Newsletter

Makro stawia na asortyment dostosowany do potrzeb handlu i gastronomii

24.11.2016, 10:42aktualizacja: 24.11.2016, 10:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Stawiamy na profesjonalizm w dostawie asortymentu dla handlu i gastronomii oraz na inspirowanie i dzielenie się wiedzą z zakresu prowadzenia skutecznego i konkurencyjnego biznesu" - powiedział Eric Poirier, prezes zarządu Makro Cash and Carry Polska S.A.

Jak podkreślił, firma zmieniła strategię, stawiając m. in. na intensywny rozwój usług dystrybucji żywności.

"Wprowadziliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań, aby dostosować się do wymagań rynku. Nasza oferta jest dopasowana do potrzeb przedsiębiorców z branży gastronomicznej oraz handlu detalicznego" - dodał.

Nowa strategia firmy oparta jest na potencjale polskiego rynku i poszerzona o produkty regionalne.

"Chcemy, aby polskie produkty stały się bardziej rozpoznawalne w gastronomii. W naszych hurtowniach klienci mogą znaleźć najwyższej jakości lokalny asortyment. Planujemy także powiększenie zagranicznego asortymentu w celu wzbogacenia kuchni polskiej i zwiększenia dynamiki sektora, tak aby stymulować popyt na nowe produkty" - zaznaczył Eric Poirier.

Dodał, że misją Makro jest wspieranie przedsiębiorców z branży HORECA (Hotel, Restaurant, Catering/Café) oraz handlu detalicznego.

"Chcemy również inspirować i dzielić się wiedzą z zakresu prowadzenia skutecznego i konkurencyjnego biznesu oraz podnoszenia konkurencyjności na rynku. Dlatego powstała Akademia Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO" - wskazał.

Firma stawia również na nowoczesne kanały komunikacyjne. „Przygotowaliśmy aplikację mobilną dla klientów. Dzięki niej mają m.in. dostęp do aktualnych promocji, listy zakupowej czy informacji o najnowszych produktach dostępnych w naszej ofercie” - informuje prezes.

W ramach długofalowej strategii zmodernizowano hurtownie Makro w Kaliszu i Zielonej Górze, natomiast 22 listopada 2016 r. nastąpiło ponowne otwarcie flagowej hali MAKRO w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 184.

"Nowy układ hali zwiększa komfort zakupów i usprawnia poruszanie się po obiekcie. Nasi klienci znajdą na półkach m.in. włoskie sery, sosy, oliwy, kalibrowane mięsa, niespotykane ryby i owoce morza oraz zawsze świeże warzywa i owoce. Te produkty wyróżniają się przede wszystkim jakością" - poinformował Grzegorz Pietrykowski, dyrektor Obszarów Klientów, Region Centralny Makro.

Jak podkreślił, dwukrotnie powiększono stoiska z warzywami, owocami, mięsem rybami oraz nabiałem.

"W ofercie sieci pojawiło się ponad 2 tys. nowych produktów. Innowacyjnym rozwiązaniem jest kuchnia pokazowa, w której pracują prawdziwi szefowie kuchni i serwują dania oparte o produkty, które sprzedajemy"- dodał Grzegorz Pietrykowski.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. W Polsce istnieje od 1994 roku. MAKRO posiada w Polsce 30 hal wśród nich 27 punktów dystrybucyjnych.

Materiał przygotowany we współpracy z MAKRO Cash & Carry.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
Data publikacji 24.11.2016, 10:42
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ