Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marka LUNTER otwiera nowy rozdział swojej historii - z odświeżoną identyfikacją wizualną, nowoczesną komunikacją i rebrandingiem, który opiera się na silnych wartościach, wysokiej jakości składnikach i wyrazistym designie. Całość wspiera międzynarodowa kampania cyfrowa, łącząca smak, emocje i poczucie humoru - elementy rzadko spotykane w segmencie żywności roślinnej.
Coś więcej niż tylko ładne opakowanie
Nowa kampania promująca rebranding produktów LUNTER to nie tylko zmiana wyglądu. To pełna lekkości i dystansu komunikacja, dzięki której marka z odwagą pokazuje, że tofu zasługuje na miejsce przy każdym stole.
Zamiast klasycznych ujęć produktowych skupiających się na opakowaniach, kampania bazuje na znanym każdemu doświadczeniu: przy jedzeniu trudno trzymać się etykiet - zwłaszcza, gdy coś naprawdę smakuje. Ta gra znaczeń stanowi oś narracyjną, łącząc nowy design z czystą przyjemnością jedzenia.
LUNTER stawia na humor i luz, aby przełamać stereotypy dotyczące tofu.
„Nasza nowa komunikacja pokazuje, że tofu nie musi być nudne ani skomplikowane. Postawiliśmy na lekkość, zabawę i ciepły ton, który łamie uprzedzenia i przekonuje, że tofu może być pysznym, naturalnym elementem nawet najbardziej tradycyjnych dań“ - mówi Martina Schmidt, CMO New Originals Company.
Głównym elementem kampanii jest spot, w którym gotuje babcia - ku zaskoczeniu wszystkich. Jej danie robi wrażenie na całej rodzinie. Kampania zawiera też krótsze formaty produktowe i prowadzona jest online w Polsce, Czechach i na Słowacji.
„Tofu jest wszechstronne, łatwe w przygotowaniu i naprawdę pyszne - czy to kolacja, czy deser. Wierzymy, że kampania przekona tych, którzy wcześniej nie dawali tofu szansy“ - dodaje Dominika Bielska, Marketing Manager LUNTER Poland.
Wyróżnia się na półce
Rebranding LUNTER to więcej niż nowy wygląd. To krok w stronę marki nowoczesnej, przyjaznej, ale jednocześnie zakorzenionej w wartościach.
Nowe, kolorowe opakowania z wyrazistym logo wyróżniają się na tle zieleni produktów roślinnych. Lepsza nawigacja w portfolio, czytelne benefity i apetyczny food styling sprawiają, że opakowanie nie tylko przyciąga wzrok, ale i ułatwia wybór konsumentom.
Influencerzy, którzy bawią i inspirują
W kampanii udział biorą znane twarze z mediów społecznościowych. Ze Słowacji i Czech wyróżnia się Ben Cristovao - popularny artysta i influencer o dużym zasięgu. W Polsce do współpracy zaproszono Michała Korkosza (@rozkoszny), a także twórców takich jak @miloscodkuchni, @zdrowo_w_15_minut i @dietetyczne_cuda_wianki. Ich autentyczne, kulinarne treści pozwalają marce dotrzeć do nowych odbiorców i poszerzać grupy docelowe.
Nowy styl, ta sama jakość LUNTER pozostaje wierny swoim wartościom: produkty powstają z lokalnych, wysokiej jakości ziaren soi z dorzecza Dunaju, przetwarzanych tradycyjną metodą, bez zbędnych dodatków. Czysty skład, autentyczny smak i wysoka wartość odżywcza to podstawa, dzięki której marka od lat utrzymuje pozycję lidera segmentu. Dzięki nowej komunikacji trafia także do tych, którzy wcześniej omijali tofu.
„Nowy styl komunikacji LUNTER opiera się na lekkości, humorze i autentyczności. Z szacunkiem do tradycji, ale z otwartością na zmiany, sięgamy po znane kulturowo tropy i odrobinę przesady, by dotrzeć do szerszego grona w Polsce, Czechach i na Słowacji“ - mówi Natália Gaberová, Communication Manager marki LUNTER. „Pokazujemy, że tofu może zagościć na każdym, nawet najbardziej tradycyjnym stole - z uśmiechem, smakiem i otwartością na kulinarne odkrycia. Bo tofu? Mmm... to mogę!“ - dodaje.
Materiały wideo:
https://www.youtube.com/watch?v=BYiMKYd97kU&list=PLxlWzpYESNoVJWfHOyV9efwP147UT4TI9&index=5
https://www.youtube.com/watch?v=VTOP1YHrZqE
https://www.youtube.com/watch?v=Kqm-Dmn0-As&list=PLxlWzpYESNoVJWfHOyV9efwP147UT4TI9&index=6
Źródło informacji: LUNTER
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.06.2025, 09:00 |
Źródło informacji | LUNTER |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Team Poland dla Ukrainy - wspólna marka instytucji rozwoju dla wspierania konkurencyjności polskich firm
Sześć instytucji polskiego systemu rozwoju tworzy markę Team Poland. Będą pod nią oferowane produkty i usługi wspierające ekspansję międzynarodową przedsiębiorstw. Synergiczne podejście - połączenie ofert, kompetencji i doświadczenia - ma sprawić, że instytucje rozwoju z Grupy PFR będą skuteczniej zwiększać konkurencyjność polskich firm.- 07.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Agencja Rozwoju Przemysłu
-
Image
WeNet ogłasza powołanie Joanny Plona na stanowisko prezeski Grupy oraz przedstawia nową strategię rozwoju
Od 1 lipca 2025 roku stanowisko prezeski zarządu Grupy WeNet objęła Joanna Plona, zastępując Michała Wrzesińskiego, co-foundera WeNet, który przechodzi do Rady Nadzorczej. Jednocześnie firma ogłasza nową strategię rozwoju, której celem jest wzmocnienie pozycji WeNet jako partnera technologicznego dla przedsiębiorców z sektora MŚP, oferującego szeroki wachlarz rozwiązań opartych na AI, wspierających ich w budowaniu obecności online, zarządzaniu relacjami z klientami oraz operacjach biznesowych. W ten sposób WeNet chce dać przedsiębiorcom narzędzia, które do tej pory były zarezerwowane głównie dla największych organizacji.- 07.07.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ