Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AMSTERDAM - (BUSINESS WIRE) - marka Tommy Hilfiger, której właścicielem jest koncern odzieżowy PVH Corp. [NYSE:PVH], ogłosiła, że Alex Pall oraz Andrew (Drew) Taggart - znani na całym świecie artyści popowi, występujący pod nazwą The Chainsmokers - będą światowymi ambasadorami męskich linii odzieżowych marki Tommy Hilfiger, takich jak Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored oraz linii odzieży sportowej Tommy Hilfiger, począwszy od jesieni 2017 r. Laureaci Nagrody Grammy mają wnieść powiew nowoczesności oraz młodzieńczej fantazji do liczącej ponad 30 lat historii męskich linii odzieżowych marki.
Niniejszy komunikat zawiera materiały multimedialne, z którymi można zapoznać się pod następującym adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20170611005040/en/
„The Chainsmokers znajdują się w samym centrum współczesnej popkultury, a ich muzyka ma odbiorców na całym świecie. Jestem pod wrażeniem sposobu, w jaki stworzyli nową niszę muzyczną, łączącą takie gatunki, jak indie, pop, dance oraz hip-hop. Alex i Drew idealnie odzwierciedlają dzisiejszych odbiorców marki - ich talent, optymizm, unikatowe brzmienie oraz swobodny styl sprawia, iż wyróżniają się na scenie muzycznej. Jesteśmy niezwykle podekscytowani perspektywą współpracy z nimi na niwie modowej” - powiedział Tommy Hilfiger.
„Pionierskie podejście Tommy’ego polegające na łączeniu muzyki i mody stanowi część dziedzictwa naszej odzieży męskiej. Nasza współpraca z zespołem The Chainsmokers odzwierciedla strategiczne zaangażowanie firmy w zdobywanie nowych odbiorców odzieży męskiej marki Tommy Hilfiger, m.in. poprzez prezentowanie nowych, ekscytujących kolekcji, pozytywne doświadczenia związane z zakupami oraz wygodę zakupów przez Internet. Nasza odzież męska pozostaje kluczową sferą zainteresowania podczas tworzenia planów mających na celu wykorzystanie pełnego potencjału marki Tommy Hilfiger we wszystkich regionach świata” - powiedział Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global oraz PVH Europe.
Założony w roku 2012 zespół The Chainsmokers sprzedał ponad 10 milionów singli i na chwilę obecną jest trzecim pod względem popularności zespołem muzycznym w mediach strumieniowych. W roku 2017 duet zdobył Nagrodę Grammy w kategorii najlepsza piosenka dance za utwór „Don’t Let Me Down,” nagrany wspólnie z Dayą, a ich inny singiel pt. „Closer,” nagrany wspólnie z Halsey, został uznany za najlepszy duet roku podczas rozdania nagród Billboard Music Awards. Teledysk do tego utworu był również pierwszym teledyskiem zawierającym tekst piosenki (lyric video), który przekroczył miliard odtworzeń w serwisie YouTube.
„Podobnie jak Tommy Hilfiger zawsze wierzyliśmy w promowanie indywidualizmu i zrywanie z konwenansami. Tommy przetarł szlaki współpracy pomiędzy branżami mody i muzyki, jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z marką, która prezentuje podobną do naszej wizję artystyczną i dzieli naszą pasję do zapewniania fanom niezapomnianych wrażeń” - powiedzieli członkowie The Chainsmokers.
Zdjęcia do kampanii promocyjnej wykonał Lachlan Bailey w San Francisco, a ekskluzywne zwiastuny filmów reklamowych będą zawierały specjalnie przygotowane fragmenty utworów zespołu. Zintegrowana kampania reklamowa odzieży męskiej rozpocznie się na całym świecie jesienią r. 2017 i będzie obejmować materiały prasowe, lokowanie produktu w mediach elektronicznych oraz zewnętrznych. Kampanii towarzyszyć będą unikatowe akcje aktywizacji konsumentów oraz eksperymentalne imprezy, których zadaniem ma być kontynuowanie unikatowej wizji marki dotyczącej promocji popkultury na całym świecie. Kampania reklamowa odzieży męskiej marki Tommy Hilfiger będzie prowadzona równolegle z kampanią promocyjną odzieży kobiecej, której światowym ambasadorem jest amerykańska supermodelka Gigi Hadid.
Jesienią 2017 r. oferta marki Tommy Hilfiger obejmująca odzież męską będzie celebrować lata 90. - tradycję w świeżym ujęciu: kolekcja ucieleśnia postawę buntowniczą charakterystyczną dla tej dekady. Kolekcje odzieży męskiej Tommy Hilfiger dostępne są na całym świecie w sklepach markowych, za pośrednictwem wybranych partnerów sprzedaży hurtowej i przez Internet na stronie tommy.com.
Hilfiger od zawsze miał upodobanie do muzyki, która przez cały okres kariery zawodowej pozostawała dla niego niewyczerpanym źródłem inspiracji. Upodobanie to przerodziło się w mocne powiązanie między jego marką a branżą muzyczną. W latach 90. Hilfiger był jednym z pierwszych projektantów łączących modę ze znanymi osobami i jako pierwszy w branży zaczął on ubierać młodych artystów, takich jak Aaliyah, Mark Ronson i Usher oraz sponsorować trasy koncertowe wykonawców takich jak Britney Spears czy Lenny Kravitz, a także zatrudniać w swoich kampaniach reklamowych muzyków, np. Davida Bowiego czy Beyoncé. W 1999 Tommy Hilfiger sponsorował pierwszą po wielu latach przerwy stadionową trasę koncertową Rolling Stonesów - “No Security”. Od tamtego czasu Hilfiger współpracuje z legendarnymi artystami i artystkami - m.in. z Wyclefem Jeanem, Johnem Legendem i Alicią Keys.
Tommy Hilfiger
Wraz z ofertą marki, w której skład wchodzą Tommy Hilfiger i Hilfiger Denim, marka Tommy Hilfiger jest jedną z najpopularniejszych na świecie ekskluzywnych grup marek lifestylowych. Głównym przedmiotem działalności grupy jest projektowanie i sprzedaż wysokiej jakości dobrze skrojonej odzieży męskiej i sportowej, kolekcji sportowej i niesportowej odzieży damskiej, odzieży dziecięcej, kolekcji odzieży jeansowej, bielizny (w tym szlafroków, odzieży do spania i odzieży domowej), obuwia i akcesoriów. Dzięki odpowiedniemu doborowi licencjobiorców Tommy Hilfiger ma w swojej ofercie uzupełniające akcesoria lifestylowe, okulary, zegarki, perfumy, odzież dla sportowców (odzież golfowa i stroje kąpielowe), skarpety, drobna galanteria skórzana, artykuły do domu, torby i walizki. Produkty z linii Hilfiger Denim obejmują odzież jeansową i obuwie męskie i damskie, akcesoria i perfumy. Linia wyrobów marek Tommy Hilfiger i Hilfiger Denim jest dostępna dla klientów na całym świecie za pośrednictwem rozległej globalnej sieci punktów sprzedaży detalicznej Tommy Hilfiger i Hilfiger Denim, w wiodących sklepach specjalistycznych i centrach handlowych, wybranych sklepach internetowych i za pośrednictwem serwisu tommy.com.
PVH Corp.
Dzięki tradycji sięgającej ponad 135 lat, firma PVH osiągnęła wysoki poziom w zakresie rozwoju marek i przedsiębiorstw o bogatych tradycjach w Stanach Zjednoczonych, stając się jedną z największych firm odzieżowych na świecie. Współpracujemy z ponad 35 tys. partnerów prowadzących działalność w ponad 40 krajach i przynoszących roczne dochody przekraczające 8 miliardów USD. Jesteśmy właścicielami kultowych marek CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s i Olga, w ramach tych i innych uznanych w USA i na całym świecie marek prowadzimy również sprzedaż wyrobów marek własnych i licencjonowanych.
*Marka Speedo posiada bezterminową licencję spółki Speedo International, Limited w Ameryce Północnej i na Wyspach Karaibskich.
Wersja źródłowa komunikatu dostępna w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170611005040/en/
Źródło: Tommy Hilfiger
KONTAKT:
Tommy Hilfiger
Virginia Ritchie
e-mail: Virginiaritchie@tommy.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.06.2017, 14:35 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |