Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Innowacyjny system zarządzania budżetami marketingowymi wykorzystujący technologię machine learning umożliwia wydawanie rekomendacji opartych na przewidywaniach utworzonych na danych sprzedażowych pozyskiwanych z wielu źródeł z określonym prawdopodobieństwem sukcesu.
Celem projektu jest stworzenie modelu predykcyjnego określającego optymalny ze względu na ROI rozkład budżetu marketingowego i przewidywane wartości zwrotu z inwestycji w poszczególnych kanałach.
Dzięki planowanym pracom badawczo-rozwojowym Agencja Whites stworzy innowacyjny proces. Będzie on polegał na świadczeniu usługi planowania budżetów marketingowych dla klientów w ramach podejścia marketingu 360 oraz ich podziału między poszczególne kanały. Będzie to jeden z elementów oferty dla klientów zainteresowanych usługą strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie.
Wdrożenie rozwiązania zoptymalizuje czas przygotowania i planowania strategii. Z punktu widzenia klienta spadnie ryzyko poniesienia wydatków na nieskuteczne działania marketingowe.
„Źródłem każdej z naszych innowacji jest potrzeba klienta lub specjalisty, który chce dostarczyć swojemu klientowi jak najlepszą usługę. W tym przypadku jest to szczególnie widoczne, bo projekt łączy wszystkie nasze działy poprzez powiązanie eksperckiej wiedzy specjalistów SEO, Growth, Social, Content z danymi, które w digital marketingu są szczególnie bogate. Dzięki temu możemy podejść strategicznie i całościowo do budżetu marketingowego klienta i optymalnie dostosować nakłady na poszczególne działania do estymowanych przychodów. Zaawansowane technologie w połączeniu z doświadczeniem ekspertów, czyli kompleksowe rozwiązanie analityczno-predykcyjne oparte na Big Data i Deep Learningu oraz ludzkie doświadczenie w obsłudze marketingowej, pozwolą opracować nam rozwiązanie konkurencyjne na skalę światową” – mówi Agnieszka Zawadzka, Head of Research & Development w agencji Whites.
Opracowane rozwiązanie będzie bazować na gromadzeniu i przetwarzaniu danych elektronicznych ze źródeł takich jak: API Google Analytics, API Facebook, LinkedIn, Twitter, CRM klienta, pliki csv.
„Nasi obecni klienci, zwłaszcza korporacyjni, coraz częściej kupują usługę strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie, a nie poszczególne usługi typu >>obsługa Google Ads<<. Zamierzamy ulepszyć tę usługę, oferując podziały budżetów oparte na predykcjach. Dzięki temu: klient oszczędza część nieskutecznych wydatków marketingowych, a nasi eksperci oszczędzają czas na planowanie strategii” – mówi Marcin Kubik, Head of Client Service, Whites.
Projekt otrzymał dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w kwocie 3 376 625 zł, ze swojej strony Agencja Whites zainwestuje taką samą kwotę.
Agencja Whites to blisko 120 specjalistów w obszarach data-driven SEO, social media, content marketing, kreacja, produkcja wideo, data science, reklama performance, analityka, HR, marketing b2b i administracja. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.
Źródło informacji: Agencja Whites
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.09.2021, 11:35 |
Źródło informacji | Agencja Whites |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Dwie ważne inwestycje PSG w Łodzi
Polska Spółka Gazownictwa intensywnie modernizuje infrastrukturę gazową w Łodzi, realizując dwa strategiczne projekty z wykorzystaniem najnowszych technologii. Członkowie zarządu PSG wizytowali teren prowadzonych prac, podkreślając ich znaczenie dla regionu.- 09.05.2025, 16:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Spółka Gazownictwa
-
Image
REPT BATTERO prezentuje nowy akumulator 392Ah i system magazynowania energii Powtrix™ 6,26 MWh
- 09.05.2025, 14:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PKP Intercity zaprasza na pokaz nowego taboru kupionego dzięki unijnemu wsparciu PAP
Z okazji Dnia Funduszy Europejskich PKP Intercity zaprasza miłośników kolei z rodzinami na Dworzec Zachodni w Warszawie na wystawę lokomotyw połączoną z konkursami i animacjami.- 09.05.2025, 12:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ