Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ideą konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie osób oraz podmiotów, które odniosły sukces w ochronie zdrowia. Do organizatorów – Wydawnictwa Termedia oraz redakcji „Menedżera Zdrowia” i „Kuriera Medycznego” rekordową liczbę zgłoszeń. Rozpatrywano je w ramach 10 kategorii.
Wyboru zwycięzców dokonywała Kapituła, w skład której wchodzą m.in. byli ministrowie, wybitni lekarze, eksperci w dziedzinie zarządzania i przedstawiciele instytucji związanych z opieką zdrowotną. Promowano konsekwencję – niezwykle ważną w rozwoju i realizacji celów biznesowych – odwagę, ale i pozytywizm działań.
W gronie laureatów znalazły się osoby powszechnie znane opinii publicznej. Ambasadorem Zdrowia została Agata Kornhauser-Duda, pierwsza dama RP, która angażuje się w działania związane ze zdrowiem, w sprawy pacjentów, osób niepełnosprawnych, dzieci i osób starszych. Jest inicjatorką szeregu akcji prozdrowotnych, wolontariuszką, propagatorką profilaktyki i polityki senioralnej. Wspiera budowę kliniki dla dorosłych osób w śpiączce czy ośrodków hospicyjnych dla dzieci.
Miano Osobowości Roku w Medycynie przyznano dr. n. med. Andrzejowi Mądrali, członkowi rady Pracodawców RP, prezesowi Pracodawców Medycyny Prywatnej, wiceprezesowi Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szpitali Prywatnych, wice przewodniczącemu Rady Nadzorczej Centrum Medycznego Mavit.
Wszyscy laureaci zostaną nagrodzeni podczas uroczystej gali 25 stycznia 2023 r. o godz. 18:15 w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego w Warszawie.
Laureaci konkursu „Sukces roku 2022 w ochronie zdrowia – liderzy medycyny”
Menadżer roku – placówki publiczne
- Youssef Sleiman, dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Menadżer roku – placówki prywatne
- Jakub Swadźba, prezes Diagnostyka sp. z o. o.
Lider roku – innowacyjny szpital
- Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza
Lider roku – zdrowie publiczne
- Uczelnia Łazarskiego
Lider roku – działalność charytatywna
- Stowarzyszenie Hospicjum Łódzkie
Lider roku – media i Public Relations
- Anna Zimny – Zając, Medonet.pl
Lider roku – działalność edukacyjna
- Gilead Sciences Poland sp. z o. o.
Ambasador Zdrowia
- Agata Kornhauser-Duda
Osobowość medyczna roku 2022
- Andrzej Mądrala
Nagroda specjalna czasopisma „Menadżer Zdrowia” i „Kurier medyczny”
- Agnieszka Leszczyńska, prezes Angelini Pharma Polska
- Piotr Dębski, dyrektor zarządzający Biogen Polska
- dr hab. n. med. Dominik Dytfeld
- Katedra i Klinika Hematologii i Transplantologii Szpiku Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
Źródło informacji: Termedia
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 24.01.2023, 09:00 |
| Źródło informacji | Termedia |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ