Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Trzecia edycja IABM odbyła się 13 i 14 listopada w Dąbrowie Górniczej. Złożyła się na nią: konferencja, Aperitvo Italiano, Gala Party, a przede wszystkim spotkania B2B i Speed Business Mixer. Wszystkie te elementy sprawiły, że kolejna edycja IABM stała się skutecznym narzędziem w tworzeniu nowych idei, dzieleniu się doświadczeniami oraz budowaniu i nawiązywaniu relacji biznesowych.
Sektor automotive zmienia się bardzo szybko i rynek musi się do tych zmian dostosować. Wybór zaproszonych gości, ekspertów, firm oraz instytucji był starannie planowany od miesięcy tak, żeby podczas IABM stworzyć jak najszerszy obraz branży, spojrzeć na nią z każdej możliwej perspektywy i wysunąć istotne dla jej przyszłości postulaty. Podczas wygłaszanych prelekcji padła ogromna ilość informacji na temat tego, co się dzieje w motoryzacji, a przedstawione analizy, prezentacje i odbyte dyskusje pokazały właściwie wszystko o najnowszych trendach oraz o obecnej i oczekiwanej sytuacji. Wejście elektromobilności i pojazdów autonomicznych to naturalna ewolucja czekająca nas wszystkich.
W tegorocznej edycji wzięło udział około 300 osób. Drugiego dnia IABM w Speed Business Mixer w 6 sesjach uczestniczyło 110 przedstawicieli firm, a każdy z nich nawiązał ponad 50 kontaktów biznesowych. Odbyło się prawie 170 spotkań umówionych za pośrednictwem platformy i aplikacji wydarzenia, w tym z dwunastoma VIP-Buyerami - osobami odpowiedzialnymi za zakupy w czołowych firmach z branży automotive.
Podczas IABM nie sposób było nie zauważyć obecności firm włoskich oraz wszechobecnego logo „Italia” Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej (ENIT), głównego sponsora wydarzenia, który podczas konferencji promował turystykę biznesową (MICE).
Organizatorami International Automotive Business Meeting są: Włosko-Polska Izba Handlowo-Przemysłowa, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Klaster SA&AM, Miasto Dąbrowa Górnicza, Miasto Sosnowiec oraz Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.11.2019, 10:02 |
Źródło informacji | Infinity PR&MarComm |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hanwha Ocean daje 100 mln dolarów na rozwój przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce
Hanwha Ocean ogłasza bezprecedensową inwestycję 100 mln USD w ramach programu Orka, która ma stać się motorem rozwoju przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce. Program ma stworzyć ponad 1300 miejsc pracy, wzmocnić lokalne stocznie i łańcuchy dostaw, a także wygenerować środki dla sektora publicznego.- 08.10.2025, 09:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hanwha Ocean
-
Image
Prezes Aon na EKF Ubezpieczenia: wprowadzenie w Polsce obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych nie byłoby żadną nowością w Europie PAP
„Na świecie to jest już 70 proc. nieubezpieczonych szkód w stosunku do jedynie 30 proc., które wynikają ze zmian klimatycznych. My o luce ubezpieczeniowej w tym obszarze rozmawiamy już od lat 90. i de facto nic się nadal nie zmienia. Polski rząd zapłacił rachunek osiem miliardów złotych na szkody materialne i miliard zadośćuczynień dla ludzi dotkniętych zeszłoroczną powodzią - a przecież budżet naszego kraju nie jest workiem bez dna. Wydaje się, że to odpowiedni moment, aby rozpocząć wreszcie dyskusję na temat obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych, które funkcjonują już w wielu europejskich krajach np. Rumunii, Hiszpanii czy Francji” - mówi Dominika Kozakiewicz, prezes zarządu, Aon.- 08.10.2025, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Comarch i F.I.L.A. S.p.A. zacieśniają współpracę, rozszerzając elektroniczne fakturowanie na Europę
- 08.10.2025, 09:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ