Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Chcemy zwrócić uwagę na ważne kwestie dotyczące niewidomych, między innymi na brak empatii ze strony innych, pomocy, środków finansowych na niezbędną rehabilitację, konieczne dostosowanie infrastruktury oraz instytucji publicznych do potrzeb tej grupy społecznej. Uczestnicy mają zamiar pobić rekord polski w największej liczbie niewidomych z białymi laskami tworzących łańcuch ludzki.
Konferencja organizowana jest pod hasłem "Jak widzieć więcej - medycyna, technologia i rehabilitacja idą nam z pomocą". Co roku REHA bije rekordy popularności. Planowana liczba gości to 2500 osób. Przyjeżdżają przedstawiciele zagranicznych organizacji niewidomych z Egiptu, Gruzji, Gwinei, Kenii, Rosji, itd. W wydarzeniu weźmie udział około 60 wystawców z całego świata.
Konferencji towarzyszyć będą: sesja merytoryczna, wystawa urządzeń przeznaczonych dla niewidomych, spotkania z Krzysztofem Zanussim i projekcja jego filmu "Obce ciało" - wreszcie z audiodeskrypcją, Marcinem Wolskim, Dariuszem Szpakowskim, itd. Odbędzie się również pokaz blind footballu i mecz ping-ponga dla niewidomych.
Szczegółowe informacje na stronie http://szansadlaniewidomych.org/979,xiii-edycja-reha-for-the-blind-in-poland oraz pod numerem telefonu 22 510 10 99.
Fundacja Szansa dla Niewidomych od ponad 23 lat promuje idee świata otwartego dla niewidomych. Poprzez liczne działania - audyty dostępności, przystosowanie obiektów i instytucji, rozpowszechnianie turystyki dla niewidomych, daje im szansę na lepsze warunki życia. Posiada bogate doświadczenie w aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych. Od lat inicjuje Wielkie Spotkanie Niewidomych i Niedowidzących - REHA FOR THE BLIND IN POLAND.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.11.2015, 16:26 |
Źródło informacji | Fundacja Szansa dla Niewidomych |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Co Polacy lubią w kuchni? Nowe badanie pokazuje, że chodzi o coś więcej niż jedzenie
Gotowanie i pieczenie coraz rzadziej traktujemy jak obowiązek, a częściej - jak sposób na bliskość, radość i chwilę oddechu. Z badania zrealizowanego przez SW Research z inicjatywy Grupy Amica wynika, że niemal połowa Polaków kojarzy te czynności z czasem spędzanym z rodziną, a prawie tyle samo - ze sprawianiem przyjemności innym. Choć narzekamy na sprzątanie i brak czasu, chcemy czuć się swobodnie w kuchni. Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i intuicyjnych rozwiązań.- 10.07.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Amica
-
Image
Medycyna estetyczna nie tylko dla celebrytek. Raport Kliniki.pl: już 4 miliony dorosłych Polek i Polaków zdecydowało się na zabieg, a wiele osób zrobiło to pod wpływem social mediów
Nowy film „Brzydka siostra” od kilku dni wyświetlany w polskich kinach pokazuje gotycką opowieść o obsesji piękna, filtrach i ciele jako przestrzeni przemocy. To fikcja - w formie baśniowego horroru. Ale jak pokazuje najnowszy raport Kliniki.pl „Polska za filtrem 2025”, wiele z przedstawionych tam emocji i decyzji znajduje swoje odbicie w rzeczywistości. Choć bez nożyc, strzykawek z kwasem i dramatycznych zwrotów akcji - to równie poważne i intymne wybory.- 09.07.2025, 15:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
72% festiwalowiczów dba o styl. Allegro prezentuje limitowaną kolekcję ubrań zaprojektowaną przez artystów
- Ponad 70% respondentów dba o wygląd podczas festiwali muzycznych; 37% przyznaje, że ich otoczenie również zwraca na to uwagę.
- Najczęściej styl festiwalowy opisujemy jako „wygodny” (32%), sportowy/streetwear (11%) i zgodny z trendami (10%).
- Co piąty festiwalowicz do 24 r.ż. planuje swoje stylizacje z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Młodzi chętnie wybierają kolorowy makijaż, styl Y2K i kupują festiwalowy merch oraz ubrania z limitowanych kolekcji.
- Z myślą o koneserach muzyki i mody Allegro stworzyło limitowaną kolekcję ubrań z braćmi Kacperczyk oraz Pauliną Przybysz. Merch trafi do sprzedaży w drugiej połowie lipca.- 09.07.2025, 14:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Allegro
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ