Newsletter

Branża automotive ewoluuje w kierunku elektromobilności i pojazdów autonomicznych

19.11.2019, 10:02aktualizacja: 19.11.2019, 10:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. M. Jarzębiński (1)
Fot. M. Jarzębiński (1)
International Automotive Business Meeting już za nami – to były dwa dni dynamicznych biznesowych i merytorycznych spotkań najważniejszych przedstawicieli rynku automotive z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych, reprezentantów polskich i międzynarodowych organizacji oraz instytucji zaangażowanych w budowanie przyszłości motoryzacji na świecie.

Trzecia edycja IABM odbyła się 13 i 14 listopada w Dąbrowie Górniczej. Złożyła się na nią: konferencja, Aperitvo Italiano, Gala Party, a przede wszystkim spotkania B2B i Speed Business Mixer. Wszystkie te elementy sprawiły, że kolejna edycja IABM stała się skutecznym narzędziem w tworzeniu nowych idei, dzieleniu się doświadczeniami oraz budowaniu i nawiązywaniu relacji biznesowych.

Sektor automotive zmienia się bardzo szybko i rynek musi się do tych zmian dostosować. Wybór zaproszonych gości, ekspertów, firm oraz instytucji był starannie planowany od miesięcy tak, żeby podczas IABM stworzyć jak najszerszy obraz branży, spojrzeć na nią z każdej możliwej perspektywy i wysunąć istotne dla jej przyszłości postulaty. Podczas wygłaszanych prelekcji padła ogromna ilość informacji na temat tego, co się dzieje w motoryzacji, a przedstawione analizy, prezentacje i odbyte dyskusje pokazały właściwie wszystko o najnowszych trendach oraz o obecnej i oczekiwanej sytuacji. Wejście elektromobilności i pojazdów autonomicznych to naturalna ewolucja czekająca nas wszystkich.

W tegorocznej edycji wzięło udział około 300 osób. Drugiego dnia IABM w Speed Business Mixer w 6 sesjach uczestniczyło 110 przedstawicieli firm, a każdy z nich nawiązał ponad 50 kontaktów biznesowych. Odbyło się prawie 170 spotkań umówionych za pośrednictwem platformy i aplikacji wydarzenia, w tym z dwunastoma VIP-Buyerami - osobami odpowiedzialnymi za zakupy w czołowych firmach z branży automotive.

Podczas IABM nie sposób było nie zauważyć obecności firm włoskich oraz wszechobecnego logo „Italia” Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej (ENIT), głównego sponsora wydarzenia, który podczas konferencji promował turystykę biznesową (MICE).

Organizatorami International Automotive Business Meeting są: Włosko-Polska Izba Handlowo-Przemysłowa, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Klaster SA&AM, Miasto Dąbrowa Górnicza, Miasto Sosnowiec oraz Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.11.2019, 10:02
Źródło informacji Infinity PR&MarComm
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii