Newsletter

„Czat z Fiatem”: szef marki odpowiada na pytania dotyczące nowego Fiata 500

22.04.2020, 18:07aktualizacja: 22.04.2020, 18:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA
FCA Polska/Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA
Fiat opracował nową, „bardziej osobistą” strategię komunikacji, mającą na celu pozostanie w kontakcie z klientami w prosty, skuteczny i bezpośredni sposób. Korzystając z nowego formatu wiadomości nakręconych w domu na smartfonie, Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA, osobiście odpowiada na pytania potencjalnych klientów, które dotyczą nowego Fiata 500.

Jednym z narzędzi wykorzystywanych w ramach tej strategii jest „Czat z Fiatem”, seria filmików, w których Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA, odpowiada bezpośrednio na pytania klientów, potencjalnych nabywców zainteresowanych nowym Fiatem 500.

Pytania, zbierane na czacie poświęconym nowej 500, są przesyłane przez aktualnych i potencjalnych klientów pragnących otrzymać więcej informacji o nowym „w pełni elektrycznym” modelu Fiata.

Filmy „Czat z Fiatem” udostępnione użytkownikom czatu i umieszczone na kanale marki Fiat na YouTube, śledząc ten link, zostaną nagrane „w domu” na smartfonie, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa. Będą publikowane dwa razy w miesiącu w sposób, w jaki Fiat odpowiada na interesujące klientów tematy i prezentuje nowości dotyczące nowej 500.

Do pierwszego filmu „Czat z Fiatem” wybrano trzy pytania. Poruszono takie tematy jak: gama samochodów, cena poszczególnych wersji i termin dostawy do klienta finalnego. Pytania zostały wybrane spośród tych zadawanych przez klientów z trzech krajów: Niemiec, Francji i Włoch.

Czat dedykowany nowej 500 to nowość w branży motoryzacyjnej. To specjalny kanał przeznaczony dla potencjalnych klientów nowego Fiata 500, którzy dokonali wstępnej rezerwacji, wyrażając tym samym zainteresowanie „La Primą”, wersją nowej 500 ze specjalną numerowaną plakietką umieszczoną na pierwszych 500 egzemplarzach oraz emblematem „La Prima” na kolejnych.

Kanał skierowany jest również do osób zainteresowanych samochodem w szerszym znaczeniu.

System oparty jest na opatentowanej technologii LivePerson, łączącej różne platformy komunikacyjne, by umożliwić klientom prowadzenie indywidualnych rozmów tworzących wartość dodaną z użytkownikami finalnymi. Zakres projektu obejmuje całą „customer journey”, czyli drogę klienta od wyszukiwania informacji w procesie przedsprzedaży po wsparcie podczas zakupu i oczywiście obsługę klienta.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 22.04.2020, 18:07
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ