Image
![C&A](/sites/default/files/styles/custom_image_737_416/public/attachments/202209/DOC.20220915.43448507.1.jpg?itok=oU0s1DOj)
C&A przedstawia nową strategię marki
• Wraz z nową kampanią marki „You Do You & We Do The Fashion”, C&A rozpoczyna dziś kolejny etap swojej strategii modernizacji.
• Repozycjonowanie podkreśla dążenie C&A do stania się europejską marką modową zorientowaną na klientów, którzy nie muszą wybierać pomiędzy ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem.
• Podkreśla również nieustanne przywiązanie C&A do wartości, takich jak jakość i przystępność cenowa, ale również zrównoważony rozwój i inkluzywność.
• Repozycjonowanie podkreśla dążenie C&A do stania się europejską marką modową zorientowaną na klientów, którzy nie muszą wybierać pomiędzy ceną a nowoczesnym i naturalnym stylem.
• Podkreśla również nieustanne przywiązanie C&A do wartości, takich jak jakość i przystępność cenowa, ale również zrównoważony rozwój i inkluzywność.
- 15.09.2022, 16:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: C&A