publicznego. Wyróżnienie naszej kampanii spośród wielu innych inicjatyw zdrowotnych jest ogromnym zaszczytem i mobilizuje do dalszej pracy na rzecz zdrowia i życia.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że nasza kampania >>Servier - Wyłącz Raka<< została doceniona przez tak szanowane gremium jurorów. To wyróżnienie potwierdza, że nasze działania mają realny wpływ na poprawę świadomości zdrowotnej i profilaktyki nowotworów w Polsce. To dla nas też dodatkowa motywacja do kontynuowania i rozszerzania działań naszej kampanii, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby osób i kontynuować walkę z nowotworami układu pokarmowego” - podkreśliła Katarzyna Urbańska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs w Servier Polska.
„Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu tej kampanii, w szczególności naszym partnerom i ambasadorom, którzy z zaangażowaniem wspierali nasze aktywności i dołożyli swoją cegiełkę do tego, że tabu jakim jest kolonoskopia zostało przełamane, a badanie to jest dziś wyrazem troski o swoje zdrowie, a nie powodem do wstydu” - podkreśliła Ewa Ciepałowicz, CSR&Internal Communication Manager w Servier Polska.
Więcej informacji na temat kampanii „Servier - Wyłącz Raka” można znaleźć na stronie internetowej kampanii: www.wylaczraka.pl.
KONTAKT:
Natalia Stasiakowska-Jabłońska
External Communication Manager w Servier Polska
tel. + 48 783 910 459
e-mail: natalia.jablonska@servier.com
Źródło informacji: Servier Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.11.2024, 15:37 |
Źródło informacji | Servier Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
„Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w 2025 roku. Biała Księga. Rekomendacje ekspertów w obszarze ochrony zdrowia” - wyjątkowa publikacja Instytutu Rozwoju Spraw Społecznych już dostępna
Warszawa, Polska, 21 lutego 2025 r. - Biała Księga została zaprezentowana 21 lutego 2025 r. na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym podczas konferencji „Zdrowie i bezpieczeństwo dla przyszłości”, siódmego wydarzenia z cyklu „Droga do Prezydencji”, organizowanego przez Instytut Rozwoju Spraw Społecznych pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej oraz Europejskiego Komitetu Społeczno-Ekonomicznego.- 21.02.2025, 10:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju spraw Społecznych
-
Image
OLX: Polacy mają dość azjatyckich platform zakupowych i wybierają towary z drugiej ręki
Długi czas oczekiwania, przekroczone normy bezpieczeństwa produktów oraz niezgodność z opisem - to główne zastrzeżenia pod adresem działalności azjatyckich platform zakupowych, na jakie wskazali Polacy w badaniu przeprowadzonym na zlecenie OLX. Okazuje się, że wielu z nas ma obawy przed zakupami towarów z drugiego końca świata. Co trzeci zamawiający na azjatyckich platformach otrzymał produkty niezgodne ze zdjęciem, a w przypadku produktów dla dzieci prawie 45% badanych uznało, że nie są one w pełni bezpieczne.- 19.02.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ