Newsletter

Brightcove – globalny lider branży wideo demonstruje nowe, odważne oblicze marki

22.10.2020, 16:25aktualizacja: 22.10.2020, 16:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firma ciesząca się zaufaniem oraz mianem innowacyjnego autorytetu w branży wideo dla czołowych organizacji całkowicie odmienia wizualnie swoją platformę, nadając jej zupełnie nowy wygląd.

BOSTON--(BUSINESS WIRE)-- Firma Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV) – globalny lider rozwiązań wideo dla firm – poinformowała dziś o całkowitej zmianie wizerunku marki, łącznie z nowym pozycjonowaniem i głosem oraz zupełnie nową szatą graficzną. Rebranding został przeprowadzony w czasach, gdy nagrania wideo cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony zarówno klientów, jak i przedsiębiorstw we wszystkich sektorach. Wpisuje się to w misję firmy, jaką jest kierowanie tym dialogiem na platformie wideo w skali globalnej poprzez pełnienie roli autorytetu w zakresie sposobów dotyczących hostingu, monetyzacji i odbioru treści wideo oraz osiągania celów klientów przy użyciu najnowocześniejszych technologii.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Jego pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190729005477/en/

Firma Brightcove jest nieodłączną częścią branży wideo od przeszło 15 lat, tworząc innowacje i cieszące się uznaniem technologie i usługi stosowane przez media z całego świata. Obecnie, w czasach, gdy treści wideo zaczynają odgrywać coraz większą rolę i odnotowują gwałtowny wzrost, nowe, jaskrawe oblicze marki odzwierciedla nieustanne dążenie Brightcove do przekraczania granic tego, co możliwe w branży wideo, potwierdzając ciągłe wysiłki firmy na rzecz wspierania swoich klientów w jeszcze lepszym przekazywaniu swoich treści.

„Jest to przełomowy czas dla naszej branży. Zapotrzebowanie na treści wideo będzie w dalszym ciągu kluczowe dla firm, które znają sobie sprawę z ich znaczenia dla łączenia, angażowania i porozumiewania się z odbiorcami – powiedział Jeff Ray, dyrektor generalny Brightcove. - Wśród naszych klientów znajdują się jedne z najbardziej innowacyjnych firm świata i jesteśmy dumni mogąc wspólnie z nimi chwytać momenty, które są ważne. Zmiana wizerunku naszej marki pozwala odzwierciedlić to, kim dziś jesteśmy – nasze ambicje na przyszłość i nasze wsparcie dla firm, dla których treści wideo są najważniejszą częścią ich działalności”.

Dysponując ponad 50 patentami, które zmieniły oblicze branży, firma Brightcove żyje i oddycha treściami wideo – filozofia ta wyraźnie wybrzmiewa z nowego wizerunku marki. Niezależnie od tego, czy chodzi o rozwiązania z branży telewizyjnej, wydawniczej, komunikacji firmowej, wydarzeń wirtualnych, czy transmisji na żywo – zespół Brightcove może się poszczycić ofertą, która ułatwia pracę z treściami wideo, i nie spotkał jeszcze na swojej drodze wyzwania, któremu nie dałby rady stosując swoje innowacyjne podejście.

Z rewolucyjnych rozwiązań wideo od Brightcove korzysta na całym świecie ponad 3 381 klientów. Wśród nich znajdują się czołowe podmioty z rynków pionowych – od potentatów medialnych takich jak SXSW czy AMC, przez gigantów branży spożywczej Chick-Fil-A i Dunkin, autorytety w dziedzinie rozrywki pokroju Academy of Motion Picture Arts and Sciences czy Tribeca Film Festival, aż po firmę edukacyjną MasterClass oraz branżę sportową i U.S. Open (USGA) oraz wiele innych.

Brightcove

Odpowiednio opowiedziane treści wideo mogą wywoływać silny i długotrwały skutek. Otwierać serca. Zmieniać sposób myślenia. Pobudzać kreatywność. Od roku 2004 Brightcove pomaga swoim klientom odkrywać i odczuwać niesamowitą moc treści wideo poprzez swoją cenioną technologię pomagającą organizacjom z ponad 70 krajów z całego świata poruszać odbiorców na nowe, odważne sposoby.

Brightcove udaje się to osiągać dzięki opracowywaniu technologii, które niegdyś uważano za niemożliwe, niedoścignioną jakość wsparcia klienta oraz korzystanie z wiedzy i zasobów globalnej infrastruktury. Wideo to najbardziej fascynujący środek przekazu na świecie. Więcej informacji na stronie www.brightcove.com. Video That Means Business.™

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005373/en/

Źródło: Brightcove Inc.

KONTAKT:

Chris Royal

e-mail: brightcove@id-pr.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.10.2020, 16:25
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii