Pobierz materiał i Publikuj za darmo

4 DESIGN DAYS dla zawodowców (11 - 12 lutego) to prezentacje, dyskusje poświęcone trendom i kierunkom rozwoju architektury i wzornictwa przemysłowego, poszukiwanie odpowiedzi na pytanie o sposób pokonania barier ograniczających rozwój polskiego designu młodego pokolenia, debaty o miastach przyszłości, rewitalizacji przestrzeni miejskiej i budowaniu piękna wspólnej przestrzeni.
W wydarzeniu udział wezmą m.in. Fokke Moerel z holenderskiej pracowni MVRDV; Nadeem Malik, Store Design Project Manage; Michael Kors; Andrzej M. Chołdzyński, prezes AMC Andrzej M. Chołdzyński; Ewa Kuryłowicz, wiceprezes Kuryłowicz & Associates; Zbigniew Pszczulny, prezes JSK Architekci; Marta Sękulska-Wrońska, partner WXCA.
W ramach cyklu "short stories" architekci i inwestorzy zaprezentują m.in. Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie, budynek Szkieletor - Treimorfa w Krakowie, Stary Browar w Poznaniu, Halę Koszyki w Warszawie oraz inne.
4 DESIGN DAYS dla mieszkańców (13 - 14 lutego) to prezentacja użytecznych i designerskich produktów, ekspozycje producentów mebli i wyposażenia wnętrz, targi dizajnu niezależnego SILESIA BAZAAR Dizajn vol. 1, a także wystawy, m.in. 7m2 - Przegląd młodego pokolenia śląskich architektów.
Gośćmi specjalnymi Dni Otwartych będą: Omenaa Mensah, Natalia Nguyen, Tomasz Pągowski oraz Zbigniew Urbański, którzy opowiedzą o trendach w projektowaniu produktów wyposażenia wnętrz, jak poznać prawdziwy design, jakie dizajnerskie gadżety warto mieć w każdym domu.
Na 4 DESIGN DAYS w Katowicach spodziewanych jest 100 wystawców oraz 250 prelegentów w kilkudziesięciu sesjach tematycznych, 3 tys. gości biznesowych i 20 tys. uczestników części wystawowej.
Akredytacje: https://www.ptwp.pl/media/4-design-days,168.html.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.02.2016, 16:01 |
Źródło informacji | Grupa PTWP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ