Newsletter

Zdrowie i styl życia

Moc Polskich Warzyw i ZAKSA łączą siły

26.10.2022, 11:03aktualizacja: 26.10.2022, 12:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Brandmates (1)
Brandmates (1)
Polskie warzywa, podobnie jak polska siatkówka, mają prawdziwą moc.

Zrzeszenie Producentów Papryki RP z radością informuje, że drużynowy siatkarski Mistrz Europy i jednocześnie siatkarski Mistrz Polski - Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle podjęła współpracę z ZPPRP w ramach kampanii „Moc Polskich Warzyw”. ZPPRP wspólnie z Grupą Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle będą promować zdrowy styl życia.

Regularne spożywanie warzyw i owoców, podobnie jak sport, są podstawą zdrowego trybu życia. Kto o tym wie lepiej niż sportowcy? Siatkarze Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle rozumieją, że dieta stanowi, obok regularnego ruchu, podstawę dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia. Dlatego w ramach projektu „Moc Polskich Warzyw” Zrzeszenie Producentów Papryki RP i Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle połączyły siły. W ramach współpracy będą regularnie przypominać, że warzywa powinny stanowić przynajmniej połowę każdego ze spożywanych posiłków oraz podpowiadać, w jaki sposób je podawać, aby jedzenie było nie tylko zdrowe ale i pyszne. Pokażą, jak jeść zgodnie z kalendarzem sezonowym oraz jak jeść najzdrowsze polskie warzywa również zimą.

Co się kryje pod hasłem kampanii? „Moc Polskich Warzyw” - to pierwsza w historii kampania promująca wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. Kampania „Moc Polskich Warzyw” powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Jak podkreśla Robert Dobosz - członek zarządu Zrzeszenia Producentów Papryki RP:

„Tworząc kampanię >>Moc Polskich Warzyw<< konsekwentnie od lat dążymy do zwiększenia spożycia warzyw wśród polskich konsumentów. Wykorzystując szeroki wachlarz możliwości, narzędzia marketingowe i działania edukacyjne, dzień po dniu zmieniamy nawyki żywieniowe Polaków, pomagając im unikać chorób cywilizacyjnych, takich jak otyłość czy cukrzyca, a także znacząco poprawić jakoś i komfort życia. W >>Moc Polskich Warzyw<< zaangażowane jest ogromne grono ekspertów: dietetyków, kucharzy, przedstawicieli producentów oraz specjalistów z zakresu marketingu i PR. Dzięki wieloletnim działaniom korzyści odnoszą nie tylko konsumenci, ale również krajowi producenci warzyw, którzy dostarczają najwyższej jakości produkty”.

„Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy projekt >>Moc Polskich Warzyw<<. Promując polskie warzywa stawiamy na aktualne trendy marketingowe, wykorzystujemy różnorodne kanały komunikacji i nieustannie pracujemy nad tworzeniem wartościowych aktywności dla naszych odbiorców. Współpraca z siatkarzami Grupy Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle to dla nas nie tylko kolejny krok w rozwoju kampanii, ale przede wszystkim szansa na promocję zdrowego trybu życia, który bez wątpienia opiera się na dwóch filarach: prawidłowym odżywianiu i aktywności fizycznej. Cieszymy się, że możemy to robić w doborowym towarzystwie aktualnego mistrza Polski i Europy. Bo polskie warzywa, podobnie jak polska siatkówka, mają prawdziwą moc” - mówi Paweł Myziak. Jak przyznaje wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, współpraca kampanii „Moc Polskich Warzyw” z Grupą Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle otwiera dodatkowe szanse i możliwości dotarcia do jeszcze szerszej grupy odbiorców.

Więcej informacji o polskich warzywach, przepisy kulinarne i inne materiały można znaleźć na: www.mocpolskichwarzyw.pl.

KONTAKT:

Biuro Prasowe

Maciej Ogonowski

Brandmates

e-mail: maciej@brandmates.pl

tel. +48 608 680 562

Źródło informacji: Brandmates

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 26.10.2022, 11:03
Źródło informacji Brandmates
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ