Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Fot. Logo aktywna firma](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2024-05/logo%20aktywna%20firma.jpg?itok=za1Zg6n-)
Do 21 maja trwa oficjalny trening, czyli rozgrzewka przed czerwcową rywalizacją. W aplikacji „Aktywne Miasta dla Świdnicy” funkcjonuje już kilkadziesiąt grup, które kręcą kilometry dla miasta, są wśród nich także firmy. Najlepsze z nich otrzymają puchar „Aktywnej świdnickiej firmy”. W ubiegłym roku statuetki takie odebrały: Wagony Świdnica (29 105,64 km), AAM Driveline Świdnica (18 956,57 km) oraz IMP COMFORT Świdnica (17 487,78 km).
– Zapraszamy do stworzenia własnej grupy firmowej, w której uczestnicy będą zbierać swoje aktywności rowerowe. Aplikacja bezobsługowo będzie prowadzić ranking przejechanych kilometrów pracowników, w ramach swoich grup. Na tej podstawie można zrobić wewnętrzną rywalizację i nagrodzić najbardziej aktywnych pracowników w czasie miejskiego podsumowania rywalizacji o Puchar Rowerowej Stolicy Polski. Myślę, że będzie to także dobra mobilizacja dla pracowników, aby dojeżdżali do pracy rowerem – zachęca Radosław Werner, kierownik Biura Sportu i Rekreacji Urzędu Miejskiego w Świdnicy.
Celem akcji „Rowerem do Pracy” jest zmiana przyzwyczajeń transportowych i zachęcenie pracowników firm mających swoją siedzibę w Świdnicy do podróżowania do pracy rowerem. Wybierając rower, nie tylko omijamy korki i często zmniejszamy łączny czas dojazdu do i z pracy, ale też dbamy o środowisko. To także wymierne korzyści zdrowotne dla każdego uczestnika.
W poprzednim roku, do zabawy dla Świdnicy przystąpiło 1400 uczestników skupionych w 54 grupach typu szkoły, kluby sportowe, instytucje, firmy itp. Łącznie dla Świdnicy pokonano 323 448 kilometrów (rok wcześniej – 146 943 km). Był to wynik lepszy od poprzedniego o 120%! Dało to Świdnicy bardzo dobre 5. miejsce na 62 miasta prezydenckie biorące udział w rywalizacji.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.05.2024, 09:04 |
Źródło informacji | Miasto Świdnica |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom