Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Innowacyjny system zarządzania budżetami marketingowymi wykorzystujący technologię machine learning umożliwia wydawanie rekomendacji opartych na przewidywaniach utworzonych na danych sprzedażowych pozyskiwanych z wielu źródeł z określonym prawdopodobieństwem sukcesu.
Celem projektu jest stworzenie modelu predykcyjnego określającego optymalny ze względu na ROI rozkład budżetu marketingowego i przewidywane wartości zwrotu z inwestycji w poszczególnych kanałach.
Dzięki planowanym pracom badawczo-rozwojowym Agencja Whites stworzy innowacyjny proces. Będzie on polegał na świadczeniu usługi planowania budżetów marketingowych dla klientów w ramach podejścia marketingu 360 oraz ich podziału między poszczególne kanały. Będzie to jeden z elementów oferty dla klientów zainteresowanych usługą strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie.
Wdrożenie rozwiązania zoptymalizuje czas przygotowania i planowania strategii. Z punktu widzenia klienta spadnie ryzyko poniesienia wydatków na nieskuteczne działania marketingowe.
„Źródłem każdej z naszych innowacji jest potrzeba klienta lub specjalisty, który chce dostarczyć swojemu klientowi jak najlepszą usługę. W tym przypadku jest to szczególnie widoczne, bo projekt łączy wszystkie nasze działy poprzez powiązanie eksperckiej wiedzy specjalistów SEO, Growth, Social, Content z danymi, które w digital marketingu są szczególnie bogate. Dzięki temu możemy podejść strategicznie i całościowo do budżetu marketingowego klienta i optymalnie dostosować nakłady na poszczególne działania do estymowanych przychodów. Zaawansowane technologie w połączeniu z doświadczeniem ekspertów, czyli kompleksowe rozwiązanie analityczno-predykcyjne oparte na Big Data i Deep Learningu oraz ludzkie doświadczenie w obsłudze marketingowej, pozwolą opracować nam rozwiązanie konkurencyjne na skalę światową” – mówi Agnieszka Zawadzka, Head of Research & Development w agencji Whites.
Opracowane rozwiązanie będzie bazować na gromadzeniu i przetwarzaniu danych elektronicznych ze źródeł takich jak: API Google Analytics, API Facebook, LinkedIn, Twitter, CRM klienta, pliki csv.
„Nasi obecni klienci, zwłaszcza korporacyjni, coraz częściej kupują usługę strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie, a nie poszczególne usługi typu >>obsługa Google Ads<<. Zamierzamy ulepszyć tę usługę, oferując podziały budżetów oparte na predykcjach. Dzięki temu: klient oszczędza część nieskutecznych wydatków marketingowych, a nasi eksperci oszczędzają czas na planowanie strategii” – mówi Marcin Kubik, Head of Client Service, Whites.
Projekt otrzymał dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w kwocie 3 376 625 zł, ze swojej strony Agencja Whites zainwestuje taką samą kwotę.
Agencja Whites to blisko 120 specjalistów w obszarach data-driven SEO, social media, content marketing, kreacja, produkcja wideo, data science, reklama performance, analityka, HR, marketing b2b i administracja. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.
Źródło informacji: Agencja Whites
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.09.2021, 11:35 |
Źródło informacji | Agencja Whites |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
ORLEN na EKF 2025: zarządzanie bioróżnorodnością staje się istotnym elementem działania w kierunku zrównoważonego rozwoju firmy PAP
Wiele sektorów gospodarki jest narażonych na zagrożenia środowiskowe związane z utratą bioróżnorodności. Dlatego firmy, takie jak ORLEN, już teraz je identyfikują i włączają do zarzadzania ryzykiem. „Przyjęliśmy politykę bioróżnorodności, to ważny dla nas dokument, który podąża za międzynarodowymi regulacjami i wytycznymi, w tym europejską Strategią Bioróżnorodności do 2030, Dyrektywą CSRD dotyczącą sprawozdawczości w zakresie zrównoważonego rozwoju czy Taksonomią UE” - mówił Arkadiusz Kamiński, dyrektor wykonawczy ds. środowiska w ORLEN.- 04.06.2025, 16:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PZU na EKF 2025: połączenie PZU i Banku Pekao ma być transakcją wzorcową PAP
Andrzej Klesyk, prezes PZU, zapowiada, że podpisanie przez PZU i Bank Pekao memorandum o współpracy w celu przeprowadzenia potencjalnego połączenia tego ubezpieczyciela i banku będzie przełomowe dla polskiego rynku finansowego. „Największym intelektualnym i organizacyjnym wyzwaniem dla nas jest teraz to, byśmy stworzyli grupę tak wielką, że będzie ona głównym rozgrywającym i weźmie udział we wszystkich ważnych dla polskiej gospodarki wydarzeniach i projektach” - powiedział Andrzej Klesyk podczas Europejskiego Kongresu Finansowego (EKF) w Sopocie w dniu ogłoszenia memorandum.- 04.06.2025, 16:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ELECQ Showcases Smart Energy Management System at Drive to Zero 2025
- 04.06.2025, 15:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ