Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![FCA Polska/Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2020-04/20200422/35936372_1.jpg?itok=XTPNPOkP)
Jednym z narzędzi wykorzystywanych w ramach tej strategii jest „Czat z Fiatem”, seria filmików, w których Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA, odpowiada bezpośrednio na pytania klientów, potencjalnych nabywców zainteresowanych nowym Fiatem 500.
Pytania, zbierane na czacie poświęconym nowej 500, są przesyłane przez aktualnych i potencjalnych klientów pragnących otrzymać więcej informacji o nowym „w pełni elektrycznym” modelu Fiata.
Filmy „Czat z Fiatem” udostępnione użytkownikom czatu i umieszczone na kanale marki Fiat na YouTube, śledząc ten link, zostaną nagrane „w domu” na smartfonie, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa. Będą publikowane dwa razy w miesiącu w sposób, w jaki Fiat odpowiada na interesujące klientów tematy i prezentuje nowości dotyczące nowej 500.
Do pierwszego filmu „Czat z Fiatem” wybrano trzy pytania. Poruszono takie tematy jak: gama samochodów, cena poszczególnych wersji i termin dostawy do klienta finalnego. Pytania zostały wybrane spośród tych zadawanych przez klientów z trzech krajów: Niemiec, Francji i Włoch.
Czat dedykowany nowej 500 to nowość w branży motoryzacyjnej. To specjalny kanał przeznaczony dla potencjalnych klientów nowego Fiata 500, którzy dokonali wstępnej rezerwacji, wyrażając tym samym zainteresowanie „La Primą”, wersją nowej 500 ze specjalną numerowaną plakietką umieszczoną na pierwszych 500 egzemplarzach oraz emblematem „La Prima” na kolejnych.
Kanał skierowany jest również do osób zainteresowanych samochodem w szerszym znaczeniu.
System oparty jest na opatentowanej technologii LivePerson, łączącej różne platformy komunikacyjne, by umożliwić klientom prowadzenie indywidualnych rozmów tworzących wartość dodaną z użytkownikami finalnymi. Zakres projektu obejmuje całą „customer journey”, czyli drogę klienta od wyszukiwania informacji w procesie przedsprzedaży po wsparcie podczas zakupu i oczywiście obsługę klienta.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.04.2020, 18:07 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom