Newsletter

DataArt celebruje 20. urodziny

10.07.2017, 14:52aktualizacja: 10.07.2017, 14:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

logo
logo
W tym roku świętujemy we wszystkich 20 miastach, w których DataArt jest obecna.

Lublin, Wrocław - 10 lipca 2017 - DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. W lipcu świętuje dwudzieste urodziny.

Na przestrzeni dwóch dekad DataArt z niewielkiej firmy w Nowym Jorku ewoluowała w międzynarodową sieć obecną w 20 miastach na świecie. DataArt znajduje się w gronie najszybciej rozwijających się biznesów w USA nieprzerwanie od siedmiu lat. W ciągu tego czasu nasz obrót finansowy wzrósł do 30% rocznie i osiąga dziś wartość niemal 100 milionów USD. Portfolio DataArt obejmuje ponad 3500 projektów realizowanych dla klientów takich jak Nasdaq, Oneworld Alliance, Betfair, skyscanner, Standard&Poor's i Tinkoff Bank.

Pierwsze centrum rozwoju oprogramowania DataArt w Polsce powstało w 2014 roku w Lublinie, kolejne - rok później we Wrocławiu. W ciągu 3 lat obecności na polskim rynku DataArt podjęła współpracę z blisko 300 osobami, a liczba ta nieustannie rośnie. Warto dodać, iż łączna ilość godzin poświęconych projektom realizowanym przez specjalistów z obu lokalizacji przekroczyła 1,5 miliona.

Nasi eksperci uczestniczyli w ponad 30 zewnętrznych spotkaniach technologicznych i konferencjach na terenie Polski. Zorganizowaliśmy również wiele autorskich wydarzeń poświęconych technologiom, w tym 25 spotkań społeczności IT talk i QA talk oraz 3 odsłony międzynarodowej konferencji IT NonStop. Ponadto, mieliśmy przyjemność trzykrotnie zaprosić pasjonatów IT z Wrocławia i Lublina do udziału w Open Day, by mogli poznać bliżej historię DataArt i naszą strategię oraz posłuchać o najważniejszych projektach realizowanych przez lokalne i globalne zespoły. W wydarzeniach organizowanych przez nas dla zewnętrznych specjalistów w obu miastach wzięło udział ponad 4000 osób.

DataArt charakteryzują wyodrębnione obszary działania, które pozwalają nam skoncentrować aktywności marketingowe i wykorzystać nasze doświadczenie w projektach dedykowanych konkretnym branżom. Najważniejszymi obszarami są dla nas finanse, medycyna, podróże, telecom, Internet of Things, media, rozrywka i gry.

DataArt zawsze inwestowała w R&D i edukację, właśnie dlatego nasz wewnętrzny autorski system edukacyjny obejmuje setki szkoleń i kursów. Wszystko to pozwala nam tworzyć optymalne rozwiązania w ramach projektów realizowanych na rzecz klientów i gwarantuje możliwości rozwoju naszym specjalistom. Wspieramy wiele grup badawczych i centrów kompetencji, które łączą doświadczonych ekspertów związanych z wieloma technologiami, od blockchain i uczenia maszynowego do widzenia komputerowego, rzeczywistości rozszerzonej i badań nad UX.

Niezależnie od wielkości, DataArt wciąż posiada płaską strukturę organizacyjną. Istotne decyzje podejmujemy wspólnie, ufamy każdemu, kto dołącza do zespołu, nie uznajemy mikrozarządzania, a managerowie nie rządzą, tylko wspierają. Praca w DataArt stała się wielopokoleniowa: wśród 2300 osób jest u nas ponad 100 małżeństw, a dzieci niektórych z par już z nami współpracują.

Eugene Goland, President of DataArt: "Zawsze stanowczo chroniliśmy naszą kulturę, wykazując maksymalną elastyczność w każdym działaniu związanym z realizacją projektów komercyjnych. Naszym osiągnięciem jest nie zdolność wyboru optymalnych dla nas wartości, ale budowanie silnej organizacji opartej na wartościach, które naturalnie nas łączą.”

O DataArt

DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. W ten sposób pomaga klientom uzyskać doskonałe rezultaty biznesowe. Funkcjonuje jako globalna sieć firm świadczących usługi technologiczne, współpracując z ponad 2200 profesjonalistami w 20 lokalizacjach w USA, Europie i Ameryce Południowej.

W ciągu ostatnich 20 lat DataArt zdobyła zaufanie wiodących marek i wymagających klientów takich jak Nasdaq, S&P, United Technologies, oneworld Alliance, Ocado, artnet, Betfair i skyscanner. W roku 2016 przychód DataArt osiągnął 97 mln USD.

DataArt w mediach społecznościowych Facebook

KONTAKT:

Paulina Kreczmańska

Lublin

tel. + 48 (81) 454 61 70

e-mail: paulina.kreczmanska@dataart.com

-

Elena Shibayeva

Wrocław

tel. +48 (71) 758 32 70

e-mail: elena.shibayeva@dataart.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 10.07.2017, 14:52
Źródło informacji DataArt
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ