Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Spółka C.H. Robinson z przyjemnością informuje, że została sponsorem wystawy Cool Globes, w skład której wchodzi kilka rzeźb plenerowych propagujących ideę ochrony klimatu. Poza sponsoringiem warszawskie biuro ds. transportu C.H. Robinson zapewniło usługi transportowe, aby rzeźby bezpiecznie dotarły na miejsce w ustalonym terminie.
"Wystawa doskonale wpisuje się w działania naszego biura - mogliśmy służyć naszą fachową wiedzą na potrzeby wydarzenia podnoszącego świadomość w zakresie globalnego ocieplenia - powiedział Arkadiusz Glinka, dyrektor ds. transportu na Europę Środkową w C.H. Robinson. - Firma C.H. Robinson jest oddana sprawie wspierania swoich klientów, jak również społeczności i kwestii związanych z ochroną środowiska. To dla nas zaszczyt, że możemy wziąć udział w tej wspaniałej inicjatywie".
Inicjatywa Cool Globes zagości w Warszawie we wrześniu 2016 r. Wystawa obejmuje 16 globusów o wysokości 2,2 metra i szerokości 1,6 metra. Każdy z globusów waży 700 kilogramów.
Inicjatywa miała swój początek w Stanach Zjednoczonych w 2005 r. Rzeźby po raz pierwszy zaprezentowano w Chicago w 2007 r. Globusy szybko rozpoczęły swoją podróż po USA, odwiedzając wiele miast. Wystawy, które miały miejsce w Stanach Zjednoczonych, przyciągnęły wielu znamienitych gości, w tym prezydenta Baracka Obamę, byłego prezydenta Billa Clintona oraz ówczesnego gubernatora Arnolda Schwarzeneggera.
"C.H. Robinson od samego początku z entuzjazmem wspiera wystawę. Naprawdę poruszyło mnie ich szczere zaangażowanie w pomoc społeczeństwu, którym wykazali się, umożliwiając jej realizację. Jestem pod wrażeniem, że firma tak dobrze poradziła sobie przetransportowaniem globusów przez całą Europę do naszego magazynu w Warszawie" - powiedziała Janice Rzycki, pomysłodawczyni wystawy Cool Globes Warsaw.
W ciągu ostatnich kilku lat rzeźby Cool Globes były wystawiane w całej Europie, w tym w Amsterdamie, Genewie, Kopenhadze i Marsylii.
C.H. Robinson
C.H. Robinson Europe i spółki z nią stowarzyszone są jednym z wiodących spedytorów frachtu w Europie, tworzących dynamiczną sieć przedstawicielstw w całej Europie. Od roku 1993 zapewniamy naszym klientom dostęp do elastycznych, wysokiej jakości i niezawodnych usług wyróżniających nas spośród konkurencji. Nasz wysoce zmotywowany, wielojęzyczny i zorientowany na klienta zespół wykorzystuje wiedzę i doświadczenie zdobyte na lokalnych rynkach, stawiając czoła wyzwaniom transportowym oraz tworząc silne, indywidualne więzi z obsługiwanymi klientami. C.H. Robinson posiada obecnie 43 przedstawicielstwa podmiotów stowarzyszonych w całej Europie.
Wersja źródłowa komunikatu dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51353854&lang=en
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Źródło: C.H. Robinson
KONTAKT:
C.H. Robinson
Marianne Myburgh
Kierownik ds. marketingu w Europie
e-mail: Marianne.myburgh@chrobinson.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.06.2016, 11:25 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |