Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 9 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, umocniła swoją pozycję lidera na globalnym rynku telewizorów premium w trzecim kwartale 2024 r. dzięki 100-calowemu telewizorowi – według wiodącego międzynarodowego instytutu badań rynkowych Omdia. Oznacza to, że Hisense zajmuje czołowe miejsce na rynku już czwarty kwartał z rzędu.
W trzecim kwartale 2024 r. 100-calowe telewizory Hisense osiągnęły aż 63,4% udziału w globalnym wolumenie dostaw. Te znakomite wyniki sprawiły, że Hisense przez cztery kolejne kwartały zajmował pierwsze miejsce pod względem dostaw telewizorów, umacniając swoją pozycję lidera w segmencie telewizorów premium.
Hisense rewolucjonizuje rynek telewizorów premium dzięki swojej nowoczesnej linii 100-calowych telewizorów ULED MiniLED, wyposażonych w zaawansowaną technologię AI, która usprawnia codzienne życie i zapowiada przyszłość telewizji. Wykorzystując silnik sztucznej inteligencji Hi-View AI Engine, Hisense na nowo definiuje realizm obrazu, w którym każda scena dokładnie odzwierciedla intencje twórcy, zapewniając bardziej autentyczne, szczegółowe i żywe wrażenia wizualne. Jakość obrazu jest jeszcze wyższa dzięki dynamicznemu dostosowywaniu jasności, kontrastu, kolorów i płynności na podstawie scenariuszy użytkownika, co pozwala na precyzyjne ustawienie każdego elementu do optymalnego oglądania w czasie rzeczywistym.
Jako oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2025™, 100-calowe telewizory Hisense ULED MiniLED wynoszą rozrywkę na nowy poziom. Wyposażone w tryb AI Sports Mode, technologie AI Smooth Motion i 3D Sound Upscaler, telewizory AI Hisense oferują wyraziste szczegóły meczu, płynny ruch piłki i klarowny dźwięk, dzięki czemu możesz zanurzyć się w akcji tak, jakbyś był na stadionie i kibicował swojej ulubionej drużynie – a wszystko to w zaciszu własnego domu.
100-calowe telewizory Hisense ULED MiniLED spotkały się z powszechnym uznaniem ze strony czołowych mediów, co świadczy o doskonałości Hisense w dziedzinie technologii telewizyjnej. Model ULED X został wyróżniony jako „Najlepszy wybór” („Top Pick”) za „wyznaczanie nowych standardów wydajności w zakresie rozmiaru i jakości obrazu” przez Sound & Vision, podczas gdy U9N znalazł się na krótkiej liście nagród Innovation Awards by Future. Dodatkowo U8N otrzymał nagrodę „Wyboru redakcji” od Tom’s Guide i został uznany za „Rekomendowany produkt” przez Digital Trends, a także został pozytywnie oceniony przez serwis Wired.
Hisense
Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Według rankingu Omdia, Hisense zajmował 1. miejsce na świecie w kategorii telewizorów 100-calowych w 2023 r. oraz w okresie od I do III kwartału 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.12.2024, 16:05 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |