Newsletter

HELLA rozszerza działalność e-commerce na rynku aftermarket

12.10.2016, 13:21aktualizacja: 12.10.2016, 13:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Akwizycja iParts, polskiego lidera sprzedaży online części samochodowych. - Dostęp do zaawansowanej platformy e-commerce. - Dążenie do przyspieszonej ekspansji własnej działalności online.

Warszawa/Lippstadt, 12 października 2016 r. - Spółka HELLA KGaA Hueck & Co., jeden z największych na świecie dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego i jedna z największych w Europie organizacji handlowych rynku aftermarket działająca w obszarze części samochodowych, handlu hurtowego i wyposażenia warsztatowego rozszerza swą działalność e-commerce w branży dystrybucji części zamiennych. Dzięki akwizycji iParts, wiodącego, polskiego dystrybutora online części samochodowych HELLA zamierza umocnić aktywność w sektorze e-commerce i przyspieszyć w nim przyszłą ekspansję skupiając się na regionie północnej i wschodniej Europy.

"Akwizycja iParts daje nam dostęp do skutecznej i bardzo atrakcyjnej platformy sprzedaży części zamiennych do samochodów - mówi dr Rolf Breidenbach, prezes zarządu HELLA. - To ważny krok w przyszłość, ponieważ internet będzie wciąż zyskiwał coraz większe znaczenie jako kanał dystrybucji rynku aftermarket".

Warszawski iParts jest największym internetowym dystrybutorem części samochodowych w Polsce. Założony sześć lat temu strat-up oferuje obecnie w swoim sklepie online: www.iParts.pl ponad dwa miliony części samochodowych i posiada ponad 150 000 zarejestrowanych użytkowników, ciesząc się ponad pół milionem odwiedzin miesięcznie. Spółka osiągała roczne przychody mieszczące się w niższym i średnim przedziale dwucyfrowych kwot milionowych, których główna część pochodzi ze sprzedaży w segmencie B2C.

"Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do partnerstwa z grupą HELLA i przekonani, że współpraca ta pomoże nam trwale umocnić pozycję lidera i kontynuować szybki wzrost na rynku polskim. Wierzymy, że wspólnie będziemy mogli zaoferować naszym Klientom jeszcze wyższy poziom obsługi i umocnić relacje z dotychczasowymi partnerami i dostawcami" - mówi współzałożyciel iParts, Piotr Wrześniewski.

Sama firma HELLA jest obecna w polskim handlu internetowym od roku 2015 pod marką UCANDO (www.ucando.pl). Marka ta osiągnęła błyskawicznie wysoki stopień rozpoznawalności i dużą liczbę klientów. Akwizycja iParts ma umożliwić wykorzystanie istniejących synergii technologicznych i przyspieszenie przyszłego wzrostu w obszarze e-commerce. Obie silne marki internetowe UCANDO oraz iParts będą istnieć równolegle, umożliwiając precyzyjne kierowanie oferty do różnych segmentów klientów i rozszerzając swój zasięg.

Uwaga:

Ten tekst wraz ze zdjęciami jest dostępny również w naszej bazie materiałów prasowych na stronie: www.hella.de/presse

HELLA KGaA Hueck & Co., Lippstadt: HELLA to niezależna firma rodzinna o globalnym zasięgu, zatrudniająca ponad 34 000 pracowników w 125 obiektach położonych w ponad 35 krajach świata. Koncern HELLA zajmuje się projektowaniem i produkcją komponentów oraz systemów oświetleniowych i elektronicznych dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma posiada jedną z największych na świecie sieci sprzedaży części i akcesoriów samochodowych, urządzeń diagnostycznych i usług serwisowych w całej Europie. W spółkach joint venture powstają kompletne moduły, klimatyzacje i instalacje elektryczne do samochodów. HELLA zatrudnia ponad 6 000 pracowników w dziale badawczo-rozwojowym i jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm na rynku. Ponadto obroty wynoszące 6,4 miliarda euro w roku finansowym 2015/2016 zapewniły koncernowi HELLA miejsce w grupie 40 największych światowych dostawców branży samochodowej oraz 100 największych niemieckich przedsiębiorstw przemysłowych.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę się skontaktować z następującymi osobami:

dr Markus Richter

rzecznik spółki

HELLA KGaA Hueck & Co.

Rixbecker Straße 75

59552 Lippstadt

Niemcy

tel. +49 (0)2941 38-7545

faks +49 (0)2941 38-477545

e-mail: Markus.Richter@hella.com

www.hella.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.10.2016, 13:21
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii