Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa/Lippstadt, 12 października 2016 r. - Spółka HELLA KGaA Hueck & Co., jeden z największych na świecie dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego i jedna z największych w Europie organizacji handlowych rynku aftermarket działająca w obszarze części samochodowych, handlu hurtowego i wyposażenia warsztatowego rozszerza swą działalność e-commerce w branży dystrybucji części zamiennych. Dzięki akwizycji iParts, wiodącego, polskiego dystrybutora online części samochodowych HELLA zamierza umocnić aktywność w sektorze e-commerce i przyspieszyć w nim przyszłą ekspansję skupiając się na regionie północnej i wschodniej Europy.
"Akwizycja iParts daje nam dostęp do skutecznej i bardzo atrakcyjnej platformy sprzedaży części zamiennych do samochodów - mówi dr Rolf Breidenbach, prezes zarządu HELLA. - To ważny krok w przyszłość, ponieważ internet będzie wciąż zyskiwał coraz większe znaczenie jako kanał dystrybucji rynku aftermarket".
Warszawski iParts jest największym internetowym dystrybutorem części samochodowych w Polsce. Założony sześć lat temu strat-up oferuje obecnie w swoim sklepie online: www.iParts.pl ponad dwa miliony części samochodowych i posiada ponad 150 000 zarejestrowanych użytkowników, ciesząc się ponad pół milionem odwiedzin miesięcznie. Spółka osiągała roczne przychody mieszczące się w niższym i średnim przedziale dwucyfrowych kwot milionowych, których główna część pochodzi ze sprzedaży w segmencie B2C.
"Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do partnerstwa z grupą HELLA i przekonani, że współpraca ta pomoże nam trwale umocnić pozycję lidera i kontynuować szybki wzrost na rynku polskim. Wierzymy, że wspólnie będziemy mogli zaoferować naszym Klientom jeszcze wyższy poziom obsługi i umocnić relacje z dotychczasowymi partnerami i dostawcami" - mówi współzałożyciel iParts, Piotr Wrześniewski.
Sama firma HELLA jest obecna w polskim handlu internetowym od roku 2015 pod marką UCANDO (www.ucando.pl). Marka ta osiągnęła błyskawicznie wysoki stopień rozpoznawalności i dużą liczbę klientów. Akwizycja iParts ma umożliwić wykorzystanie istniejących synergii technologicznych i przyspieszenie przyszłego wzrostu w obszarze e-commerce. Obie silne marki internetowe UCANDO oraz iParts będą istnieć równolegle, umożliwiając precyzyjne kierowanie oferty do różnych segmentów klientów i rozszerzając swój zasięg.
Uwaga:
Ten tekst wraz ze zdjęciami jest dostępny również w naszej bazie materiałów prasowych na stronie: www.hella.de/presse
HELLA KGaA Hueck & Co., Lippstadt: HELLA to niezależna firma rodzinna o globalnym zasięgu, zatrudniająca ponad 34 000 pracowników w 125 obiektach położonych w ponad 35 krajach świata. Koncern HELLA zajmuje się projektowaniem i produkcją komponentów oraz systemów oświetleniowych i elektronicznych dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma posiada jedną z największych na świecie sieci sprzedaży części i akcesoriów samochodowych, urządzeń diagnostycznych i usług serwisowych w całej Europie. W spółkach joint venture powstają kompletne moduły, klimatyzacje i instalacje elektryczne do samochodów. HELLA zatrudnia ponad 6 000 pracowników w dziale badawczo-rozwojowym i jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm na rynku. Ponadto obroty wynoszące 6,4 miliarda euro w roku finansowym 2015/2016 zapewniły koncernowi HELLA miejsce w grupie 40 największych światowych dostawców branży samochodowej oraz 100 największych niemieckich przedsiębiorstw przemysłowych.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę się skontaktować z następującymi osobami:
dr Markus Richter
rzecznik spółki
HELLA KGaA Hueck & Co.
Rixbecker Straße 75
59552 Lippstadt
Niemcy
tel. +49 (0)2941 38-7545
faks +49 (0)2941 38-477545
e-mail: Markus.Richter@hella.com
www.hella.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.10.2016, 13:21 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |