Newsletter

ING na EKF 2023: sztuczna inteligencja powinna pracować na rzecz klienta banku

07.06.2023, 12:39aktualizacja: 07.06.2023, 13:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PAP/kadr z filmu
PAP/kadr z filmu
„Na kongresie padają bardzo konkretne pytania; nie czy, ale w jaki sposób implementować sztuczną inteligencję. W jaki sposób robić to bezpiecznie, etycznie i z korzyścią dla klienta. Przeważa opinia, że powinno być to z korzyścią dla klienta i żeby prawodawstwo nadążało za tym, co się dzieje na rynku technologicznym” – mówi Ewa Łuniewska, wiceprezes zarządu ING Bank Śląski S.A. 

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 07.06.2023, 12:39
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ