Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firma Daktela, której działalność rozpoczęła się w 2006 roku instalacją kilku małych central i trwała dalej do osiągniecia obecnego statusu najpopularniejszego oprogramowania contact center w Europie Środkowej, w zeszłym roku napisała kolejny bardzo udany rozdział w swojej historii. Potwierdzają to również aktualne dane dotyczące wyniku ekonomicznego za 2021 rok.
„W Dakteli udało nam się zwiększyć obroty o ponad 30 proc., a wskaźnik EBITDA wzrósł do rekordowych 74 mln koron. Dzięki setkom nowych klientów i covid falom nasza platforma contact center w chmurze była również najcięższa w historii Dakteli, jednak system wielokrotnie okazał się praktycznie w 100% niezawodny, co jest jedną z najważniejszych funkcji dla naszych klientów” - mówi Richard Baar, dyrektor generalny i założyciel Daktela.
Wspomniany wzrost aktywności firm i e-sklepów potwierdzają również indywidualne statystyki z systemu Daktela.
„Na przykład zaobserwowaliśmy wzrost liczby połączeń o ponad 30%, komunikacji na czacie o 18% i w porównaniu do roku 2020 liczba licencji na rozmowy Daktela wzrosła aż o 35%, zarówno dzięki nowym klientom oraz w związku ze wzrostem liczby licencji w ramach systemu Smart Quarantine, największego contact center w Czechach” - dodaje Richard Baar.
W ubiegłym roku ekspansja zagraniczna Dakteli również nabrała nowego rozmachu. Oddziały rosły nie tylko na Słowacji, Wielkiej Brytanii, Polsce i na Węgrzech, ale także na Filipinach i w Dubaju. Kiedy w połowie 2021 roku do Dakteli dołączył słowacki fundusz Sandberg Capital, długofalowa ambicja bycia graczem numer jeden na rynku środkowoeuropejskim w zakresie contact center i obsługi klienta oraz jednym z głównych graczy na rynku zachodnioeuropejskim zaczęła być silniej realizowana.
„W 2022 roku będziemy kontynuować ekspansję zagraniczną, otwierając dwa oddziały: w Słowenii i Rumunii, gdzie będziemy oferować nasze pełne portfolio usług telekomunikacyjnych lokalnym firmom i klientom. Jednocześnie zajmujemy się kilkoma możliwościami przejęć, które powinny dalej poszerzyć nasze portfolio produktów i tym samym objąć jeszcze szerszy obszar rynku contact center” - podsumowuje Richard Baar z Daktela.
O Dakteli:
Czeska firma technologiczna Daktela ma oddziały w Czechach, Słowacji, Polsce, Wielkiej Brytanii, Dubaju, na Filipinach, a ostatnio na Węgrzech i jest w stanie dostarczać swój system na całym świecie. Oferuje klientom kompleksowe usługi telekomunikacyjne, oparte na własnym oprogramowaniu komunikacyjnym Daktela, któremu dostarcza również usługi głosowe i SMS w całej Europie i wielu innych krajach. Obecnie przekroczyła liczbę 900 zadowolonych klientów korporacyjnych różnej wielkości. Więcej informacji na https://www.daktela.com.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.02.2022, 08:47 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: inwestowanie w zdrowie pracowników przynosi pracodawcom korzyści ekonomiczne PAP
Współczesny rynek pracy stawia przed pracodawcami nowe wyzwania: stres, wypalenie zawodowe i choroby cywilizacyjne wpływają na efektywność i zaangażowanie pracowników. O tym, jak firmy mogą wspierać zdrowie fizyczne i psychiczne swoich zespołów, dyskutowali uczestnicy konferencji #ESG & #Sustainability FORUM „Go to the future”, zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie ESG.- 11.04.2025, 15:50
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Zielony ład trafił do krwioobiegu przedsiębiorców PAP
Wiedza i świadomość na temat niezbędnej transformacji gospodarki trafiła już do kadry menadżerskiej większości firm - to jeden z wniosków panelu dyskusyjnego „Co dalej z zielonym ładem? W jakim kierunku zmierza Europa?”, który odbył się podczas kongresu #ESG & #Sustainability FORUM „Go to the future”, zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie ESG.- 11.04.2025, 14:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Wyniki kontroli IJHARS dotyczące jakości jaj PAP
Kontrole Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) wykazały, że 27 proc. sprzedawanych w sklepach jaj jest oznakowane niezgodnie z przepisami. W związku z tym Inspekcja opracowała adresowany do konsumentów przewodnik „Jaja - co warto wiedzieć przed ich zakupem?”. Można się z niego dowiedzieć m.in. jak odróżnić jaja z chowu ekologicznego od tych z wolnego wybiegu i jak sprawdzić, czy pochodzą one z Polski.- 11.04.2025, 13:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ