Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jednak nieustannie ewoluuje tak sama komunikacja, jak również sposób, w jaki odbywa się kontakt między firmą a klientem. „Widać to wyraźnie w rozwoju samych contact center. Głównym kanałem komunikacji 15 lat temu były przede wszystkim rozmowy telefoniczne, mniejsza część komunikacji odbywała się za pośrednictwem poczty elektronicznej, dziś coraz więcej klientów zwraca się do firm za pośrednictwem czatu internetowego, czy też komunikuje się za pośrednictwem SMS lub sieci społecznościowej” - mówi Richard Baar, założyciel i dyrektor generalny firmy Daktela.
Daktela stała się szerzej znana, zwłaszcza wiosną 2020 roku, kiedy aktywnie uczestniczyła w walce z Covid-19. Brała udział w tworzeniu call center i oprogramowania komunikacyjnego znanego jako „Smart Quarantine”, które stopniowo obejmowało wszystkie stacje higieny w Czechach oraz dziesiątki firm zewnętrznych, które nadal pomagają w śledzeniu zarażonych osób.
„W Polsce Daktela zyskała dużą popularność, zwłaszcza pośród średnich i większych e-sklepów. Na przykład sklepy internetowe, który oferują tysiące różnych produktów sprzedawanych z poziomu swojej strony, ale również przy pomocy platform sprzedażowych takich jak Allegro, korzysta z systemu komunikacji Daktela“ - dodaje Łukasz Korecki odpowiedzialny za sprzedaż usług Daktela w Polsce.
Dziś jednak Daktela jest bardzo aktywna również za granicą. Na trudnej drodze do pozycji środkowoeuropejskiego lidera na rynku contact center dla Dakteli bardzo ważny był rok 2018, kiedy to założyciele firmy zdecydowali się na globalną ekspansję, która trwa bardzo dynamicznie do dziś.
„Wspólnie ze współzałożycielem Dakteli, Davidem Hájekiem, odbyliśmy kilka europejskich podróży i uczestniczyliśmy w różnych zagranicznych wystawach związanych z contact center i zrozumieliśmy, że Daktela jest nie tylko unikalna w Czechach, ale także że nie ma wielu konkurencyjnych rozwiązań, gdzie byłyby wszystkie kanały w jednej aplikacji. Rozważyliśmy nasze plany ekspansji i w 2021 r. mamy oddziały w Wielkiej Brytanii, Polsce, Dubaju, na Filipinach, a teraz także na Węgrzech. Wierzymy, że to pierwszy krok na drodze do uczynienia Dakteli numerem jeden w Europie Środkowo-Wschodniej i ważnym graczem na rynkach zachodnich w ciągu kilku lat” - dodaje Richard Baar.
Generalnie można powiedzieć, że prawidłowo funkcjonująca komunikacja z klientem to dziś jeden z podstawowych elementów budulcowych każdej dobrze prosperującej firmy. „Dziś możliwe jest utrzymanie tejże komunikacji na dłuższą metę tylko za pomocą wyspecjalizowanych systemów komunikacyjnych, które nie tylko monitorują całą komunikację, ale mogą również automatycznie dostosowywać się i kierować do bieżącej sytuacji lub przetwarzać całą komunikację z klientem całkowicie autonomicznie“ - mówi Richard Baar, dyrektor generalny firmy Daktela.
Grupa Daktela przeszła w ostatnich latach szybki rozwój; w ubiegłym roku, pomimo pandemii koronawirusa, łączne skonsolidowane obroty wzrosły rok do roku do 178 mln koron w porównaniu do 2019 roku, co oznaczało 30% wzrost sprzedaży. Obecnie Grupa Daktela zatrudnia już ponad 70 pracowników, co stanowi 15% wzrost do 2020 roku.
O Dakteli:
Czeska firma technologiczna Daktela ma oddziały w Czechach, Słowacji, Polsce, Wielkiej Brytanii, Dubaju, na Filipinach, a ostatnio na Węgrzech i jest w stanie dostarczać swój system odbiorcom na całym świecie. Oferuje klientom kompleksowe usługi telekomunikacyjne, oparte na własnym oprogramowaniu komunikacyjnym Daktela, któremu dostarcza również usługi głosowe i SMS w całej Europie i wielu innych krajach.
Obecnie przekroczyła limit 850 zadowolonych klientów korporacyjnych każdej wielkości. Więcej informacji na https://www.daktela.com/pl.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.06.2021, 08:30 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dlaczego kontrahenci nie płacą? Bo sami mają problemy lub po prostu złe intencje
Aż 94 proc. firm handlujących z odroczonym terminem płatności przynajmniej raz zetknęło się z problemem faktur, które nie były opłacone na czas. Ponad połowa z nich przeterminowana jest o co najmniej 60 dni - wynika z cyklicznego badania Skaner MŚP realizowanego na potrzeby BIG InfoMonitor. Nieodzyskane należności to zmora przede wszystkim firm transportowych i handlowych, ale też mikro i małych przedsiębiorstw. Spóźnialski klient przeszkadza w płatnościach i inwestycjach, ale często ma też złe intencje.- 24.04.2024, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Konfederacja Lewiatan
-
Image
Iron Mountain inwestuje 10 mln zł w modernizację centrum digitalizacji w Radomiu PAP
Radomskie centrum digitalizacji Iron Mountain - jeden z największych tego rodzaju obiektów na świecie, został w 2023 r. uhonorowany tytułem Center of Digital Excellence. Na modernizację obiektu, w tym budowę dedykowanego Centrum Digitalizacji Dziedzictwa Kulturowego, Iron Mountain przeznaczy do 10 mln zł.- 24.04.2024, 14:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
SUPCON już w czerwcu zaprezentuje przełomowe produkty, w tym pierwszy na świecie UCS
- 24.04.2024, 13:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire