Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Akcja biegowa, związana z jubileuszem ważnego dla miasta Klubu, ma na celu promocję aktywności fizycznej. Pomysłodawcami akcji są Fundacja Legii i Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa, natomiast Organizatorami są Klub Biegacza Sporting i Legia Warszawa. Wśród partnerów obchodów rocznicy nie mogło zabraknąć marki Doppelherz Polska, znanej z promocji aktywności fizycznej ludzi w każdym wieku i o każdej porze roku.
Jubileusz Klubu Legia Warszawa
Legia Warszawa to dla wielu przede wszystkim Klub piłkarski. Jednak jego historia wiąże się z innymi dyscyplinami sportowymi, w których zawodnicy Legii odnosili sukcesy. Stąd też specjalna forma uroczystości upamiętniającej powstanie Klubu, związana z działalnością Bogusława Mamińskiego, zawodnika Legii, olimpijczyka i wielokrotnego medalisty, który od zakończenia kariery sportowej zachęca do aktywności fizycznej w ramach akcji "Biegnij Warszawo".
Promocja aktywności fizycznej
Promocja zdrowego trybu życia rozumianego w kontekście aktywności fizycznej mocno wpisuje się w filozofię Doppelherz. Przejawem tego jest seria „aktiv”, na którą składają się produkty skierowane głównie do osób aktywnie dbających o dobrą kondycję. Potwierdza to również zaangażowanie Doppelherz w społeczne akcje o charakterze sportowym. Nie mogło więc marki, znanej już od 1919 roku, zabraknąć w tak ważnym sportowym wydarzeniu, jak jubileusz Klubu Legia Warszawa. Tym bardziej, że środki zebrane podczas imprezy mają wspomóc działalność charytatywną Fundacji Legii, promującej sport i zdrowy styl życia wśród wszystkich grup społecznych.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.06.2016, 18:57 |
Źródło informacji | www.doppelherz.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |