Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Innowacyjny system zarządzania budżetami marketingowymi wykorzystujący technologię machine learning umożliwia wydawanie rekomendacji opartych na przewidywaniach utworzonych na danych sprzedażowych pozyskiwanych z wielu źródeł z określonym prawdopodobieństwem sukcesu.
Celem projektu jest stworzenie modelu predykcyjnego określającego optymalny ze względu na ROI rozkład budżetu marketingowego i przewidywane wartości zwrotu z inwestycji w poszczególnych kanałach.
Dzięki planowanym pracom badawczo-rozwojowym Agencja Whites stworzy innowacyjny proces. Będzie on polegał na świadczeniu usługi planowania budżetów marketingowych dla klientów w ramach podejścia marketingu 360 oraz ich podziału między poszczególne kanały. Będzie to jeden z elementów oferty dla klientów zainteresowanych usługą strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie.
Wdrożenie rozwiązania zoptymalizuje czas przygotowania i planowania strategii. Z punktu widzenia klienta spadnie ryzyko poniesienia wydatków na nieskuteczne działania marketingowe.
„Źródłem każdej z naszych innowacji jest potrzeba klienta lub specjalisty, który chce dostarczyć swojemu klientowi jak najlepszą usługę. W tym przypadku jest to szczególnie widoczne, bo projekt łączy wszystkie nasze działy poprzez powiązanie eksperckiej wiedzy specjalistów SEO, Growth, Social, Content z danymi, które w digital marketingu są szczególnie bogate. Dzięki temu możemy podejść strategicznie i całościowo do budżetu marketingowego klienta i optymalnie dostosować nakłady na poszczególne działania do estymowanych przychodów. Zaawansowane technologie w połączeniu z doświadczeniem ekspertów, czyli kompleksowe rozwiązanie analityczno-predykcyjne oparte na Big Data i Deep Learningu oraz ludzkie doświadczenie w obsłudze marketingowej, pozwolą opracować nam rozwiązanie konkurencyjne na skalę światową” – mówi Agnieszka Zawadzka, Head of Research & Development w agencji Whites.
Opracowane rozwiązanie będzie bazować na gromadzeniu i przetwarzaniu danych elektronicznych ze źródeł takich jak: API Google Analytics, API Facebook, LinkedIn, Twitter, CRM klienta, pliki csv.
„Nasi obecni klienci, zwłaszcza korporacyjni, coraz częściej kupują usługę strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie, a nie poszczególne usługi typu >>obsługa Google Ads<<. Zamierzamy ulepszyć tę usługę, oferując podziały budżetów oparte na predykcjach. Dzięki temu: klient oszczędza część nieskutecznych wydatków marketingowych, a nasi eksperci oszczędzają czas na planowanie strategii” – mówi Marcin Kubik, Head of Client Service, Whites.
Projekt otrzymał dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w kwocie 3 376 625 zł, ze swojej strony Agencja Whites zainwestuje taką samą kwotę.
Agencja Whites to blisko 120 specjalistów w obszarach data-driven SEO, social media, content marketing, kreacja, produkcja wideo, data science, reklama performance, analityka, HR, marketing b2b i administracja. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.
Źródło informacji: Agencja Whites
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 07.09.2021, 11:35 |
| Źródło informacji | Agencja Whites |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ