Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BOSTON--(BUSINESS WIRE)-- Firma Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV) – globalny lider rozwiązań wideo dla firm – poinformowała dziś o całkowitej zmianie wizerunku marki, łącznie z nowym pozycjonowaniem i głosem oraz zupełnie nową szatą graficzną. Rebranding został przeprowadzony w czasach, gdy nagrania wideo cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony zarówno klientów, jak i przedsiębiorstw we wszystkich sektorach. Wpisuje się to w misję firmy, jaką jest kierowanie tym dialogiem na platformie wideo w skali globalnej poprzez pełnienie roli autorytetu w zakresie sposobów dotyczących hostingu, monetyzacji i odbioru treści wideo oraz osiągania celów klientów przy użyciu najnowocześniejszych technologii.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Jego pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190729005477/en/
Firma Brightcove jest nieodłączną częścią branży wideo od przeszło 15 lat, tworząc innowacje i cieszące się uznaniem technologie i usługi stosowane przez media z całego świata. Obecnie, w czasach, gdy treści wideo zaczynają odgrywać coraz większą rolę i odnotowują gwałtowny wzrost, nowe, jaskrawe oblicze marki odzwierciedla nieustanne dążenie Brightcove do przekraczania granic tego, co możliwe w branży wideo, potwierdzając ciągłe wysiłki firmy na rzecz wspierania swoich klientów w jeszcze lepszym przekazywaniu swoich treści.
„Jest to przełomowy czas dla naszej branży. Zapotrzebowanie na treści wideo będzie w dalszym ciągu kluczowe dla firm, które znają sobie sprawę z ich znaczenia dla łączenia, angażowania i porozumiewania się z odbiorcami – powiedział Jeff Ray, dyrektor generalny Brightcove. - Wśród naszych klientów znajdują się jedne z najbardziej innowacyjnych firm świata i jesteśmy dumni mogąc wspólnie z nimi chwytać momenty, które są ważne. Zmiana wizerunku naszej marki pozwala odzwierciedlić to, kim dziś jesteśmy – nasze ambicje na przyszłość i nasze wsparcie dla firm, dla których treści wideo są najważniejszą częścią ich działalności”.
Dysponując ponad 50 patentami, które zmieniły oblicze branży, firma Brightcove żyje i oddycha treściami wideo – filozofia ta wyraźnie wybrzmiewa z nowego wizerunku marki. Niezależnie od tego, czy chodzi o rozwiązania z branży telewizyjnej, wydawniczej, komunikacji firmowej, wydarzeń wirtualnych, czy transmisji na żywo – zespół Brightcove może się poszczycić ofertą, która ułatwia pracę z treściami wideo, i nie spotkał jeszcze na swojej drodze wyzwania, któremu nie dałby rady stosując swoje innowacyjne podejście.
Z rewolucyjnych rozwiązań wideo od Brightcove korzysta na całym świecie ponad 3 381 klientów. Wśród nich znajdują się czołowe podmioty z rynków pionowych – od potentatów medialnych takich jak SXSW czy AMC, przez gigantów branży spożywczej Chick-Fil-A i Dunkin, autorytety w dziedzinie rozrywki pokroju Academy of Motion Picture Arts and Sciences czy Tribeca Film Festival, aż po firmę edukacyjną MasterClass oraz branżę sportową i U.S. Open (USGA) oraz wiele innych.
Brightcove
Odpowiednio opowiedziane treści wideo mogą wywoływać silny i długotrwały skutek. Otwierać serca. Zmieniać sposób myślenia. Pobudzać kreatywność. Od roku 2004 Brightcove pomaga swoim klientom odkrywać i odczuwać niesamowitą moc treści wideo poprzez swoją cenioną technologię pomagającą organizacjom z ponad 70 krajów z całego świata poruszać odbiorców na nowe, odważne sposoby.
Brightcove udaje się to osiągać dzięki opracowywaniu technologii, które niegdyś uważano za niemożliwe, niedoścignioną jakość wsparcia klienta oraz korzystanie z wiedzy i zasobów globalnej infrastruktury. Wideo to najbardziej fascynujący środek przekazu na świecie. Więcej informacji na stronie www.brightcove.com. Video That Means Business.™
Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005373/en/
Źródło: Brightcove Inc.
KONTAKT:
Chris Royal
e-mail: brightcove@id-pr.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.10.2020, 16:25 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |