Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Forum ma na celu stworzenie możliwości wymiany poglądów, doświadczeń i idei oraz prezentację wyników badań dotyczących różnych obszarów marketingu instytucji naukowych i badawczych.
Wydarzenie skierowane jest do kadry naukowej szkół wyższych, katedr i wydziałów marketingu, a także pracowników działów marketingu oraz kadry zarządzającej wszystkich organizacji badawczych i naukowych.
W czasie dwudniowego Forum zaprezentowane referaty zostaną podzielone na sesje tematyczne. Referat wprowadzający wygłosi prof. William Bradley "Brad" Zehner II (St. Edward’s University, University of Texas, Austin, Texas, USA). Dodatkowo w czasie Forum odbędzie się sesja plakatowa oraz warsztaty tematyczne (kreowanie wizerunku naukowca, storytelling w marketingu nauki, Internet w komunikacji naukowej, komercjalizacja wyników badań).
Prelegenci to eksperci i praktycy z zakresu marketingu z polskich i zagranicznych uczelni. W czasie tegorocznego Forum będziemy gościć prelegentów z Polski, Słowenii, Chorwacji, Chin, Stanów Zjednoczonych, Rumunii, Niemiec, Grecji oraz Południowej Afryki.
Organizowane Forum stwarza nie tylko okazję do wymiany poglądów i bezpośredniego spotkania z wiodącymi naukowcami z kraju i zagranicy, ale przede wszystkim stwarza możliwość poznania aktualnych trendów, nowych narzędzi i tym samym podniesienia wiedzy z zakresu marketingu instytucji naukowych i badawczych.
Nowe narzędzia, nowe potrzeby wymagają nieustannej analizy i ewaluacji strategii oraz programów marketingowych. Organizowane Forum stwarza znakomitą okazję do wymiany doświadczeń oraz do podniesienia wiedzy z zakresu marketingu instytucji naukowych i badawczych.
Można także nadsyłać artykuły tematycznie związane z organizowanym Forum. Po pozytywnej recenzji zostaną one opublikowane w czasopiśmie "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych".
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Gospodarki oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Udział w Forum jest płatny. Językami forum są polski i angielski. Prezentowane referaty będą tłumaczone symultanicznie. Dodatkowe informacje i zasady udziału dostępne na stronie: www.ilot.edu.pl/minib.
KONTAKT:
Aneta Olejniczak
Biuro Konferencji Instytutu Lotnictwa
e-mail: aneta.olejniczak@ilot.edu.pl
tel. (22) 846 00 11 wew. 551
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 24.09.2015, 14:30 |
Źródło informacji | Instytut Lotnictwa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Ubezpieczenie udziału własnego DEFEND Car Hire XS teraz obejmuje również kampery
Grupa DEFEND INSURANCE GROUP rozszerza zakres swojego popularnego ubezpieczenia udziału własnego w wynajmowanym pojeździe DEFEND Car Hire XS. Od teraz polisa obejmuje nie tylko samochody osobowe, ale również kampery - pojazdy, które stały się symbolem swobody podróżowania po Europie.- 08.07.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Defend Insurance Group
-
Image
Konferencja prasowa pt. „Premiera marki Team Poland”
Termin: 07.07.2025, godz. 12:00- 08.07.2025, 14:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Grupa PFR
-
Pracodawcy apteczni zrzeszeni w Konfederacji Lewiatan apelują o przywrócenie praworządności na rynku aptecznym poprzez sprawne wdrożenie wyroku TSUE
Wyrok TSUE w sprawie zakazu reklamy aptek powinien doprowadzić do przyjęcia takich rozwiązań prawnych, które umożliwią pacjentom swobodny dostęp do informacji o ofercie apteki, a właścicielom aptek - komunikację o tej ofercie, między innymi o dostępnych usługach. Dalsze naruszanie swobód traktatowych i standardów normatywnych Unii może zakończyć się nałożeniem na Polskę kar pieniężnych - przekonywali uczestnicy śniadania prasowego pt. „Zakaz reklamy aptek - praktyczne implikacje wyroku TSUE”.- 08.07.2025, 14:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PharmaNET
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ