Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Innowacyjny system zarządzania budżetami marketingowymi wykorzystujący technologię machine learning umożliwia wydawanie rekomendacji opartych na przewidywaniach utworzonych na danych sprzedażowych pozyskiwanych z wielu źródeł z określonym prawdopodobieństwem sukcesu.
Celem projektu jest stworzenie modelu predykcyjnego określającego optymalny ze względu na ROI rozkład budżetu marketingowego i przewidywane wartości zwrotu z inwestycji w poszczególnych kanałach.
Dzięki planowanym pracom badawczo-rozwojowym Agencja Whites stworzy innowacyjny proces. Będzie on polegał na świadczeniu usługi planowania budżetów marketingowych dla klientów w ramach podejścia marketingu 360 oraz ich podziału między poszczególne kanały. Będzie to jeden z elementów oferty dla klientów zainteresowanych usługą strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie.
Wdrożenie rozwiązania zoptymalizuje czas przygotowania i planowania strategii. Z punktu widzenia klienta spadnie ryzyko poniesienia wydatków na nieskuteczne działania marketingowe.
„Źródłem każdej z naszych innowacji jest potrzeba klienta lub specjalisty, który chce dostarczyć swojemu klientowi jak najlepszą usługę. W tym przypadku jest to szczególnie widoczne, bo projekt łączy wszystkie nasze działy poprzez powiązanie eksperckiej wiedzy specjalistów SEO, Growth, Social, Content z danymi, które w digital marketingu są szczególnie bogate. Dzięki temu możemy podejść strategicznie i całościowo do budżetu marketingowego klienta i optymalnie dostosować nakłady na poszczególne działania do estymowanych przychodów. Zaawansowane technologie w połączeniu z doświadczeniem ekspertów, czyli kompleksowe rozwiązanie analityczno-predykcyjne oparte na Big Data i Deep Learningu oraz ludzkie doświadczenie w obsłudze marketingowej, pozwolą opracować nam rozwiązanie konkurencyjne na skalę światową” – mówi Agnieszka Zawadzka, Head of Research & Development w agencji Whites.
Opracowane rozwiązanie będzie bazować na gromadzeniu i przetwarzaniu danych elektronicznych ze źródeł takich jak: API Google Analytics, API Facebook, LinkedIn, Twitter, CRM klienta, pliki csv.
„Nasi obecni klienci, zwłaszcza korporacyjni, coraz częściej kupują usługę strategiczną, polegającą na planowaniu obecności w internecie, a nie poszczególne usługi typu >>obsługa Google Ads<<. Zamierzamy ulepszyć tę usługę, oferując podziały budżetów oparte na predykcjach. Dzięki temu: klient oszczędza część nieskutecznych wydatków marketingowych, a nasi eksperci oszczędzają czas na planowanie strategii” – mówi Marcin Kubik, Head of Client Service, Whites.
Projekt otrzymał dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w kwocie 3 376 625 zł, ze swojej strony Agencja Whites zainwestuje taką samą kwotę.
Agencja Whites to blisko 120 specjalistów w obszarach data-driven SEO, social media, content marketing, kreacja, produkcja wideo, data science, reklama performance, analityka, HR, marketing b2b i administracja. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.
Źródło informacji: Agencja Whites
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.09.2021, 11:35 |
Źródło informacji | Agencja Whites |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
PARP świętuje 20 lat Polski w Unii Europejskiej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyłącza się do inicjatywy Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej i świętuje 20 lat Polski w strukturach UE. Celebracja nie może ominąć także polskich przedsiębiorców, którzy dzięki Funduszom Europejskim mogą liczyć na wsparcie w realizacji swoich pomysłów biznesowych. Zaprasza do wspólnego świętowania, bo będzie się działo.- 29.04.2024, 12:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PARP
-
Image
H2POLAND: rozwój wodoru wymaga wsparcia finansowego i systemowego PAP
Transformacja energetyczna jest bardzo kosztowna, ale nie możemy z niej zrezygnować, jeśli chcemy odejść od paliw kopalnych - powiedział podczas kongresu H2POLAND & NetZero Forum Marek Zieliński, dyrektor biura innowacji 3W w BGK. „Wodór jest naturalnym kierunkiem, w którym powinniśmy podążać. Może on znaleźć zastosowanie w transporcie lądowym, kolejowym, morskim i powietrznym. Dzięki temu obniżymy emisję i spowodujemy, że będzie nam się żyło zdrowiej” - tłumaczył Marek Zieliński. Według niego rozwój technologii wodorowych wymaga nie tylko wsparcia finansowego, ale także systemowego, m.in. wprowadzenia odpowiednich regulacji prawnych.- 29.04.2024, 10:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Nano-Care Deutschland AG launches next generation of sustainable PFAS-free oleophobic coatings
Rehlingen-Siersburg, - Nano-Care Deutschland AG, leader in the development of innovative surface finishes, is excited to announce the launch of its latest product range. Taking “next generation products” as its theme, the company is introducing a range of revolutionary solutions that not only offer maximum performance, but also place a strong emphasis on sustainability and environmental compatibility.- 29.04.2024, 09:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS