Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Projekt skupia się na czterech głównych filarach: zapewnieniu pełnej dostępności, samodzielności, inkluzywności oraz edukacji. Działania w ramach kampanii są ukierunkowane na tworzenie dialogu pomiędzy osobami z niepełnosprawnościami, branżą turystyczną oraz społeczeństwem, a towarzyszący jej portal internetowy bezkompromisowa.pl stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla osób z niepełnosprawnościami, jak i turystów bez niepełnosprawności oraz przedsiębiorców z branży turystycznej, ponieważ oferuje wskazówki do tworzenia bardziej inkluzywnego i przyjaznego świata podróży. Kampania ma na celu zachęcenie osób z niepełnosprawnościami do podróżowania i przełamywania osobistych ograniczeń m.in. poprzez inspirujące treści i porady, przygotowane przez osoby z doświadczeniem w podróżowaniu z niepełnosprawnościami, a także zaangażowanie przedsiębiorców turystycznych do tworzenia infrastruktury i usług dostosowanych do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Wśród ekspertów współtworzących platformę znajduje się m.in. Iwona Parzyńska, pełnomocniczka dyrektora ds. osób z niepełnosprawnościami i koordynatorka dostępności w Muzeum Narodowym w Krakowie (MNK), która dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie tworzenia dostępnej kultury turystycznej.
Uczestnicy kampanii chcą podziękować Muzeum Narodowemu w Krakowie za możliwość realizacji zdjęć i udostepnienie przestrzeni w oddziałach MNK Sukiennice i MNK Czartoryscy.
Więcej informacji na temat inicjatywy Turystyka bez kompromisów można znaleźć na stronie bezkompromisowa.pl lub https://www.facebook.com/bezkompromisowa.
Kampanię realizuje Fundacja Poland Business Run, której misją jest kompleksowa oraz profesjonalna pomoc osobom z niepełnosprawnościami.
Kampanię społeczną Turystyka Bez Kompromisów dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
Materiał wideo: https://youtu.be/Gmcc88Bh7Q4
Źródło informacji: Fundacja Poland Business Run
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.12.2023, 09:00 |
Źródło informacji | Fundacja Poland Business Run |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Technologia w służbie zdrowia: dlaczego dane ze smartwatchy warto pokazać lekarzowi?
Z urządzeń ubieralnych, czyli inteligentnych zegarków i opasek, korzysta ponad 1/3 Polaków - wynika z badania Huawei CBG Polska [1]. Sprzęty te pozwalają na monitorowanie aktywności fizycznej, a także kluczowych parametrów zdrowotnych, takich jak tętno i saturacja krwi, a nawet EKG czy ciśnienie tętnicze. Dane te mogą dostarczać cennych informacji zarówno posiadaczowi zegarka, jak i lekarzowi, wspierając diagnostykę. W praktyce zaledwie 25% użytkowników pokazała doktorowi zebrane w ten sposób wyniki. Dlaczego tak się dzieje? I czy warto promować wykorzystywanie danych odpacjenckich w polskiej służbie zdrowia?- 30.12.2024, 13:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Huawei
-
Image
Nowe wytyczne Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich: pacjent może zweryfikować personel i sprzęt PAP
„Ogłoszone 9 grudnia nowe wytyczne Stowarzyszenia Chirurgów Okulistów Polskich (SCOP) to ważne i przydatne narzędzie dla pacjentów poszukujących możliwości korekty wady wzroku” – komentuje Agnieszka Szpara, prezes zarządu sieci klinik Optegra.- 30.12.2024, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom