Newsletter

Zdrowie i styl życia

Kampania „Servier - Wyłącz Raka” wyróżniona prestiżową nagrodą Prix Galien

21.11.2024, 15:37aktualizacja: 21.11.2024, 16:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Servier Polska (1)
Servier Polska (1)
Podczas uroczystej Gali Prix Galien, która odbyła się 19 listopada 2024 roku w Warszawie, kampania społeczna „Servier - Wyłącz Raka” została wyróżniona prestiżową nagrodą Prix Galien w kategorii „Najlepsza kampania promująca zdrowie”. Nagroda ta stanowi dowód uznania dla zaangażowania firmy Servier Polska w edukację zdrowotną i zwiększanie świadomości społecznej dotyczącej profilaktyki raka przewodu pokarmowego (raka jelita grubego i raka żołądka).

Kampanii „Servier - Wyłącz Raka” przyświeca ważny cel: zwiększenie świadomości Polaków na temat czynników ryzyka rozwoju raka żołądka i raka jelita grubego, a także przełamanie tabu związanego z diagnostyką tych nowotworów, również poprzez promocję profilaktyki. Kluczowym czynnikiem w walce z tymi nowotworami jest regularność wykonywania badań diagnostycznych, takich jak kolonoskopia oraz test na obecność bakterii H. Pylori, po to aby z jednej strony skuteczniej zapobiegać rozwojowi raka, a z drugiej strony - aby nowotwory te były wykrywane na wcześniejszym etapie rozwoju, dając szansę na skuteczniejszą terapię.

Szeroko zakrojone działania edukacyjne realizowane w ramach kampanii były możliwe dzięki współpracy z ekspertami medycznymi oraz wsparciu licznych ambasadorów kampanii, w tym również mediów. Dzięki ich zaangażowaniu treści edukacyjne trafiły do milionów Polek i Polaków, zwiększając ich świadomość zdrowotną na temat nowotworów układu pokarmowego, a także ich profilaktyki. Co ma ogromne znaczenie w zdrowiu publicznym, biorąc pod uwagę, że w Polsce diagnozę raka żołądka średnio co 2 godziny słyszy kolejny Polak, a rak jelita grubego jest drugim, pod względem częstości występowania w Polsce, nowotworem złośliwym u kobiet i trzecim u mężczyzn.

Nagroda Prix Galien, uznawana za „Nobla” w dziedzinie farmacji i medycyny, jest uhonorowaniem innowacyjnych rozwiązań i osiągnięć mających na celu poprawę zdrowia publicznego. Wyróżnienie naszej kampanii spośród wielu innych inicjatyw zdrowotnych jest ogromnym zaszczytem i mobilizuje do dalszej pracy na rzecz zdrowia i życia.

„Jesteśmy niezwykle dumni, że nasza kampania >>Servier - Wyłącz Raka<< została doceniona przez tak szanowane gremium jurorów. To wyróżnienie potwierdza, że nasze działania mają realny wpływ na poprawę świadomości zdrowotnej i profilaktyki nowotworów w Polsce. To dla nas też dodatkowa motywacja do kontynuowania i rozszerzania działań naszej kampanii, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby osób i kontynuować walkę z nowotworami układu pokarmowego” - podkreśliła Katarzyna Urbańska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs w Servier Polska.

„Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu tej kampanii, w szczególności naszym partnerom i ambasadorom, którzy z zaangażowaniem wspierali nasze aktywności i dołożyli swoją cegiełkę do tego, że tabu jakim jest kolonoskopia zostało przełamane, a badanie to jest dziś wyrazem troski o swoje zdrowie, a nie powodem do wstydu” - podkreśliła Ewa Ciepałowicz, CSR&Internal Communication Manager w Servier Polska.

Więcej informacji na temat kampanii „Servier - Wyłącz Raka” można znaleźć na stronie internetowej kampanii: www.wylaczraka.pl.

KONTAKT:

Natalia Stasiakowska-Jabłońska

External Communication Manager w Servier Polska

tel. + 48 783 910 459

e-mail: natalia.jablonska@servier.com

Źródło informacji: Servier Polska

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 21.11.2024, 15:37
Źródło informacji Servier Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ