Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Uber by Women to usługa, która umożliwia zamawianie przejazdów realizowanych wyłącznie przez kierowczynie. Jest ona widoczna dla wszystkich, dlatego umożliwia kobietom zamawianie przejazdów nie tylko bezpośrednio dla siebie, ale także - korzystając z opcji „zmień pasażera” - dla znajomej czy koleżanki.
Sukces usługi od kobiet dla kobiet
Produkt Uber by Women w stolicy ruszył w październiku 2023 r. Od początku usługa cieszy się zainteresowaniem wśród kobiet, które szczególnie chętnie korzystają z niej wieczorami i nocą w piątki oraz soboty. Od momentu startu, za jej pomocą zrealizowano 25 tys. przejazdów, a liczba pasażerek korzystających z produktu wzrasta każdego dnia. Pasażerka-rekordzistka zamówiła ponad 70 przejazdów. Z kolei kierowczyni-rekordzistka wykonała ich już 500.
„Uber by Women to wyjątkowa usługa, która stanowi odpowiedź nie tylko na potrzeby pasażerek, ale także samych kierowczyń. Ogromnie cieszy nas jej popularność, dlatego - po dobrym przyjęciu w Warszawie zdecydowaliśmy się uruchomić ją w kolejnym mieście” - mówi Marcin Moczyróg, dyrektor generalny, Uber CEE.
Czego potrzebują pasażerki i kierowczynie?
Inauguracji usługi Uber by Women w Krakowie towarzyszyła debata na temat potrzeb kobiet w sektorze przewozu osób. Do dyskusji zostały zaproszone popularne kierowczynie - Ewelka z Uberka oraz Taxi Mama, które na swoich kanałach w mediach społecznościowych pokazują realia pracy kobiety prowadzącej taksówkę, przedstawiciele krakowskiego magistratu oraz Komendy Głównej Policji w Krakowie, a także Zespół Doradców Gospodarczych TOR i Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.
Wśród poruszanych w trakcie dyskusji tematów znalazły się m.in. rynek aplikacji przewozowych w kontekście zmian regulacyjnych, zapotrzebowanie na produkty dla kobiet a także realia pracy kierowczyń. Istotnym obszarem dyskusji była również aktywizacja zawodowa kobiet-kierowczyń. W związku ze zmianami w prawie, które wejdą w życie już w czerwcu, z rynku odpłynie do kilkunastu tysięcy kierowców. Rola kobiet w obszarze wypełnienia tych braków jest nieoceniona.
Uczestnicy dyskusji byli zgodni, że branża przewozów potrzebuje zarówno wygodnych, dostępnych rozwiązań dla pasażerek, jak i wystarczającej liczby kierowczyń. A aktywizacja zawodowa kobiet w tym kierunku to obecnie jedno z głównych wyzwań branży.
Uber oraz Feminoteka łączą siły
Podczas wydarzenia Uber ogłosił także rozpoczęcie współpracy z Fundacją Feminoteka. Podjęta kooperacja fundacji z Uberem obejmuje m.in. wspólne działania edukacyjne, a także doradcze. „Fundacja Feminoteka powstała, aby wspierać kobiety, szczególnie te, które doświadczają przemocy. Każdego dnia nasze doradczynie i ekspertki służą pomocą prawną, terapeutyczną oraz psychologiczną dla potrzebujących. Bardzo cieszy nas właśnie podjęta współpraca z platformą Uber. Jako głos kobiet chętnie podzielimy się naszą wiedzą na temat ich potrzeb w przewozach” - mówi Joanna Gzyra-Iskandar, rzeczniczka ds. przeciwdziałania przemocy wobec kobiet Fundacji Feminoteka.
O Uber
Uber to aplikacja technologiczna łącząca pasażerów i kierowców. Od 2020 roku Uber ma licencję pośrednika przy przewozie osób i współpracuje wyłącznie z partnerami, posiadającymi licencję taksówkarską. Dodatkowo Uber to platforma multimodalna, która oferuje również możliwość zamówienia posiłków z dostawą, bądź transportu drobnych przesyłek. Uber działa w ponad 10 000 miast w ponad 70 państwach na całym świecie, usprawniając sposób, w jaki ludzie poruszają się po współczesnych metropoliach. W Polsce Uber jest dostępny w 19 lokacjach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Radomiu, Kielcach, Białymstoku, Częstochowie, Olsztynie, Płocku, Koszalinie i na Śląsku. Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: uber.pl
KONTAKT:
Łukasz Łyczkowski
Senior Account Manager
e-mail: lukasz.lyczkowski@dfusion.pl
tel. +48 606 825 276
Źródło informacji: Uber
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.03.2024, 13:00 |
Źródło informacji | Uber |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ