Pobierz materiał i Publikuj za darmo
4 DESIGN DAYS dla zawodowców (11 - 12 lutego) to prezentacje, dyskusje poświęcone trendom i kierunkom rozwoju architektury i wzornictwa przemysłowego, poszukiwanie odpowiedzi na pytanie o sposób pokonania barier ograniczających rozwój polskiego designu młodego pokolenia, debaty o miastach przyszłości, rewitalizacji przestrzeni miejskiej i budowaniu piękna wspólnej przestrzeni.
W wydarzeniu udział wezmą m.in. Fokke Moerel z holenderskiej pracowni MVRDV; Nadeem Malik, Store Design Project Manage; Michael Kors; Andrzej M. Chołdzyński, prezes AMC Andrzej M. Chołdzyński; Ewa Kuryłowicz, wiceprezes Kuryłowicz & Associates; Zbigniew Pszczulny, prezes JSK Architekci; Marta Sękulska-Wrońska, partner WXCA.
W ramach cyklu "short stories" architekci i inwestorzy zaprezentują m.in. Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie, budynek Szkieletor - Treimorfa w Krakowie, Stary Browar w Poznaniu, Halę Koszyki w Warszawie oraz inne.
4 DESIGN DAYS dla mieszkańców (13 - 14 lutego) to prezentacja użytecznych i designerskich produktów, ekspozycje producentów mebli i wyposażenia wnętrz, targi dizajnu niezależnego SILESIA BAZAAR Dizajn vol. 1, a także wystawy, m.in. 7m2 - Przegląd młodego pokolenia śląskich architektów.
Gośćmi specjalnymi Dni Otwartych będą: Omenaa Mensah, Natalia Nguyen, Tomasz Pągowski oraz Zbigniew Urbański, którzy opowiedzą o trendach w projektowaniu produktów wyposażenia wnętrz, jak poznać prawdziwy design, jakie dizajnerskie gadżety warto mieć w każdym domu.
Na 4 DESIGN DAYS w Katowicach spodziewanych jest 100 wystawców oraz 250 prelegentów w kilkudziesięciu sesjach tematycznych, 3 tys. gości biznesowych i 20 tys. uczestników części wystawowej.
Akredytacje: https://www.ptwp.pl/media/4-design-days,168.html.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.02.2016, 16:01 |
Źródło informacji | Grupa PTWP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom