Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Instytucje, rządy i producenci powinni działać pod parasolem jednolitej polityki, a przemysł spożywczy - brać pod uwagę zrównoważony rozwój oraz mierzyć się z problemami zdrowotnymi współczesnych społeczeństw.
Tak podsumować można wyniki prezentacji i konferencji, jakie toczyły się w trakcie wczorajszych, uroczystych obchodów 150-lecia Nestlé w Brukseli.
Zgromadziły one ponad 300 osobistości ze świata polityki Unii Europejskiej, ambasadorów, przedstawicieli unijnych instytucji, organizacji pozarządowych oraz ekspertów, by poddać debacie kierunki rozwoju żywienia w XXI wieku, w świetle przemian demograficznych oraz zmian wzorców zachowań konsumentów oraz by przedstawić zobowiązania Nestlé jako globalnego lidera rynku spożywczego wobec społeczeństwa.
Luis Cantarell, wiceprezes Nestlé odpowiadający za operacje firmy w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (region EMENA) przyznał: "30% populacji Unii Europejskiej cierpi na otyłość. To problem, z którym trzeba walczyć już dziś". W ciągu ostatnich dwóch lat firma Nestlé usunęła 8600 ton cukru ze swojego portfela produktów żywnościowych i napojów, a także 260 ton sodu i 440 ton tłuszczów nasyconych. Nestlé zapowiedziało, że ogłosi nowe zobowiązania dla żywienia i zdrowia jeszcze w tym roku.
Luis Cantarell podkreślił, że z wyzwaniem pomoże mierzyć się ogólnounijna polityka, która wyznaczy ramy dla przemysłu spożywczego: "dziś istnieje 28 różnych, narodowych rozwiązań tego samego problemu. Chcemy by zastąpił je jednolity, długoterminowy i silny program ramowy, który stworzy równe warunki dla wszystkich uczestników rynku i zachęci do wprowadzenia innowacji w żywieniu".
Nestlé, poza zmianami w portfolio obecnych produktów, pracuje również nad rozwijaniem zindywidualizowanych rozwiązań odżywczych. Firma prowadzi badania jak uwarunkowania genetyczne i inne czynniki indywidualne określają, jaki sposób żywienia ma najlepszy wpływ na człowieka i pomaga walczyć z chorobami lub im zapobiegać.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in. NESCAFE, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.06.2016, 10:48 |
Źródło informacji | Nestlé |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ