Newsletter

Haier dodaje blasku Australian Open: historyczna współpraca na rzecz innowacyjności i doskonałości

24.01.2025, 15:21aktualizacja: 24.01.2025, 15:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Haier
PR Newswire/ Haier

MELBOURNE, Australia, 24 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- od 6 stycznia w Melbourne Park odbywa się Australian Open („AO”) - jeden z czterech wielkoszlemowych turniejów tenisa. Firma Haier, lider światowego rynku urządzeń AGD i elektroniki użytkowej, z dumą ogłasza, że w latach 2025-2027 będzie oficjalnym sponsorem turniejów Australian Open (AO) oraz Australian Summer of Tennis. Jest to pierwsza współpraca Haier z AO, w ramach której firma chce zasygnalizować swoje przywiązanie do idei innowacyjności, zrównoważonego rozwoju i zapewniania klientom jeszcze lepszych wrażeń.

Haier i Australian Open: idealne dopasowanie wizji i wartości

Nawiązanie współpracy z AO to efekt podzielania wspólnych wartości osadzonych w nieustannym dążeniu do doskonałości, koncentracji na potrzebach klienta oraz przywiązaniu do idei zrównoważonego rozwoju. Przywództwo technologiczne marki Haier w branży AGD i elektroniki użytkowej sprawia, że dorównuje ona klasą AO - wydarzeniu o międzynarodowej randze, które dostarcza niezapomnianych wrażeń milionom fanów tenisa na całym świecie. Zarówno AO, jak i Haier są liderami w działaniach na rzecz środowiska - ta pierwsza poprzez proekologiczne inicjatywy sportowe oparte na promowaniu zdrowego i energicznego stylu życia, ta druga wdrażając innowacje ekologiczne skutkujące powstawaniem energooszczędnych produktów minimalizujących niekorzystny wpływ na środowisko.

Komentarz Li Huaganga, pełniącego funkcje Senior Vice President Haier Group oraz prezesa zarządu i CEO Haier Smart Home:

„Współpraca z Australian Open to kluczowy krok w naszej ekspansji na rynkach międzynarodowych oraz wyraz przywiązania do idei rywalizacji sportowej i innowacyjności”.

Haier zwiększa swoją obecność w Australii

Choć jest to pierwsza współpraca marki Haier z AO, rynek australijski nie jest jej obcy, od samego początku odgrywa bowiem kluczową rolę w jej globalnej ekspansji.

Historia Haier na rynkach australijskim i nowozelandzkim to pasmo coraz większych sukcesów - od wejścia na rynek australijski w 2002 r., po przejęcie spółki Fisher & Paykel, które doprowadziło do utworzenia jednego z dziesięciu czołowych centrów badawczo-rozwojowych Haier.

U podstaw imponującej dynamiki wzrostu Haier na rynku australijskim leży zaangażowanie, z jakim firma tworzy wysokiej jakości innowacyjne produkty, które wpisują się w preferencje tutejszych konsumentów. Australijski rynek okazał się szczególnie otwarty na zaawansowane technologicznie i energooszczędne rozwiązania wychodzące naprzeciw lokalnym potrzebom. Oferta Haier cały czas ewoluuje, przechodząc oczekiwania samych konsumentów - warto wspomnieć choćby o kompleksowym udoskonaleniu wystaw sklepowych w sieci sklepów The Good Guys („TGG”), wprowadzeniu do sprzedaży zmywarek z serii H20 czy przedostaniu się do kanału HVN.

Marce Haier udało się przebić na silnie konkurencyjnym rynku australijskim dzięki realizacji strategii podwójnej marki. Firma wypracowała 17-procentowy udział w sprzedaży, wychodząc na czołową pozycję na rynku marek podwójnych, co pokazuje, że posiada ona silną bazę klientów i odnotowuje rosnącą świadomość marki. W 2024 r. Haier była numerem jeden na rynkach Australii i Nowej Zelandii.

Strategiczna ekspansja Haier w Europie: globalna wizja w praktyce

Doskonałe wyniki Haier na rynkach Australii i Nowej Zelandii to efekt tylko niewielkiego wycinka jej globalnej strategii brandingowej.

Haier kładzie duży nacisk na zróżnicowane potrzeby użytkowników na całym świecie, uwzględniając ich specyficzne preferencje w ramach strategii 3-w-1 (lokalne centra badawczo-rozwojowe, zakłady produkcyjne i działy marketingu) prowadzonej z wykorzystaniem zasobów instytucji działających w różnych państwach.

Jednym z naczelnych przykładów innowacji Haier jest Haier Langjing X11 - linia wysokowydajnych zmywarek wyróżniających się energooszczędnością i nowoczesnym designem. W odpowiedzi na panujące w Europie niedobory energii i wysokie ceny prądu X11 wyposażono w pro-ekologiczne funkcje i energooszczędne rozwiązania, które pozwalają ograniczyć zużycie prądu o nawet 50% w stosunku do rygorystycznych norm europejskich dla urządzeń klasy A. Zmywarki z serii X11 odniosły sukces w Europie, stając się jednym z flagowych produktów Haier na tamtejszym rynku i przyczyniając się do rozwoju marki w regionie.

Obecnie Haier jest już jedną z czołowych marek w wielu państwach na Starym Kontynencie. W pierwszej połowie 2024 r. jej przychody na europejskim rynku wzrosły o 9,2%, a dynamika wzrostu tamtejszego oddziału przez 8 kolejnych lat kształtowała się na wysokim poziomie. W skali globalnej Haier od 16 lat zajmuje pierwsze miejsce w prowadzonym przez Euromonitor rankingu największych marek AGD.

Inicjatywy w obszarze środowiskowym, społecznym i ładu korporacyjnego: Haier i Australian Open łączy przywiązanie do idei zrównoważonego rozwoju

Współpraca Haier i AO pokazuje, że obie biorą odpowiedzialność za środowisko. Wspólnie walczą o bardziej ekologiczną przyszłość zarówno w sporcie, jak i stylu życia, przyczyniając się do pozytywnych zmian w społeczeństwie i środowisku na całym świecie.

AO to dla Haier okazja do zaprezentowania oferty ekologicznych produktów, które zachęcają widzów turnieju do sięgnięcia po technologię sprzyjającą bardziej ekologicznemu i zdrowszemu stylowi życia, tak by idee zrównoważenia promowane podczas turnieju zaczęli stosować w codziennym życiu.

Stosowanie zasad ESG w praktyce zawsze stanowiło integralną część strategii korporacyjnej Haier. 28 listopada 2023 r. Haier Smart Home została pierwszą chińską firmą AGD, która zdobyła odznakę „Earth Charter” przyznawaną w ramach Inicjatywy Zrównoważonych Rynków (Sustainable Markets Initiative - SMI). Z kolei 18 stycznia 2024 r. firma znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Wielkiej Brytanii - drugi rok z rzędu, co nie udało się żadnej innej marce AGD.

Promowana przez Haier wizja lepszego życia - tak jak sport - nie zna granic. Spółka zamierza konsekwentnie działać na rzecz lepszego komfortu życia na całym świecie poprzez dostarczanie inteligentnych technologii.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2604475/1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2604478/2.jpg 

Źródło: Haier

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.01.2025, 15:21
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ