Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jednak nieustannie ewoluuje tak sama komunikacja, jak również sposób, w jaki odbywa się kontakt między firmą a klientem. „Widać to wyraźnie w rozwoju samych contact center. Głównym kanałem komunikacji 15 lat temu były przede wszystkim rozmowy telefoniczne, mniejsza część komunikacji odbywała się za pośrednictwem poczty elektronicznej, dziś coraz więcej klientów zwraca się do firm za pośrednictwem czatu internetowego, czy też komunikuje się za pośrednictwem SMS lub sieci społecznościowej” - mówi Richard Baar, założyciel i dyrektor generalny firmy Daktela.
Daktela stała się szerzej znana, zwłaszcza wiosną 2020 roku, kiedy aktywnie uczestniczyła w walce z Covid-19. Brała udział w tworzeniu call center i oprogramowania komunikacyjnego znanego jako „Smart Quarantine”, które stopniowo obejmowało wszystkie stacje higieny w Czechach oraz dziesiątki firm zewnętrznych, które nadal pomagają w śledzeniu zarażonych osób.
„W Polsce Daktela zyskała dużą popularność, zwłaszcza pośród średnich i większych e-sklepów. Na przykład sklepy internetowe, który oferują tysiące różnych produktów sprzedawanych z poziomu swojej strony, ale również przy pomocy platform sprzedażowych takich jak Allegro, korzysta z systemu komunikacji Daktela“ - dodaje Łukasz Korecki odpowiedzialny za sprzedaż usług Daktela w Polsce.
Dziś jednak Daktela jest bardzo aktywna również za granicą. Na trudnej drodze do pozycji środkowoeuropejskiego lidera na rynku contact center dla Dakteli bardzo ważny był rok 2018, kiedy to założyciele firmy zdecydowali się na globalną ekspansję, która trwa bardzo dynamicznie do dziś.
„Wspólnie ze współzałożycielem Dakteli, Davidem Hájekiem, odbyliśmy kilka europejskich podróży i uczestniczyliśmy w różnych zagranicznych wystawach związanych z contact center i zrozumieliśmy, że Daktela jest nie tylko unikalna w Czechach, ale także że nie ma wielu konkurencyjnych rozwiązań, gdzie byłyby wszystkie kanały w jednej aplikacji. Rozważyliśmy nasze plany ekspansji i w 2021 r. mamy oddziały w Wielkiej Brytanii, Polsce, Dubaju, na Filipinach, a teraz także na Węgrzech. Wierzymy, że to pierwszy krok na drodze do uczynienia Dakteli numerem jeden w Europie Środkowo-Wschodniej i ważnym graczem na rynkach zachodnich w ciągu kilku lat” - dodaje Richard Baar.
Generalnie można powiedzieć, że prawidłowo funkcjonująca komunikacja z klientem to dziś jeden z podstawowych elementów budulcowych każdej dobrze prosperującej firmy. „Dziś możliwe jest utrzymanie tejże komunikacji na dłuższą metę tylko za pomocą wyspecjalizowanych systemów komunikacyjnych, które nie tylko monitorują całą komunikację, ale mogą również automatycznie dostosowywać się i kierować do bieżącej sytuacji lub przetwarzać całą komunikację z klientem całkowicie autonomicznie“ - mówi Richard Baar, dyrektor generalny firmy Daktela.
Grupa Daktela przeszła w ostatnich latach szybki rozwój; w ubiegłym roku, pomimo pandemii koronawirusa, łączne skonsolidowane obroty wzrosły rok do roku do 178 mln koron w porównaniu do 2019 roku, co oznaczało 30% wzrost sprzedaży. Obecnie Grupa Daktela zatrudnia już ponad 70 pracowników, co stanowi 15% wzrost do 2020 roku.
O Dakteli:
Czeska firma technologiczna Daktela ma oddziały w Czechach, Słowacji, Polsce, Wielkiej Brytanii, Dubaju, na Filipinach, a ostatnio na Węgrzech i jest w stanie dostarczać swój system odbiorcom na całym świecie. Oferuje klientom kompleksowe usługi telekomunikacyjne, oparte na własnym oprogramowaniu komunikacyjnym Daktela, któremu dostarcza również usługi głosowe i SMS w całej Europie i wielu innych krajach.
Obecnie przekroczyła limit 850 zadowolonych klientów korporacyjnych każdej wielkości. Więcej informacji na https://www.daktela.com/pl.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 21.06.2021, 08:30 |
| Źródło informacji | Daktela |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Mega wyprzedaż AKKO z okazji Black Friday - uzupełnij świąteczną listę prezentów dzięki rabatom do 50%
- 24.11.2025, 16:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Koniec roku to nie czas na oszczędzanie. Jak mądrze inwestować bez zamrażania kapitału?
Laptop za osiem tysięcy, profesjonalna drukarka za cztery, krzesła biurowe za dziesięć. Lista potrzeb w firmie nigdy się nie kończy, a koniec roku to moment, kiedy stają się one jeszcze bardziej widoczne. Zużyty sprzęt nie wytrzyma już kolejnych miesięcy, przestarzałe oprogramowanie spowalnia pracę, a wyposażenie biura od dawna wymaga odświeżenia. Jednorazowy wydatek? To kilkadziesiąt tysięcy złotych, które mogłyby pracować na rozwój firmy. Dobra wiadomość: w czwartym kwartale nie musisz wybierać pomiędzy inwestycją a płynnością finansową. Leasing pozwala sfinansować praktycznie wszystko, czego potrzebuje Twoja firma - bez zamrażania kapitału.- 24.11.2025, 16:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: LeaseLink
-
SERES prezentuje wiodące w branży innowacje na targach motoryzacyjnych Guangzhou Auto Show, nadając tempo przyszłości
- 24.11.2025, 14:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ