Newsletter

DataArt celebruje 20. urodziny

10.07.2017, 14:52aktualizacja: 10.07.2017, 14:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

logo
logo
W tym roku świętujemy we wszystkich 20 miastach, w których DataArt jest obecna.

Lublin, Wrocław - 10 lipca 2017 - DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. W lipcu świętuje dwudzieste urodziny.

Na przestrzeni dwóch dekad DataArt z niewielkiej firmy w Nowym Jorku ewoluowała w międzynarodową sieć obecną w 20 miastach na świecie. DataArt znajduje się w gronie najszybciej rozwijających się biznesów w USA nieprzerwanie od siedmiu lat. W ciągu tego czasu nasz obrót finansowy wzrósł do 30% rocznie i osiąga dziś wartość niemal 100 milionów USD. Portfolio DataArt obejmuje ponad 3500 projektów realizowanych dla klientów takich jak Nasdaq, Oneworld Alliance, Betfair, skyscanner, Standard&Poor's i Tinkoff Bank.

Pierwsze centrum rozwoju oprogramowania DataArt w Polsce powstało w 2014 roku w Lublinie, kolejne - rok później we Wrocławiu. W ciągu 3 lat obecności na polskim rynku DataArt podjęła współpracę z blisko 300 osobami, a liczba ta nieustannie rośnie. Warto dodać, iż łączna ilość godzin poświęconych projektom realizowanym przez specjalistów z obu lokalizacji przekroczyła 1,5 miliona.

Nasi eksperci uczestniczyli w ponad 30 zewnętrznych spotkaniach technologicznych i konferencjach na terenie Polski. Zorganizowaliśmy również wiele autorskich wydarzeń poświęconych technologiom, w tym 25 spotkań społeczności IT talk i QA talk oraz 3 odsłony międzynarodowej konferencji IT NonStop. Ponadto, mieliśmy przyjemność trzykrotnie zaprosić pasjonatów IT z Wrocławia i Lublina do udziału w Open Day, by mogli poznać bliżej historię DataArt i naszą strategię oraz posłuchać o najważniejszych projektach realizowanych przez lokalne i globalne zespoły. W wydarzeniach organizowanych przez nas dla zewnętrznych specjalistów w obu miastach wzięło udział ponad 4000 osób.

DataArt charakteryzują wyodrębnione obszary działania, które pozwalają nam skoncentrować aktywności marketingowe i wykorzystać nasze doświadczenie w projektach dedykowanych konkretnym branżom. Najważniejszymi obszarami są dla nas finanse, medycyna, podróże, telecom, Internet of Things, media, rozrywka i gry.

DataArt zawsze inwestowała w R&D i edukację, właśnie dlatego nasz wewnętrzny autorski system edukacyjny obejmuje setki szkoleń i kursów. Wszystko to pozwala nam tworzyć optymalne rozwiązania w ramach projektów realizowanych na rzecz klientów i gwarantuje możliwości rozwoju naszym specjalistom. Wspieramy wiele grup badawczych i centrów kompetencji, które łączą doświadczonych ekspertów związanych z wieloma technologiami, od blockchain i uczenia maszynowego do widzenia komputerowego, rzeczywistości rozszerzonej i badań nad UX.

Niezależnie od wielkości, DataArt wciąż posiada płaską strukturę organizacyjną. Istotne decyzje podejmujemy wspólnie, ufamy każdemu, kto dołącza do zespołu, nie uznajemy mikrozarządzania, a managerowie nie rządzą, tylko wspierają. Praca w DataArt stała się wielopokoleniowa: wśród 2300 osób jest u nas ponad 100 małżeństw, a dzieci niektórych z par już z nami współpracują.

Eugene Goland, President of DataArt: "Zawsze stanowczo chroniliśmy naszą kulturę, wykazując maksymalną elastyczność w każdym działaniu związanym z realizacją projektów komercyjnych. Naszym osiągnięciem jest nie zdolność wyboru optymalnych dla nas wartości, ale budowanie silnej organizacji opartej na wartościach, które naturalnie nas łączą.”

O DataArt

DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. W ten sposób pomaga klientom uzyskać doskonałe rezultaty biznesowe. Funkcjonuje jako globalna sieć firm świadczących usługi technologiczne, współpracując z ponad 2200 profesjonalistami w 20 lokalizacjach w USA, Europie i Ameryce Południowej.

W ciągu ostatnich 20 lat DataArt zdobyła zaufanie wiodących marek i wymagających klientów takich jak Nasdaq, S&P, United Technologies, oneworld Alliance, Ocado, artnet, Betfair i skyscanner. W roku 2016 przychód DataArt osiągnął 97 mln USD.

DataArt w mediach społecznościowych Facebook

KONTAKT:

Paulina Kreczmańska

Lublin

tel. + 48 (81) 454 61 70

e-mail: paulina.kreczmanska@dataart.com

-

Elena Shibayeva

Wrocław

tel. +48 (71) 758 32 70

e-mail: elena.shibayeva@dataart.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 10.07.2017, 14:52
Źródło informacji DataArt
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ