Newsletter

C.H. Robinson sponsoruje wystawę Cool Globes w Warszawie

06.06.2016, 11:25aktualizacja: 06.06.2016, 11:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka zapewni swoje usługi, aby przetransportować rzeźby plenerowe do Warszawy.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Spółka C.H. Robinson z przyjemnością informuje, że została sponsorem wystawy Cool Globes, w skład której wchodzi kilka rzeźb plenerowych propagujących ideę ochrony klimatu. Poza sponsoringiem warszawskie biuro ds. transportu C.H. Robinson zapewniło usługi transportowe, aby rzeźby bezpiecznie dotarły na miejsce w ustalonym terminie.

"Wystawa doskonale wpisuje się w działania naszego biura - mogliśmy służyć naszą fachową wiedzą na potrzeby wydarzenia podnoszącego świadomość w zakresie globalnego ocieplenia - powiedział Arkadiusz Glinka, dyrektor ds. transportu na Europę Środkową w C.H. Robinson. - Firma C.H. Robinson jest oddana sprawie wspierania swoich klientów, jak również społeczności i kwestii związanych z ochroną środowiska. To dla nas zaszczyt, że możemy wziąć udział w tej wspaniałej inicjatywie".

Inicjatywa Cool Globes zagości w Warszawie we wrześniu 2016 r. Wystawa obejmuje 16 globusów o wysokości 2,2 metra i szerokości 1,6 metra. Każdy z globusów waży 700 kilogramów.

Inicjatywa miała swój początek w Stanach Zjednoczonych w 2005 r. Rzeźby po raz pierwszy zaprezentowano w Chicago w 2007 r. Globusy szybko rozpoczęły swoją podróż po USA, odwiedzając wiele miast. Wystawy, które miały miejsce w Stanach Zjednoczonych, przyciągnęły wielu znamienitych gości, w tym prezydenta Baracka Obamę, byłego prezydenta Billa Clintona oraz ówczesnego gubernatora Arnolda Schwarzeneggera.

"C.H. Robinson od samego początku z entuzjazmem wspiera wystawę. Naprawdę poruszyło mnie ich szczere zaangażowanie w pomoc społeczeństwu, którym wykazali się, umożliwiając jej realizację. Jestem pod wrażeniem, że firma tak dobrze poradziła sobie przetransportowaniem globusów przez całą Europę do naszego magazynu w Warszawie" - powiedziała Janice Rzycki, pomysłodawczyni wystawy Cool Globes Warsaw.

W ciągu ostatnich kilku lat rzeźby Cool Globes były wystawiane w całej Europie, w tym w Amsterdamie, Genewie, Kopenhadze i Marsylii.

C.H. Robinson

C.H. Robinson Europe i spółki z nią stowarzyszone są jednym z wiodących spedytorów frachtu w Europie, tworzących dynamiczną sieć przedstawicielstw w całej Europie. Od roku 1993 zapewniamy naszym klientom dostęp do elastycznych, wysokiej jakości i niezawodnych usług wyróżniających nas spośród konkurencji. Nasz wysoce zmotywowany, wielojęzyczny i zorientowany na klienta zespół wykorzystuje wiedzę i doświadczenie zdobyte na lokalnych rynkach, stawiając czoła wyzwaniom transportowym oraz tworząc silne, indywidualne więzi z obsługiwanymi klientami. C.H. Robinson posiada obecnie 43 przedstawicielstwa podmiotów stowarzyszonych w całej Europie.

Wersja źródłowa komunikatu dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51353854&lang=en

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Źródło: C.H. Robinson

KONTAKT:

C.H. Robinson

Marianne Myburgh

Kierownik ds. marketingu w Europie

e-mail: Marianne.myburgh@chrobinson.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.06.2016, 11:25
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii