Pobierz materiał i Publikuj za darmo
• Korzystając z modelu elektrycznego, zamiast tradycyjnego pojazdu spalinowego można rocznie zredukować zużycie paliwa o 5 665 litrów na pojazd.
• Transformacja na pojazdy elektryczne pozwala wygenerować rocznie ponad 3 000 euro oszczędności na pojazd w Wielkiej Brytanii i Niderlandach. W Polsce oszczędności te wynoszą do 2 000 euro na pojazd.
Analiza danych z pojazdów podłączonych do systemu Webfleet, cieszącego się globalnym zaufaniem rozwiązania Bridgestone do zarządzania flotą, wskazuje, że europejskie floty korzystające z pojazdów elektrycznych zaoszczędziły średnio 3 599 euro na pojazd rocznie[1]. Firmy te zredukowały również zużycie paliwa o 5 665 litrów oraz emisję CO2 o 15 ton rocznie na pojazd.
Webfleet opublikował powyższe informacje w pierwszej odsłonie serii raportów „Elektryzujące dane”, które pokazują możliwości optymalizacji flot wykorzystujących pojazdy elektryczne w oparciu o dane telematyczne. Pierwszy raport dostarcza istotnych informacji na temat poziomu redukcji kosztów, paliwa i emisji dwutlenku węgla, które można uzyskać dzięki elektryfikacji floty.
Analiza pokazuje również uśrednione dane i różnice w możliwych do wygenerowania oszczędnościach w poszczególnych krajach. W Wielkiej Brytanii i Niderlandach roczne oszczędności na jednym pojeździe wynikające z przejścia na napęd elektryczny wynoszą ponad 3 000 euro, odpowiednio 3 800 i 3 500 euro. W Danii, Francji i Hiszpanii wartość ta wynosi od 2 000 do 3 000 euro, natomiast w Niemczech, Włoszech i Polsce do 2 000 euro. Komercyjne zastosowanie 147 samochodów elektrycznych branych pod uwagę w Polsce pozwoliło ograniczyć emisję CO2 o 75 ton w ciągu 6 miesięcy 2022 r. (styczeń-czerwiec).
Taco van der Leij, wiceprezes Webfleet Europe, powiedział: "Znaczne oszczędności kosztów zaprezentowane w analizie >>Elektryzujące dane<<, uzasadniają biznesowy sens elektryfikacji. Klienci Webfleet mają dodatkowo dostęp do Raportu możliwości elektryfikacji floty – funkcji, która jasno pokazuje, które z ich pojazdów już teraz mogłyby zostać zastąpione przez EVs. Szczególnie w sytuacji podwyżek cen paliwa w marcu tego roku, zaobserwowaliśmy 300% wzrost wykorzystania tego narzędzia. Widać więc, że elektryfikacja floty staje się priorytetem dla wielu firm.”
“Chcemy pokazać flotom, że przejście na mobilność elektryczną jest nie tylko dobre dla planety - jest również dobre dla kondycji ich biznesu. A im szybciej firmy zdecydują się na tę transformację, tym lepiej dla wszystkich”.
Rozwiązanie Webfleet do zarządzania flotą pojazdów elektrycznych zostało zaprojektowane tak, aby pomóc przedsiębiorstwom na każdym etapie procesu elektryfikacji, począwszy od planowania zmiany i wprowadzenia pojazdów elektrycznych, poprzez monitorowanie ich użytkowania, zarządzanie ładowaniem, obniżanie kosztów eksploatacji i wszystkie inne parametry, niezbędne do uzyskania maksymalnych korzyści z przejścia na pojazdy elektryczne.
O Webfleet
Webfleet to cieszące się globalnym zaufaniem rozwiązanie Bridgestone do zarządzania flotą. Ponad 60 tysięcy klientów na całym świecie korzysta z rozwiązań Webfleet, w celu zwiększenia ogólnej wydajności floty, bieżącego wsparcia kierowców, bezpieczeństwa, utrzymania reklamacji i pracowania w sposób bardziej zrównoważony. Od ponad 20 lat Webfleet umożliwia menedżerom flot wgląd w dane, które pomagają im w optymalizacji działań.
Webfleet realizuje misję firmy Bridgestone Mobility Solutions, która zmierza w kierunku zrównoważonej przyszłości dzięki rozwiązaniom mobilnym opartym na danych, a także przyczynia się do realizacji zobowiązania Bridgestone E8. To szerokie, globalne zobowiązanie korporacyjne jasno określa wartość, jaką Bridgestone obiecuje dostarczyć społeczeństwu, klientom i przyszłym pokoleniom w ośmiu obszarach: Energia, Ekologia, Wydajność, Rozszerzenie, Ekonomia, Emocje, Łatwość i Wzmocnienie. Stanowią one kompas do wyznaczania priorytetów strategicznych, podejmowania decyzji i działań we wszystkich obszarach działalności firmy.
Więcej informacji na stronie: webfleet.com. Twitter: @WebfleetNews. Aby uzyskać więcej informacji na temat Bridgestone w regionie EMIA, odwiedź stronę www.bridgestone-emia.com i press.bridgestone-emia.com.
[1 ]Wyniki na podstawie danych Webfleet z pierwszych sześciu miesięcy 2022 roku, opierają się na średniej cenie 2 euro za litr oleju napędowego. Dane te obejmują zarówno przebiegi służbowe, jak i osobiste. W obliczeniach nie uwzględniono korzyści podatkowych charakterystycznych dla danego regionu.
Źródło informacji: Webfleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.01.2023, 13:50 |
Źródło informacji | Webfleet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu